Малко е нагло, но не ми се рови сега!1. Как е реализирано предаването на въртящ момент към копресора на климатика - през демпферна шайба или през магнитен съединител?!?2. Има ли проблем да се стартира мотора, докато е пуснат климатика?!? При някои немски коли - има проблем(Опел). В много топло време, ако много пъти стартираш мотора, при включен климатик се къса гуменитя демпфер от силният начален удар по него... Работата на демпфера е да поеме именно тези удари, но с течение на времето гумата се скапва и се къса.ПОЗДРАВИ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа - пуснат климатик и стартиране на мотора
Collapse
X
-
И аз така мисля.След махане на акумулатора и при даване на контакт след това ,климатрониците на фиат и ланчия се включват на авто 24градуса,а това е заводско зададено,значи не би трябвало да е проблем.При немския климатроник има копче със снежинка ,но при автоматичен режим не се включва компресора,ако не пипнеш това копченце :D немска им работа.Както казваше един дядо:Немецо е голем механик :Dtipo 1.4
tempra 1.8i.sw
brava 1.6 16v
kappa 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар