Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ при огледа на Punto GT !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ при огледа на Punto GT !!!

    Здравейте, търсехме кола за един приятел по автокъщи и си харесах едно пунто GT ... та много взех да се навивам да сменя моето пунто за него ... но стигаме и до въпроса, че кон за кокошка не трябва да сменям, достатъчно ми е, че е с 4 години по-старо - други проблеми не трябва да има ... та да продам моето и да го взимам ... днес го покарах и имам няколко въпроса:Като го запалих - работеше малко неравномерно ... като включиш климатика и вдигне леко оборотите се оправя ... като позагрее - пак се оправя ... Отново като го запалих - пушеше някакъв сиво-бял пушек, но не много гъст и ауспусите се намокриха ... като позагря - и това се оправи ...третия проблем е, че като му дам газ до край - на 3-4 пъти турбината все едно губи налягане и пак го получава на определени обороти - 2-3 пъти в целия диапазон от обороти, в който съм го натискал ... всичко друго по колата ми харесва... удряна е отдясно, но ако всичко си й работи - съгласен съм да я взема... когато пушеше си сложих ръката отзад - не миришеше на масло, на антифриз не знам, но съвсем леко, като че ли, лъхаше на бензин ... не знам какво може да значи това ... да де, мога да предположа, но ...та искам да помоля ако може някой компетентен или някой, който има Punto GT да дойде и да го погледне ... ще съм много благодарен и не само това ...двигателя леко се тресеше когато не работеше равномерно, но това е нормално... даже не много леко ... колата е и с някаква генерация гърнета, които представляват все едно две тръби една в друга с по 1 см. разстояние отвсякъде ... с 4 "дупки" е :D и от всички излизат изгорелите газове ... което е много добре ... та още веднъж - ще съм много благодарен за всички мнения по темата или някой, който разбира турбо колите да дойде на място ... карал съм 2-3 турбодизела, които също имат такива дупки в мощността на определени обороти, но при тях се получават само ако от ниски обороти дам много газ до 3500-4000 оборота ... говоря за фабрична и тунингована кола - и двете го имат ...

    #2
    Здравей, Малки човеко. Когато си го запалил, двигателя е бил студен. Оборотите е трябвало да са по-високи, а на практика не е било така. Това именно е предизвиквало тресенето на двигтеля и впечатления за леко прекъсване. Причините може да са няколко:1. Темперарурен датчик (репортува на ECU студен двигател)2. Моторчето за празен ход.3. TPS (репортува на ECU за ъгъла на дроселова клапа)За белия пушек и турбото за съжаление не мога да се произнеса. Ако не е пална скоро е възможно да се е сляло масло, което гори и това предизвиква пушенето. Все пак при покупка направи по-щателн преглед на двигателя (налягане в тръбата за картерни газове, налягане в цилиндрите...)Тилкова за сега, а крайното решение все пак остава твое.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      ами като чета - излиза че колата е карана от некъв ’рацер’ , с тия аспусу ако е така , аз бих я заобиколил от 500 метра

      Коментар


        #4
        тея "аспусу" си личи, че не са правени в България, защото изработката си личи, че е коренно различна от всичко българско, което съм виждал ... И като гледам по колата май нищо друго не е пипано от страна двигател, дори си е с обикновен въздушен филтър ... Следващия път като отида ще пробвам докато работи да й откача температурния датчик, за да видя дали ще има разлика ... както и TPS-а ... за МПХ не знам само как да проверя ... ако все пак реша да я взимам ще я закарам до Кафеджиев и ще си я свържа към Examiner-а, та там по-подробно ще я побъзикам, и без това лампата за Airbag-а свети, искам да видя защо ... А тези налягания как да ги проверя ? За налягането в цилиндрите предполагам имаш предвид компресията ? До колкото знам за този двигател нормалната компресия е 7,8:1 ... колко е минимума, който трябва да има ?А налягането в тръбата за картерните газове въобще не знам какво е ... и как да го измеря ... ако го свържа към Visa Uniscan - там има ли го към стойностите, които мога да избирам да ми показва ? Благодаря още веднъж ...

        Коментар


          #5
          ходих пак до там... пак го запалих, като работеше на празен ход или до 2000-3000 оборота - никакви проблеми, но като го натисна рязко до към 5000, може би 6000 - пак изпуши отзад сив пушек, та даже имаше черен привкус ... не съм карал турбо бензинова кола и не знам дали това е нормално, все пак й даде газ до край супер рязко, може и да е нормално ...забравих да видя в аутодатата къде се намира датчика за температурата, а ТПС-а не го откачих, че да не вземе да светне лампата на инжекциона и да ми се размрънка после тоя ... много Ви моля ако има някой с такова пунто или някой, който се е занимавал с турбо коли - да дойде с мен до там и да ми помогне с огледа ... ще поема пътни ако трябва, само и само да дойде, докато не са го продали красавеца ... Човекът е съгласен да отидем до Кафеджиев, там можем да го свържем към Examiner-а и да му правим каквото искаме ...Та още веднъж призива ми - Моля ако има някой, който има възможност и познания (дори да не са огромни - все ще са много по-добри от моите) - да се обади и да дойде ... и почерпката няма да я избегне ... помогнете ми да сбъдна мечтата си и да карам Punto GT edit: не знам как е в движение, но днес на място колкото и да го форсирах (не прекалявах), или когато дам на първа при дръпната ръчна и на полусъединител натоваря малко двигателя - стрелката за налягането помръдва само с 1-2 милиметра и толкова ... човека каза, че в движение се вдигала, но не помня дали е така ... при вас така ли е ?

          Коментар


            #6
            Значи , сиви пушеци може да има от гумички на клапани , но оборотите трябва да са си стабилни , лампата на чека свети ли ? Свали маркуча към дросела и виж дали е омаслен , ако е може и да е от картерната вентилация , но може и да е заминало турбо .. на място колкото и да пържиш , турбото ще надуе , но много малко - не се притеснявай ... датчика за температурата към ЕКУто е на термостата , но не го откачай , няма да помогне , особено като влезне в по-нормален режим .. при ускоряване на пълна газ на 3-та да речем , турбото трябва да почне да надува на към 2500 и да прави пик на 3000 до към червената зона / може в начато й , може и след нея , не е проблем / и след това да спада плавно докъм средата на скалата към 6000 об. ... Килерчо , отговорих ти на Личното

            Коментар


              #7
              Свети само лампата на airbag-а, но там ще разберем какъв е проблемът като я свържем към examiner-а ... Лампата на чека иначе не свети като колата запали ... не съм сигурен обаче дали свети като е на контакт - да не би да е откачена но ми се струва, че светеше ...Утре или вдруги ден ще отида при колата и ще проверя всичко, което ти и WhitePower ми казахте... надявам се, че всичко ще е наред ...

              Коментар

              Working...
              X