След индикации за проблеми с инжексионната система, закарахме колата на диагностика! Диагностиката очита проблем с инжектора на втори цилиндър, следва нулиране на грешките и нов тест, отново втори цилиндър. Теста е повторен 3 пъти с един и същ резултат. Всички останали агрегати и датчици са отчетени, като нормално функциониращи.Следва закупуване на инежктор и неговата смяна - в резулат до загряване добре, после проблеми отново. В момента е по-зле от преди, а инжектора на таблото свети яко!Въпрос к’во правим сега?!? Ако се продължи в същият "дух", "майсторите" ще те накарат да смениш, почти всичко....докато се оправи, но това е цена по-висока от тази на самитя автомобил!!!Втори въпрос - какво значение има обезвъдушаването на горивната система и има ли някаква специфика в него?Трети въпрос - какво е стандартното вътрешно съпротивление  на един инжектор?ПОЗДРАВИП.СМерси предварително!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Инжектор Браво - проблем!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Допуснали сте една малка грешка - преди да се смени инжектор, се разменя мястото му с друг и пак се прави диагностика. Ако проблема 100% е в него, пак ще излезе , но този път като 3-ти например(ако сте направили смяната с трети). Както и да е. Според мен имате проблем със захранването на въпросния инжектор или си попаднал на някакво менте, или съответната свещ/кабел/секция на бубината създават проблема.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ето, ако искаш разгледай и моята тема. Оказа се бобина.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=287100#287100Ex Fiat 126P
 Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
 Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
 Alfa Romeo 147 1.6 TS
 Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ок! Вероятно си прав, но незнам да ли си свлял инжектор на този мотор - доста работа е! Ако така се прави тест по-добре да се купи втори инжектор, просто има доста за разглобяване и после доста за сголбяване за да стане теста. Самият инжектор дава много ниско съпротивление - 5 ома, а трябва да са повече.Може да има проблем и със захранването, защото при почистване на буксата на инжекторите се оправа за 5-10 мин. и после пак. Днес разбрах, че много рядко свети инжектора, абе има нек’ви духове в мотора, които ще изкарам с чук и секач....мноооо скоро.Мерси за мнението.Rokambol написа:Допуснали сте една малка грешка - преди да се смени инжектор, се разменя мястото му с друг и пак се прави диагностика. Ако проблема 100% е в него, пак ще излезе , но този път като 3-ти например(ако сте направили смяната с трети). Както и да е. Според мен имате проблем със захранването на въпросния инжектор или си попаднал на някакво менте, или съответната свещ/кабел/секция на бубината създават проблема.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Така е, но пък можеш да си спестиш 100+лвReptile написа:Ок! Вероятно си прав, но незнам да ли си свлял инжектор на този мотор - доста работа е! Ако така се прави тест по-добре да се купи втори инжектор, просто има доста за разглобяване и после доста за сголбяване за да стане теста. .... Между другото, там, където поработвам чат-пат, поддържаме в наличност няколко инжектора, кабели и бубина (специално за 1.6 и кабел-бубина за 1.8 ) и при съмнително поведенеие просто подменяме. Последния път един клиент го оставихме да кара цяла седмица с наша бубина, за да се убеди сам, че проблема му е в неговата Между другото, там, където поработвам чат-пат, поддържаме в наличност няколко инжектора, кабели и бубина (специално за 1.6 и кабел-бубина за 1.8 ) и при съмнително поведенеие просто подменяме. Последния път един клиент го оставихме да кара цяла седмица с наша бубина, за да се убеди сам, че проблема му е в неговата  
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да съгласен съм принципно. Колата е на брат ми и е в провинцията в момента. Аз също мисля да се пробва с друга бобина, но съпротивленията между изходите от бобината са еднакви. Просто ту работи перфектно - ту се скапва. Нек’ъв полтъргайст има в колата и ще го изкарам от там с флекса - мнооо скоро.Rokambol написа:Така е, но пък можеш да си спестиш 100+лв Между другото, там, където поработвам чат-пат, поддържаме в наличност няколко инжектора, кабели и бубина (специално за 1.6 и кабел-бубина за 1.8 ) и при съмнително поведенеие просто подменяме. Последния път един клиент го оставихме да кара цяла седмица с наша бубина, за да се убеди сам, че проблема му е в неговата Между другото, там, където поработвам чат-пат, поддържаме в наличност няколко инжектора, кабели и бубина (специално за 1.6 и кабел-бубина за 1.8 ) и при съмнително поведенеие просто подменяме. Последния път един клиент го оставихме да кара цяла седмица с наша бубина, за да се убеди сам, че проблема му е в неговата Fiat Marea JTD 105 09.2000г Fiat Marea JTD 105 09.2000г
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар