Здравейте,ровя се в eper и търся компонентите на климатика, но нещо не се справям. Някой може ли да ми помогне. Става въпрос за колата от подписа - пунто ’94, 1,2 MPI, 75 к.с.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компоненти на климатичната с-ма в E-per - как?
Collapse
X
-
ето какво гледам: http://78.159.129.60:7080/navi?COUNT...RT=0оттук като дам на Conditioner component, се отваря това: http://78.159.129.60:7080/navi?COUNT...ST_PART=0т.е. само схема 1 от 5. другите схеми не се отварят. а мен ме интересува най-вече радиатора на климатика, дали има допълнителна перка на него и т.н.съжалявам за дългите линкове, ама не зная как да ги направя по-малки.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Значи в линка ти отваря абсолютно всички схеми при мен. А за да видиш дали има перки и колко са, все си мисля че трябва да търсиш в секция 104 - Охлаждане. Понеже перката е част от охлаждането, а не от климатика генерално. Там в категорията 104-09/01 - Охлаждане с климатик виждам 1 перка, но ти ако искаш си разгледай подробноКак правиш линковете по-малки: като пишеш отговор , пишеш така, ама на латиницаКод:[url=http://dulag_link.com]някакво примерно име[/url]
Коментар
-
значи ето моята одисея: като взех колата, отидох при един майстор да огледа на канал всичко по колата. установи, че е имало удар отпред, но малък, тъй като каза, че нищо не е изкривено. само броня може би са сменяли. в следствие явно на удара водният радиатор капеше, а радиатора на климатика го нямаше изобщо. смених си водния радиатор+датчика за перката и след това колата си загрява нормално, перката се включва, където трябва. новия радиатор по каталог от магазина е за кола с клима и си влезе както трябва във всички дупки, което ме навежда на мисълта, че съм го сменил с точния вид. сега тръгнах да правя климатика и за тоя климатичния радиатор ми искат 360 лв. (нов), както и около 50 лв. за някакъв датчик. майсторът вика обаче, че може да изникнат и още неща, които липсват или не работят както трябва. затова исках да видя от какви компоненти е съставен климатика. и най-вече радиатора, защото ще го търся и по моргите. А в Епер-а като кликна на следващите схеми оттук: цък , ме връща на начална страница.още нещо: сега гледах въпросната перка, за която майсторът на климатика имаше съмнение, дали е оригинална. същата е както на схемата в Епер и на снимка в axm-auto.com (за кола с климатик), но самият корпус е завъртян на 90 градуса и така е монтиран защо според вас е направено това? има нещо гнило в цялата работа във всеки случай, ама какво...Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
u_bo
chandler написа:значи ето моята одисея: като взех колата, отидох при един майстор да огледа на канал всичко по колата. установи, че е имало удар отпред, но малък, тъй като каза, че нищо не е изкривено. само броня може би са сменяли. в следствие явно на удара водният радиатор капеше, а радиатора на климатика го нямаше изобщо. смених си водния радиатор+датчика за перката и след това колата си загрява нормално, перката се включва, където трябва. новия радиатор по каталог от магазина е за кола с клима и си влезе както трябва във всички дупки, което ме навежда на мисълта, че съм го сменил с точния вид. сега тръгнах да правя климатика и за тоя климатичния радиатор ми искат 360 лв. (нов), както и около 50 лв. за някакъв датчик. майсторът вика обаче, че може да изникнат и още неща, които липсват или не работят както трябва. затова исках да видя от какви компоненти е съставен климатика. и най-вече радиатора, защото ще го търся и по моргите. А в Епер-а като кликна на следващите схеми оттук: цък , ме връща на начална страница.още нещо: сега гледах въпросната перка, за която майсторът на климатика имаше съмнение, дали е оригинална. същата е както на схемата в Епер и на снимка в axm-auto.com (за кола с климатик), но самият корпус е завъртян на 90 градуса и така е монтиран защо според вас е направено това? има нещо гнило в цялата работа във всеки случай, ама какво...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар