Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ - номер ключ за гайка на каре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ - номер ключ за гайка на каре

    С кой номер ключ се развива гайката на карето 30 или 32 че за да проверя трябва да свалям гумата а и да знам какъв да си купя.Неясно заглавие на тематаМодераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    #2
    Re: Малко помощ

    dani389 написа:
    С кой номер ключ се развива гайката на карето 30 или 32 че за да проверя трябва да свалям гумата а и да знам какъв да си купя.
    Не знам кой номер е ключа, но съм любопитен какъв ремонт ще правиш-маншон ли ще сменяш?
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      Маншон ама на вътрешното каре.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        34 или 36 беше и трябва да е малко опилен отпреде, защото неможе да влезе. Поне на Marea e така

        Коментар


          #5
          dani389 написа:
          Маншон ама на вътрешното каре.
          Ок. И аз трябва да сменям вътрешен маншон скоро време. Имам няколко въпроса към теб, но ще ги пратя на лични.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            Ако я развиваш на демонтирана гума трябва да го направиш с пневматичен гайковерт иначе няма развиване.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Ако я развиваш на демонтирана гума трябва да го направиш с пневматичен гайковерт иначе няма развиване.
              И с гайковерта не е сигурно че ще стане, типичен пример преди няколко часа. Чука, чука, пистолета ли беше слаб аз ли съм силен... незнам, ама като хванах въртока на камъка и една тръба - омекна

              Коментар


                #8
                ThE_PuNiSHeR написа:
                И с гайковерта не е сигурно че ще стане, типичен пример преди няколко часа. Чука, чука, пистолета ли беше слаб аз ли съм силен... незнам, ама като хванах въртока на камъка и една тръба - омекна
                Обаче някой трябва да стои на спирачката, нали?
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #9
                  Не е задължително, но може. Обстоятелства много, варианти много

                  Коментар


                    #10
                    На мен ми трябва само да знам номера на камъка да го купя а пък развиването не проблем.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      dani389 написа:
                      На мен ми трябва само да знам номера на камъка да го купя а пък развиването не проблем.
                      имай предвид че камъка като го купиш /36 май на темпрата беше/ размера на квадрата на въртока съответно на камъка е по голям, та ще трябва и такъв върток да купуваш ,аз наверемето като проверявах из магазините ми обявиха цена около 50-60лв за двете неща и накрая от един познат /шофиьор на камион там се ползват такива/ взех назаем
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        При мен 34 беше май, но не съм много сигурен, само помня че стандартен камък не влизаше и трябва стругар да му отнеме малко от външната част. Докато намерим стругаря, един приятел махна някаква скобичка от вътре на карето и така го свалихме за да сменим маншона. Между операцията със смяна на маншона я правихме преди 7-8 месеца и новия е зверски напукан вече.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          Нито май нито юни гайката се развива със камък номер 32 без да се стругова нищо.Влиза като у тях си.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Нито май нито юни гайката се развива със камък номер 32 без да се стругова нищо.Влиза като у тях си.
                            На Бравата, като ги сменях трябваше да се пили камъка, за да може да влезне.Леко на шмиргелчето и го напаснах Явно зависи и от камъка колко е дебела стената му.А за колегата за операцията да се екипира освен с камъка и въртока и един по-дълъг прът (тръба) за да има рамо...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              На 1.4 е 32 развихме го с лула и 2 метра тръба
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X