Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък при 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан ангренажен ремък при 1.4 12V

    Колеги скъса се пистовия ремък и отнего май ангренажния е прескочил с някоко зъба(не съм сигурен за това обаче) и се е скъсъл и той. Днес отворих капака на клапаните и установих че 9 от 12 ( незнам как се казват) дето натискат клапаните са счупени. Някой може ли да ме ориентира откъде да ги закупа колко пари са, и дали ще се размина само с тях или ще има и някой друг клапан за смянаблагодаря предварително

    #2
    Без отваряне на двигателя няма да минеш, ама чак и 9 счупени кобилици.. бая зор ще е видяла тая кола.За цени и поръчка - www.axm-auto.com
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Aз пък те съветвам да си купиш една галава втора употреба и разходите ти ще са:1. глава оборудвана 100...200лв.2. шлайфане, напасване на клапани - 80лв.3. гарнитура - 20...30лвоколо 300лв.А ако вземеш нови.1. клапани - 100лв.2. водачи ако има пострадали - 100лв.3. кобилици 10бр - 200лв.4. шлайф + напасване - 80лв.5. гарнитура - 20...30лвоколо 500лв. и то ако вала не е пострадал.

      Коментар


        #4
        а

        Мда положението не е точно както го предвиждах :D ама айде здраве да е

        Коментар


          #5
          Предварително се извинявам на автора на темата ама искам да попитам нещо пък да не отварям нова тема.Та аджаба има ли някои от двигателите на Фиат защита против скъсване на ангренажния ремък демек да блокира двигателя та да не стане някоя голяма поразия.
          кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

          Коментар


            #6
            д

            да има Уно 1.3 турбо проверено иначе тези май имат защита ама само на изпускателните или на едните смукателни защото на мене са ми здрави 3 кобилици, намерих още 8 та ми е много интересно каква цигания е правено по мотора

            Коментар


              #7
              Мисля, че всички FIRE мотори са със защита. При нашите клапаните са перпендикулярно на буталата и става мазало
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Посъбрах малко цитати по този повод:
                Nino написа:
                НЯМА такова понятие в двигателостроенето като "ЗАЩИТА от съприкосновение или защита при късане на ремък".Има проектиране и изпълнение на горивната камера в зависимост от кубатурата и мощността която се търси.Има ремонтни практики, които включват своевременната смяна в сервиз... както не може да се кара с едни гуми вечно, трябва да се сменят масла и филтри, така трябва да се сменят ролки и ремъци! Това което дъвчем от сума ти време е все едно да попитаме.... "Има ли защита от несменяне на масло или автомобилните гуми?"Последиците и при тях са много тежки, съизмерими в парично отношение с късане на ангренажен ремък!
                Nino написа:
                Eх, тази тема я чесахме преди време и силно се дразня от понятието "защита против скъсване на ремък"!!! Няма такава защита, има начин на конструиране на горивната камера в буталото.При едни модели е такава, че при скъсване на ремък, буталото и клапаните не се срещат и при други /обикновено дизелите/, срещата е ФАТАЛНА! Най-добрата защита против скъсване на ремъка е своевременната му подмяна.FIRE в превод от английски значи "първият изцяло сглобен от робот двигател" или подобно.Искам също да приканя, да се ползва търсачката, по тези неща има писано доста... и специално отговор на въпроса ти.Eто почети малко, може и да се посмееш, но общо взето ще получиш информация! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%F2%E0&start=0
                johnfound написа:
                Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
                hit-ko написа:
                Защита, означава навременна смяна на ремька! Ако не ти удари клапаните, но все пак се скьса/ което никой не гарантира/, и то далеч от в кьщи, какьв тогава е смисьла от защитата? Но при БРАВА - имаш вариант: или 12 клапана, или 16! от което поне половината ще бьдат ударени!!!
                hit-ko написа:
                Без да чета по-нататък, просто не знам кой какво е писал, но те успокоявам - ВСИЧКИ МОТОРИ ОТ ТИПА " FIRE" , какъвто е и твоя са категорично защитени от удар по клапаните! Така, че няма немски , френски - защитени, а италианските удрят клапани - всичко е въпрос на оптимална конструкция на горивна камера, а съприкосновението с клапаните е на последно място при конструирането!!!
                maiden написа:
                Те немците залагат в най-началната конструкция идеята за освободени клапани. На тая база се изгражда мотора. После се чудят що не върви и се почват едни еквилибристики :D
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар

                Working...
                X