Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа - пуснат климатик и стартиране на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа - пуснат климатик и стартиране на мотора

    Малко е нагло, но не ми се рови сега!1. Как е реализирано предаването на въртящ момент към копресора на климатика - през демпферна шайба или през магнитен съединител?!?2. Има ли проблем да се стартира мотора, докато е пуснат климатика?!? При някои немски коли - има проблем(Опел). В много топло време, ако много пъти стартираш мотора, при включен климатик се къса гуменитя демпфер от силният начален удар по него... Работата на демпфера е да поеме именно тези удари, но с течение на времето гумата се скапва и се къса.ПОЗДРАВИ
    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

    #2
    Чрез второто! От всичко изчетено последните години стигнах до извода, че е добре климатика да се гаси преди спиране на мотора, както и да се пуска след, като е запален. Не ми се влиза в подробности.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Аз пък съм почти сигурен, за полу- и автоматичните климатици, че ако двигателя не се върти поне с 660 оборота за 1.9 жтд (540 за 2.4 ЖТД), компютъра изобщо не подава включваща команда към компресора.

      Коментар


        #4
        И аз така мисля.След махане на акумулатора и при даване на контакт след това ,климатрониците на фиат и ланчия се включват на авто 24градуса,а това е заводско зададено,значи не би трябвало да е проблем.При немския климатроник има копче със снежинка ,но при автоматичен режим не се включва компресора,ако не пипнеш това копченце :D немска им работа.Както казваше един дядо:Немецо е голем механик :D
        tipo 1.4
        tempra 1.8i.sw
        brava 1.6 16v
        kappa 2.0 20v

        Коментар


          #5
          Мерси за отговорите!
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар

          Working...
          X