Приятели,да ви попитам инструмента за зацепване на 1.9 жтд и 2.4 жтд за коляновия вал ,същия ли е и за новите 1.6 и 2.0 мжет?Гледам в нета и мисля че е същия даже в комплектите се дават и два блокатора на разпрелитения вал за 109 лв.Дали ще стане стария да го извадя и изчистя от прахта хаха или да купувам к-т със двата блокатора.Може и без тях а само да бележа с маркера ама нали да стане като хората…
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренаж 2.0 мджет
Collapse
X
-
На статото жтд съм сменял и коляновия вал като не мърда е много лесно.На 1.9тди съм сменял без контра и постоянно мърдаше леко и беше ужас.За това се чудя дали ще стане.пък и по една бургия ще бодна горе на разпределителния вал и той няма да мръдне.Помпата знам че няма начение дали ще я мръдна или не. Дайко обмислям да взема комплект с водна помпа.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
развиваш пробката на капака на разпределителният вал ,буташ
един болт или бургия и въртиш коляновият вал докато бургията намери канала на
разпределителният вал, после вадиш ремъка , почистваш ,
белезите на шайбите и тези на ремъка ги намираш ,обтяжката я натягаш ,
докато стрелката съвпадне с дупката до каналчето , успехLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Стария ключ върши работа.Болта влиза в лявата дупка.Брах малко ядове със едната ролка на пистовия ремък,дето стой на планката под тампона на двигателя.С кофти болт -някво Е11 .Смъкнах двигателя надолу за да влезе тресчотката.
Най-хубавото от цялата работа е слагането на новия пистов ремък.Толкова лесно,чак се зачудих дали е правилно.
Имаше следа от теч на антифриз от помпата-от самата ролка ,а не от там дето ляга на двигателя.Цял комплет на Дайко махнах и сложих нов Дайко.Пистовия е 6pk1377. Излизаха няколко модела.И накрая Запали нормално.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар