Един от честите въпроси на форума засяга лошата рабита на фаровете на Браво/Брава! Еднакви ли са габритните размери на фаровете с тези на Мареа и може ли да се направи замяна? Ако да - то това решава проблемите. Според каталозите на Бош има разлика и във фаровете на колите произведени след 1998г. Някой знае ли каква е тя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвместимост на фаровете
Collapse
X
-
Re: съвместимост на фаровете
bright написа:Един от честите въпроси на форума засяга лошата рабита на фаровете на Браво/Брава! Еднакви ли са габритните размери на фаровете с тези на Мареа и може ли да се направи замяна? Ако да - то това решава проблемите. Според каталозите на Бош има разлика и във фаровете на колите произведени след 1998г. Някой знае ли каква е тя?FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Re: съвместимост на фаровете
blader написа:bright написа:Един от честите въпроси на форума засяга лошата рабита на фаровете на Браво/Брава! Еднакви ли са габритните размери на фаровете с тези на Мареа и може ли да се направи замяна? Ако да - то това решава проблемите. Според каталозите на Бош има разлика и във фаровете на колите произведени след 1998г. Някой знае ли каква е тя?:: Show me some Madness ::
Коментар
-
Re: съвместимост на фаровете
Snaker написа:blader написа:bright написа:Един от честите въпроси на форума засяга лошата рабита на фаровете на Браво/Брава! Еднакви ли са габритните размери на фаровете с тези на Мареа и може ли да се направи замяна? Ако да - то това решава проблемите. Според каталозите на Бош има разлика и във фаровете на колите произведени след 1998г. Някой знае ли каква е тя?FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Bubis написа:Аз на Бравата си сложих фарове от Мареа... разликата е в един кабел повече...габаритите са отделно,под мигача...Да ви кажа чесно регулирах ги и пак не светят добре..."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
До всички които имат ’проблем’ с фаровете.Колеги фаровете са ви си наред - просто явно плачат за регулиране.И стига сте давали пари по сервизи за глупости - какви фиат-ентусиасти сте като не се хванете да регулирате едни скапани фарове.Аз на Браво/Брава/Мареа не съм пипал фарове, ама съм си регулирал на всичките коли сам фаровете и умишлено даже си ги правя малко вдигнати да си виждам по добре.Значи принципа на регулиране е следният - на гърба, отгоре или даже отдолу на фаровете има врътки за регулиране - на някои коли са направо врътки които действаш на ръка, а на други са едни яки болтове които се въртят с отверка. Обикновено са един за наляво надясно, един за нагоре надолу (самия рефлектор) и един за наклона.Регулирането трябва да бъде така - 10% наклон на къси/мерени спрямо височината на колата, дългите си идват на място сами/ . Какво означава това - 10% наклон значи на всеки 10 метра свветлината да пада с 1/10 от височината на колата. Ако центровете на фаровете са на височина 60 см за 10 м трябва лъча да пада с 6см.Как да ги регулирате?? Избирате си една бяла стена кудето и да е и спирате на 5м от нея (горе долу). Хубаво е преди това да сте си погледнали на светло откъде се регулира фара че после на тъмно си е гадно.Регулирате само на къси. Бележите си с нещо на стената къде ви се падат страниците на колата е горе долу пак на око. После си измервате центровете на фаровете с рулетка - височина от земята и разстояние от близката страна на колата. После ги бележите по същия начин на стената с тебеширче. Палите фаровете и ги нагласята така че и при двата центъра на светлината да е на 1/20 от фисочината по ниско (т.е. ако фаровете са на 60 см от земята, точките на центъра на светлината да са по ниско 3-4 см на стената). На къси е лесно защото самота свелина на късите има профил приличащ на това ’ -/ ’ - пресечната точка е центъра. Като нагласите височината, нагласяте местата - трябва левия да да сочи точно под белязания център, а десния може да е няколко сантиметра вдясно от центъра за да ви осветява по добре банкета нощно време. В общи линии е това - няма нищо сложно. Имайте предвид че е хубаво да си смените и крушките защото с течение на времето отслабват и особено ако са си оригиналните и са да кажем на 8-10г.. Можете да си вземете и с повишена светимост - оня ден взехме с колегата на шефа за баварката едни Бошова - сини Н7 - яко светят.Това е ... Успех в регулирането.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Реших да проверя колко струва нов фар за Брава - в първия магазин (в който продават HELLA) ми съобщават след кратка справка с компютъра - 702лв. И после въпрос - вашите фарове Valeo ли са - да; регулират ли се по височина - да; значи няма грешка - това е цената.Има ли нещо алтернативно, питам аз - не може алтрнативно, ако оригиналния фар е Valeo може да се смени само с такъв, ако е Bosch - също се сменя с Bosch,щото захвата бил различен. Въпросът ми е дали има нещо вярно в това? В съседния магазин ми преложиха италиански фар за 142 лв! Не ми се вярва Valeo да свети 6 пъти по-силно от другия!Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Хора и аз имах проблем със слаби фарове на Бравото. Реших го по наи-простия начин- купих си нови крушки. Стандартните крушки пр браво са Н1. Аз специално си купих Philips Blue Vision. Не се подвеждайте по името, не става въпрос за синъо светещи фарове. Става въпрос за бяло светещи фарове...За разлика от обикновените крушки, тези не светят жълто, а бяло, което се дължи на темпеатурата на цвета - 4000келвина, близка до тази на ксеноновите фарове Като цяло мога да кажа, че светят поне 50 процента повече от оригиналните..В допълнение към това с радост установих, че знаците и маркировките по пътищата също се виждат много по-добре. Така че моят съвет е да си купите такива.FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар