"При отпуснат педал на газта, когато изключвателя на дроселовата клапа е натиснат, тепературата на антифриза е повече от 45 градуса по Целзий, а температурата на засмуквания въздух е по- ниска от минус 15 градуса по Целзий, ЕБУ изключва подаването на гориво. Ако температурата на засмуквания въздух се намира в диапазона минус 15 до плюс 10 градуса по Целзий, подаването на гориво се прекратява при 2500 об/мин и се възобновява при 2300 об/мин, при температура на въздуха над плюс 10 градуса по Целзий- съответно при 1800 об/мин и 1300 об/мин. " - това е от едно ръководство за инжекциона на бош моно джетроникТова единствено описва въпросния датчик за какво влиза в употреба на цялата инжекция!!!Според писането по-горе не е чак толкова важен примерно при формиране на горивната смес играе роля само този на водата (синия) но не и този за температурата?!?!Така че ако на мен не ми работи проблем ли е това?Както вече четох тук в една тема ако този датчик не ти работи дори не можеш да си запалиш колата - не е ли много странно това а?При мен го замервах от този клупунг(в червеното) там влизат 4 жици - според мен 2 са за този датчик и 2 зьа дюзата (със зелената стрелка) които са 2 бели и 2 черни иначе няма от къде да се захранва едновременно и двете неща нали?Значи трябва да измеря минимум 2 съпротивления - РАЗЛИЧНИ но аз измерих 1 само което май беше на дюзата а друго нямаше!!!Та дали този датчик дали е наистина важно да ти работи или е само за спиране на горивото при "принудителен празен ход" както е описано по-горе? - а чак да не можеш да си запалиш колата ако е прекъзнат?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температурния датчик за въздуха?
Collapse
X
-
Според мен няма маловажни датчици. Понеже моното няма MAP, MAF и от сорта сензори, горивната смес се образува от ЕКУ на база на показанията на този датчик и на ТПС-а, а вече обогатяването зависи от "синия" датчик за темп. на двигателя. Това което си написал се отнася само за режима на "принудителен празен ход".За меренето си на прав път - два извода са за инжектора (не помня обаче точно кои). Дава около 3-4 Ома. Другите два за именно датчика за температура на въздуха - според Autodata при температура м/у 15 и 25 градуса трябва да е м/у 2 и 3,3 КОм.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
-
Сега като прочетох по-внимателно даденото от теб описание ми се струва че виждам нередност. Може ли да дадеш източника? Ще ми е интересно да го прочета. А иначе според мен би трябвало да е:"При отпуснат педал на газта, когато изключвателя на дроселовата клапа е натиснат, тепературата на антифриза е повече от 45 градуса по Целзий, а температурата на засмуквания въздух е по- ниска от минус 15 градуса по Целзий, ЕКУ НЕ изключва подаването на гориво. Ако температурата на засмуквания въздух се намира в диапазона минус 15 до плюс 10 градуса по Целзий, подаването на гориво се прекратява при 2500 об/мин и се възобновява при 2300 об/мин, при температура на въздуха над плюс 10 градуса по Целзий- съответно при 1800 об/мин и 1300 об/мин. "FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Правилно!!!Просто тази грешка не я бях поправил в описанието!Айде ако искаш като се прибера в нас ще го копирам и ще го пусна тук цялото описание за да може и другите хора да го прочетат цялото и да си дадат мнението?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар