здравейте колеги,реших уйкенда да си сменя свещите на пунтото и попаднах в следната ситуация... Първо да спомена, че за първи път ги сменявам...и не очаквах достъпа до свещите да е толкова труден...Едва успях да отвия три от тях докато на четвъртата зацикли..Не мръдва, като заварена е... Два ключа за свещи купих и двата станаха на осморки от напъни и накрая се счупиха. Днес дадох на един познат да ми завари дръжките на ключовете и довечера пак да се продвам....Днес ми дойде идеята, че и ако довечера не стане да отчупя внимателно керамиката на свещта и да се пробвам с гедорето....но си мисля че е рисковано Дайте съвет...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на свещ
Collapse
X
-
blue_gЕтикети: –
-
Продават се накрайници за гедоре, които са по-дълбоки и стават за свещи. пробвай с такъв накрайник."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
И не забравяй - на студен двигател! Купи си смазващ спрей и напръскай 10 мин преди да напъваш - може да помогне. И не я развивай на тласъци - равномерен увеличаващ се натиск. Като развиваш гледай да не променяш ъгъла на ключа и да заклинваш резбата, вместо да я развиваш. Тя би трябвало да е затегната с 25 Nm, ама...Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
С гедорето няма проблем или се отвива или се къса свеща (но това ставаше със соц свещите)Когато завивате новите свещи, капнете им по една капка моторно масло на резбата и после ще ги развивате с "поглед"Ако слагате стари свещи след корекция на луфта, теглете им една телена четка особенно на резбата и пак масло на резбата.Зимата за предпочитане е да се кара с нови свещи - пали по-лесно работи по-икономично. Успех!
Коментар
-
blue_g
мерси за съветите ,...купих флошка и с малко с м*мата стана...отвих я....Сложих новите свещи но мотора пак не работи както трябва.....Проблема ми възникна миналата седмица...Работеше си добре и на следващия ден мотора прекъсваше и колата леко се тресеше а и мощност няма...имаше и мирис на бензин. Та реших първо свещите да сменя...да не би пък да е от тях, но явно не е...Пак същото нещо...Забелязах че тръба на двуцефката отдолу е изгоряла и ще трябва да сменям генерацията...мириса на бензин дали е от там..май и на центровка ще трябва да я закарам...препоръчайте сервиз
Коментар
-
За мириса на бензин - колега, провери да нямаш спукан маркуч, а също така може да погледнеш и едно маркуче за вакуума, което отиваше в един датчик, при мен имаше подобен проблем, мотора тресеше и работеше нестабилно, след подмяна на маркучето за вакуума нещата се оправиха.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
blue_g
утре ще я карам на диагностика заради падналата мощност на мотора....а иначе средната тръба ми е изгоряла и пуши...и като ли че от там понамирисва на бензин. Сега ще търся средна тръба за да я подменя....Казаха ми че в ЕМ-Комплект имало + монтажа....Струва ли си да се взима от там.....дали са качествени?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар