Поразгледах marea workshop-a и останах с впечатлението че ако се налага помпата може да се достигне като се свали резервоара. (ще приложа картинка долу)На пръв поглед идеята е супер безсмислена Но в моя случай (комби 1.6 пластмасови колектори, returnless injenction system) ако може да стане ще е добре.Малко инфо: Нямам (няма си по принцип, не е махано нищо ) "тръба" за обратния бензин. Нейде в помпата има регулатор (3 бара), ако пък той не сработи, тогава помпата прави 7 бара.Моят проблем се явява следния: след зареждане на (жалко че не помня къде ) подобие на бензин (а уж все зареждам от най-малко кръщаваните бензини), на бензин колата стана ужас.Тука моя милост почна да я лекува с още по "некръщавани" бензини и добавки, което може би беше голЕма грешка. Но това за грешката го забелязах на третия път, когато се усетих че влошаването на работата на бензин, след сипване на добавка, май не се дължи на "прочистването". Т.е. почна да ми светка, че май де що е имало боклуци из резервоара са се поразтворили и пополелепили нейде из бензиновата помпа.Както и да е, след замерване на налягането което прави помпата резултатите са: 1-ви път 1.5 бара, при отворена капачка на резервоара 1.7бара. 2-ри път (друго място, друг манометър) горе долу същите стойностти, по спомен една идея отгоре (0.2 бара, т.е. 1.7 на 1.9 ).При подаване на контакт се чува как работи помпата и после спира (когато съм карал на бензин помпата никога не съм я чувал, т.е. не е имало лоши звуци откъм нея). Явно от време на време налягането пада доста, понеже не може дори да запали (тамън припали и гасне ), друг път пали и с мъка при подаване на газ се вдигат оборотите, трети път пък работи уж нормално.Естествения процес е сваляне на помпата, тестване, дебъгване и предполагам смяна. Е тука е гредата, помпата е в багажника (нямаше я под задните седалки), като върху нея съвсем прилежно и културно са закрепени три метанови бутилки.Ако се наложи ще бъдат свалени бутилките, но този процес (с всичките му там тръбички и свързвания) хич не ми е присърце (ако се стигне до него ще се доверя на професионалист), поради факта че ако нещо се обърка оставам неясно време без кола (без бензин и без метан ще рече без кола, а както мисля процедурата да е към пазарджик, няма да ми е весело).Преди да се предприеме разколачване в един или друг вид мисля да предприема следните действия: да премеря (на бушона или релето) захранването което се подава към помпата, да си намеря подходящ маркуч и помпа. Идеята е да вържа маркуча преди/след инжекторите и да пускам и спирам помпата (надявам се да излязат парчета мизерии ), с помпата пък ще мога да "раздвижа" евентуалните боклуци в другата посока (към резервоара).Ако помпата е хваната само за резервоара, това ми се струва по-лесния и сигурен вариант (вместо махане и връщане на бутилките).Та моля който знае да даде становище, ако тръгна да свалям резервоара, ще се нахедря ли на "греда", т.е. да се окаже че е хваната и за пода на багажника, или ще стане работатаИдеите са на база на таз картинка и на твърдения че може Както се вижда на картинката кабеляците и тръбичките може да се окажат препъни камънаци....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензинова помпа, достъп "отдолу"
Collapse
X
Реклама
Collapse