Здравейте колеги.Днес ми остана педала на съединителя на пода точно пред Университета. Аз го бях усетил, но така е. Та да попитам само човек може ли да смени жилото без канал, или е невъзможно. Питам защото съм я спрял в центъра и не ми се ще да давам пари за репатрак, пък днес я палих вече 10-тина пъти на скорост докато намеря къде да я спра.Купих жило и след малко се запътвам да се пробвам да го сменям, но има ли въобще смисъл да се разкарвам.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна жило съединител Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
Мда, поради липса на подходящи инструменти, ремонта се отлага за утре (тая ш****а гайка дето държи скобата на акумулатора, мда)Иначе, за сведение - колата е баш в центъра и така я набутахме тая сутрин, че ми трябват поне още двама или работещ съединител, за да я измъкнем.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
В последните 2 седмици сменявах 2 жила Първия път просто скоростите спряха да влизат и педала остана долу. На др ден ми го смениха и след 2 дена същото. Оказасе дефектно жило Като гелдах как го правеше майстора доста се беше изпотил и псуваше яко беше разкачил половината неща изпод капака в дясно от мотора В крайна сметка се оказа нещо мн интересно. илото било провряно не по оригиналния си път по който трябва да минава а през друг и правеше мн чупки и за това май ми е бил твърд съединитела. Сега го направиха както трябва да е и стана по мек. Дано остане така Успех!ПП Колега, моя случай беше идентичен с късането в центъра. добре че майстора ми е близък приятел и дойде веднага и на място го закачи там колкото да я закара в сервиза, а втория път се наложи да бутам Ужасна ситуацияBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Днес след 2 часа и половина предимно гледане и малко работа, успях да сваля поставката на акумулатора, което включваше откачането на кабелите за контрола на инжекциона и кутията с бушоните и контрола на датчиците за радиатора и бензина и т.н, жилото на газта и един куп други екстри дето са навързани по тая поставка.Така като го видях, но вече се стъмни, смяната ще е половин час максимум, после сглобяване минимум половин час.Само да попитам, тъй като махнах въздуховода, видях прословутите два радиатора (винаги съм се чудил къде е втория) та, ако отида на автомивка и там разглобя въздуховода и се опитам да поизмия радиатора - проблем ли е ако е горещ радиатора?А иначе, винаги съм ги псувал майсторите, че много пари вземат, но лично аз тая работа за по-малко от 40 лева не бих се наел да я върша.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Днес приключих с операцията по нощите, утре ще окомплектовам кабелите и дургите есктри дето ги разглобих.Иначе, колеги, имате ли идея колко по-високо трябва да е педала на съединителя над спирачката. В момента е 3-4 см и си включва перфектно скоростите, утре мисля да го смъкна още малко. Иначе си върви перфектно, сменям си скорости, всичко е ок.Утре ще пробвам да вкарвам задна в обороти и малко да смъкна педала. Лошото е, че регулатора е на толкова ш****о място, че постоянно трябва да смъквам и качвам акумулатора.В крайна сметка, смяната не е нищо толкова сложно, нито времеотнемащо, ако знаеш какво трябва да направиш.Те не случайно хората са казали, че информацията е безценна.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
roro написа:...Лошото е че регулатора е на толкова шибано място, че постоянно трябва да смъквам и качвам акумулатора.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
На мен за две години ми се съсаха 3 жила на съединителя.Първият път закарах колата на сервиз и ми взеха 30 лева за жило и 40 лева за ремонта .След като я взех от сервиза минах 5-6 километра и ми се счупи стопера на бронята и реших сам да си го сменя.След около 6-7 месеца пак същата история.Сменихме го със колегата за около час и половина.Минах 2-3 километра и пак така.Взехме стопера и другите жила и отидухме на стругар и ми направи 3 стопера от желязо.Направихме и трите жила.Това вило го словихме за около 30 минути.И за година и пет шест месеца нямам проблеми.fgfhfgjhjkjklk
Коментар
-
Аз май съм първенец по късане на жила - 6 (шест) броя за две години Вече толкова съм задобрял, че процедурата я правя за 45 мин. на пътяspark написа:И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
spark написа:И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не? С нов съединител и жило съм и пак е твърд педала, като се кача на друга кола и наистина е като памук.Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
gamma написа:Аз май съм първенец по късане на жила - 6 (шест) броя за две години Вече толкова съм задобрял, че процедурата я правя за 45 мин. на пътяspark написа:И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не?1.6 16v Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар