Алтернатора ти е с фреелайф на шайбата Оги.При намаляне на оборотите на двигателя ротора на самия алтернатор продължава да се върти със последната скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повреда в генератора = скъсан ремък = проблеми...Оправено!
Collapse
X
-
Вече всичко е наред! С/у 245 лева , в които са сваляне и качване на алтернатор, смяна на ролка с нова, смяна на ремък с нов, смяна на шайба на алтернатор с нова, вече колата си работи както преди. А стария ремък се беше оплел нявсякъде около всички ролки и шайби, толкова се беше разпаднал....
Коментар
-
ангренажа е затворен в предпазна кора, на практика няма начин да се случи.според мен. Но кой знае...Ето една ролка:Дали ролката е захапала камъче, счупила се е, скъсала е ремъка, и ремъка е усукал шайбата на алтернатора, или всичко започва от алтернатора - не знам.... иначе от кво да се счупи тая ролка?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар