Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забива на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забива на бензин

    Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    #2
    Re: Забива на бензин

    ivanko_rs написа:
    Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.
    виж дистрибуторната капачка,като е студена има един датчик за подаване на горивото който рсботи при температура по ниска от 15 градуса и затовя нямаш проблем .сега кат застудя малко може да е от капачката ако има нагар .
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #3
      Ами как си с моторчето за въздуха? Скоро ресетвал ли си ЕCU-то?
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Re: Забива на бензин

        tomazo написа:
        ivanko_rs написа:
        Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.
        виж дистрибуторната капачка,като е студена има един датчик за подаване на горивото който рсботи при температура по ниска от 15 градуса и затовя нямаш проблем .сега кат застудя малко може да е от капачката ако има нагар .
        Говориш за датчика,който е в делкото и е за положението на разпределителните валове,ли?Ако не,каде се намира този датчик за подаване на горивото?ЕCU-то ми е Weber-Marelli.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          brat_John написа:
          Ами как си с моторчето за въздуха? Скоро ресетвал ли си ЕCU-то?
          Ами за последен път го ресетвах,в сряда. :D А стъпковия мотор за празния ход е ОК-поне така ми казаха като ходих на тестера.
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            А провериха ли ти ламбда сондата.При мен беше това проблема и колата се държеше по същия начин
            COUPE 1.8 16V
            Volvo XC90 T6

            Коментар


              #7
              NPD написа:
              А провериха ли ти ламбда сондата.При мен беше това проблема и колата се държеше по същия начин
              А, сега ти видях поста, а отговорих на другата ти тема, където писах, че не е от сондата според мен. Сподели промяната, смени сондата и се оправи ли?

              Коментар


                #8
                Намерих ламбда сонда и тези дни ще я монтирам.Ще разбера дали е от това проблема
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #9
                  Ходих и на Елкон и казаха че е там проблема понеже ламбда сондата давала сигнал 4е горивната смес е богата,а в същност е бедна.Казаха че е изгоряла и ще я сменя
                  COUPE 1.8 16V
                  Volvo XC90 T6

                  Коментар


                    #10
                    NPD написа:
                    А провериха ли ти ламбда сондата.При мен беше това проблема и колата се държеше по същия начин
                    Проблема се оправи. Оказаха се два: -единия беше датчикът, който чете оборотите на коляновия вал-направо се разпадна като го смъкнах-вторият е датчикът за температурата на антифриза за ECU-тоСега нямам никви грижи.Мойто ECU е версия която не работи с ламбда сонда, т.е. въобще не отчита показанията и, все едно я няма и не му трябва (на ECU-то)
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар

                    Working...
                    X