Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напукан пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напукан пистов ремък

    Здравейте днес като отворих капака и видях че по пистовия ремък има леки пукнатите, а продавача ми каза че е сменил всичко пред 3000-4000 км. Та да питам може ли да се кара или да се сменя, и как става смяната му ( без канал )
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    Re: Напукан пистов ремък

    gamencerista написа:
    Здравейте днес като отворих капака и видях че по пистовия ремък има леки пукнатите, а продавача ми каза че е сменил всичко пред 3000-4000 км. Та да питам може ли да се кара или да се сменя, и как става смяната му ( без канал )
    Ъххх... не мислех, че все още има хора, които вярват толкова безрезервно на продавачите (особено пък за коли )... Сменяй разбира се!!! Един съвет, остави си стария ремък (колкото и да е зле, само да е здрав) в колата някъде (напр.под задната седалка) за резерва, ако скъсаш някъде на път да си имаш...
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Еми то продавача беше познат ама и без това послъга за доста нещица дето изкочиха ама нищо. А малко хелп със смяната
      Fiat Bravo 1.4 12v

      Коментар


        #4
        Re: Напукан пистов ремък

        gamencerista написа:
        Здравейте днес като отворих капака и видях че по пистовия ремък има леки пукнатите, а продавача ми каза че е сменил всичко пред 3000-4000 км. Та да питам може ли да се кара или да се сменя, и как става смяната му ( без канал )
        КАжи първо какъв е двигателя за да ти кажа става ли без канал.Аз лично на 1,9 ТД100 и 1,4 ги сменям без канал за няма и 5 минути.Задължително ползвам ключ лула 14-15 защото с нея най-лесно се напъва обтяжната ролка за да освободиш стария и поставиш новия ремък.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          gamencerista написа:
          Еми то продавача беше познат ама и без това послъга за доста нещица дето изкочиха ама нищо. А малко хелп със смяната
          Имай предвид, че ако пренатегнеш ремъка, рискуваш да съсипеш лагерите на алтернатора/водната помпа... ако пък го недонатегнеш ще ти приплъзва/свири... Така че не е лошо, ако все пак си решил сам да го сменяш да се опиташ да запомниш колко е натегнат стария, като го подърпаш и мислено си измериш разстоянието на "шкембето", така че като слагаш новия да го докараш до същото положение. Всичко това естествено, ако нямаш динамометричен ключ де...
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Те май на всички Браво/а и Марея са със самооптяжни ролки и ремъка си е опънат толкова колкото трябва.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Sandeto написа:
              gamencerista написа:
              Еми то продавача беше познат ама и без това послъга за доста нещица дето изкочиха ама нищо. А малко хелп със смяната
              Имай предвид, че ако пренатегнеш ремъка, рискуваш да съсипеш лагерите на алтернатора/водната помпа... ако пък го недонатегнеш ще ти приплъзва/свири... Така че не е лошо, ако все пак си решил сам да го сменяш да се опиташ да запомниш колко е натегнат стария, като го подърпаш и мислено си измериш разстоянието на "шкембето", така че като слагаш новия да го докараш до същото положение. Всичко това естествено, ако нямаш динамометричен ключ де...
              Колега на Мареа,Брава и Браво пистовите ремъци се обтягат от автоматична ролка.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Sandeto написа:
                gamencerista написа:
                Еми то продавача беше познат ама и без това послъга за доста нещица дето изкочиха ама нищо. А малко хелп със смяната
                Имай предвид, че ако пренатегнеш ремъка, рискуваш да съсипеш лагерите на алтернатора/водната помпа... ако пък го недонатегнеш ще ти приплъзва/свири... Така че не е лошо, ако все пак си решил сам да го сменяш да се опиташ да запомниш колко е натегнат стария, като го подърпаш и мислено си измериш разстоянието на "шкембето", така че като слагаш новия да го докараш до същото положение. Всичко това естествено, ако нямаш динамометричен ключ де...
                Колега на Мареа,Брава и Браво пистовите ремъци се обтягат от автоматична ролка.
                явно ми е време да си купувам нова кола... Сорри тогава за инфото коеот съм дал.
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар


                  #9
                  Tornado колата е 1.4 ( трябва да си го напиша в подписа ), Сандето споко човече, и ти ми помогна
                  Fiat Bravo 1.4 12v

                  Коментар


                    #10
                    gamencerista написа:
                    Tornado колата е 1.4 ( трябва да си го напиша в подписа ), Сандето споко човече, и ти ми помогна
                    Още по лесно като е 1,4.Между двигатела и купето където е ремъка има място за резервната гума
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Ако ремъка има малки пукнатини по каналите при огъване- значи е на не по- малко от 5 години, така че продавача те е слъгал че е на 2000 км.- трябва да е като нов, иначе смяната е лесна- сваляш обтяжната ролка, сваляш старив, нареждаш новия и слагаш пак ролката заедно с новия ремък.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар

                      Working...
                      X