xtry написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна жило съединител Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
колега мисля че като го сложиш и без да го видиш някъде на снимка ще се справиш много трябва да се разглабя а не съм се сещал още тогава да снимам как става..мисля че трябваше някоя от пластмасите от дългото жило да се ползва но пак ти казвам като вземеш да го слагаш няма как да не го сложиш както трябва1.6 16v Abarth
Коментар
-
На 1.8 мисля че намерих кардинално решение на проблема. "Закачалката" за педела е метална, фтулката дето е на купето с тампона е метална, за да се сложи закачалката трябва да се среже пъпката, след това с кербовачни клещи се стяга с нова, пъпка може да се направи при стругар заедно с другите работи, в краен случай ако нямате кербовачни клещи може и с хидравлична преса, върши работа. Това за страната от към педала. От другата страна се маха пласмасовия накрайник дето се стяга с него и с гайка 10 се стяга с шаиба, може и без шаиба . Жилото съм го прекарал над полуоската, зимата в снега като заора малко се усеща как ми повдига педела, и общо взето това ми беше единствения дефект. Със сигорност не трябва да минава от там, но според мен се получи доста добре. Остана обаче малко аванс и съм го стегнал със свински опашки по трабите на климатика за по малък ъгъл. И две опашки на скоростната кутия да го придържат. Наблъсках го с грес профикалтично. Самото слагане не е философия, трябва само отверка да се издърпа закачалката на педела в купето. Може и без канал ако знаеш каде да бръкнеш от към гумата. С канал е много по удобно и ако имаш фенерче да светнеш през дупката на купето е много лесно. Общо взето след тази манипулация вече година и половина нямам проблеми. Педела е малко по твърд от "памук", да кажем че е по добре от допустимо. Доволен съм. Общо взето за операцията ви трябва отверка и ключ 10 за стягане на гайката. Да поясня, гайката от към вилката съм я сложил защото старата пластмаса просто не поиска да влезе в шпилката на края по неясна за мен причина. От тогава съм го натегнал с около 2 оборота на 2 пъти. Не се разглабя нищо от към акумулатора и въздухоотводите, лично аз бъркам от там спокойно с 2 ръце за реглажа след монтажа. Ем туй то Доно съм помогнал на някой Едит : Туко що погледнах, имам 1 жило доставено от Италия, купено от магазин на Фиат, със някакви сертификати за качество, мисля че за около 30 евро го платиха аверите там. На документацията пише, че е compatible със Мареа 1.6 1.8 (95-99) и Брава/Браво 1.6, 1.8 и 1.9Д (95-98 ). Като изработка е малко по особенно от тия дет ги купувах в България но общо взето елементите пак са пласмасови на размер е с около 5-6 см по КЪСО от българските. Което ме навежда на мисълта че горната процедура ще е същата за изброените модели браво, брава, мареа
Коментар
-
Колеги, само искам да запитам как се освобождава при изваждане жилото от вътрешната страна, виждам нещо кръгло, гумено, но не разбрах как се вади. Предварително благодаря.7or37o написа:от страната на педала се освобождава едно пластмасово и се издърпва навън. После тоя гумения тампон ли е кво се с една плоска отверка го избутваш да падне и той. Намистането на тоя тампон при слагането на новото жило става лесно с малко масалце да се плъзнеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
от страната на педала се освобождава едно пластмасово и се издърпва навън. После тоя гумения тампон ли е кво се с една плоска отверка го избутваш да падне и той. Намистането на тоя тампон при слагането на новото жило става лесно с малко масалце да се плъзнеFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Че такива работи, втори живот за жилото на колегата @KrAs, и след особено важния съвет на колегата @7or37o за яко мазане при намаламунчването и отново ескадроните летят Неприятните опасения, че съединителя си заминава вече са минало, отделя си чудесно и това е. Явно прокъсаните телове на старото жило са били причина за по-къс ход поради задиране и затова беше зора при първа и задна, ама... Има си крушка опашка. Да де, в тая връзка - на зла круша зъл пЪрт!!!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Понеже бронята на жилото се бе измъкнала от тампона, който се крепи към купето,явно се е движило напред - назад и се е изкривило, след което и отново се скъса. Сега съм с ново, от Хитко и заега е добре, просто съм в процес на изясняване дали е Ricambiflex или Malo, в резултат на съветите заявих Ricambiflex, пристигна обаче жило с каталожния номер на Ricambiflex - 01.121.207 , но в опаковка на която пише Malo, та и аз не знам с какво съм в момента. Ама ако е Malo, май съм в очакване да се скъса...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:...Сега съм с ново, от Хитко и заега е добре, просто съм в процес на изясняване дали е Ricambiflex или Malo, в резултат на съветите заявих Ricambiflex, пристигна обаче жило с каталожния номер на Ricambiflex - 01.121.207 , но в опаковка на която пише Malo, та и аз не знам с какво съм в момента. Ама ако е Malo, май съм в очакване да се скъса...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
След дългите ми приключения със Змотаното жило и милярдите преправки, скъса, монтираното от мен некадърно, жило точно на полуоската както и очаквах. Прибегнахме към слагане на италианското от горния пост. След монтажа и реглажа му, искара 8 месеца и 75000км, без да му наливам масло, без да го свалям, без да го натягам, без нищо. Което погледнато обективно е напредак от към 2-3 седмици с турските. Преди две седмици се счупи пластмасовия елемент дето е на педала, т.е малката пластмасова пречка, която обира усилието. Насред пътя беше заменена от 4мм болт с гайка, като елемента беше разпробит с винтовера. За 1 седмица успях да счупя забележителните 5 болта и на края се скъса самото жило. При направената аутопсия установихме че се е протрило на входа на купето, кадето е пластмасовата фтулка. Още не мога да си обесня защо там се е протрило. Беше скъсено с около 12-15см на око, нова кербовка с нов метален елемент за педала, финна смазка, монтаж с малко пинизи преместихме и изпарителя щот не стигаше жилото, и вече 5-6 ден карам без проблеми. До кога ли
Коментар
-
nightlord написа:...установихме че се е протрило на входа на купето, кадето е пластмасовата фтулка. Още не мога да си обесня защо там се е протрило.nightlord написа:Аз лично като се скъса насред пътя, паля на 3та и леко леко леко та се прибирам.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Моята вилка се движи почти буквално с 2 пръста. Даже пробвах с ръка да натискам, а от вътре да включват при запалена кола. Усилието не ми беше много голяма, че да кажа примерно че с щангата е трябвало да я натисна. Което до някаква степен обеснява защо са пластмасови елементите по жилото и като почне да се закъсва става тежък педала, и при появилото се по голямо усилие от триенето на закъсано вече жило се чупят пластмасовите елементи.Plastex написа:не си е кеф да стоиш в гората посред студена, дъждовна нощ или да сменяш при - 2 градуса,
Коментар
-
Момчета, аз съм с Мареа и скъсах не помня вече колко жила. Като сложа жилото педала е добре, но пропада след кратко каране.В следствие на което натягаме жилото за да се вдигне, но педала се втвърдява и жилото се къса след време. Може ли да ми помогне някой?! Съединителя е сменян и в началото, като се сложи жилото е перфектен като перце.Не мисля, че е от него.Четох нагоре по темата, че може да е от пътя по който е прокарано жилото, както си мислех и аз.Дали е от това?
Коментар
-
Някой има ли представа с какво жило за съединител трябва да е браво 1.8 97г.скъсах старото и е дълго 1,5 метра в магазина ми казват, че ако колите с ABS са с дълго жило а без с късо а аз нямам и се чудя какво да купя, да не би предишният собственик да е сложил просто дълго жило възможно ли е да се сложи?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар