Колата нямаше компресия на втори цилиндър, при чисто нови клапани и никакви забележки по главата и гарнитурата. Достигнах до сегментите, които имат около милиметър процеп на ключа в свито положение в цилиндъра. Дали изобщо са за смяна, ако са със стандартни ли да ги заменя или първи ремонт, като се има впредвид, че цилиндъра видимо не е износен (няма никакъв ръб над хода на буталото)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сегменти - стандартни или първи ремонт?
Collapse
X
-
murci написа:ici написа:Със стандартни, но преди да ги сложиш на буталата измери ключа на всички дали отговаря на сервизните данни.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:murci написа:ici написа:Със стандартни, но преди да ги сложиш на буталата измери ключа на всички дали отговаря на сервизните данни.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
Re: Сегменти - стандартни или първи ремонт?
murci написа:...със стандартни ли да ги заменя или първи ремонт, като се има впредвид, че цилиндъра видимо не е износен (няма никакъв ръб над хода на буталото)?Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар