Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губи ми масло колицата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пиша глупости за съжаление и майсторите говорят глупости.В събота влиза за отваряне на двигател в един сервиз предполага се че цифрата ще е велика.Ще пиша ако (дано)отстранят проблема.Благодаря за всички мнения.

    Коментар


      #32
      В кой сервиз ?Да не се излъжеш в някой скапан ,където майсторите не разбират ?
      [img=http://img108.imageshack.us/img108/4186/ladys200x150152ri2.th.gif]

      Коментар


        #33
        SeXyMackaVuVFiat написа:
        В кой сервиз ?Да не се излъжеш в някой скапан, където майсторите не разбират ?
        и моята е така хвърля масло като карам по магестралата, карам я така от 1.5 години няма смисъл да отваряш двигателя няма да могат да го оправят, само ще го развалят говорил съм с майстори тези мотори много трудно се оправят, купи си ефтино масло и доливай, може да караш с 10 д тази кола след една година ще струва 2000 лв. няма смисъл да наливаш пари в нея или си търси двигател на старо, тези двигатели нямат оправяне, но я карай така, докато се прецака двигателя може и 50 хил. км. да минеш, сега мисля да махна тръбата на картерните газове да не ми пълни филтъра с масло
        kokopati ,koichop@abv.bg

        Коментар


          #34
          Здравейте .Преди 10 дена ходих по майстори говорих за ремонти наплашиха ме със сегменти но аз така и не им вярвах.Първо колата имаше висока компресия.2 от капачката за наливане на масло грам не духаше и колата работеше чудесно.Миналата събота говорих с един познат и ми каза че ако одушника ми е запушен е нормално да ми изхвърли масло.Когато загрее колата като отвора капачката за наливане нищо,но като извадя пръчката за масло се чуваше къркорене на масло.И се започна разглабяне в маркуча одушника нямаше никои спиралата чиста и си викам няма смисъл ама айде почнал съм свалих тръбата за наливане и ужас от нея испадна като топка грес и вътре беше пълно.На другия ден свалих картера маслената помпа просто незнам как е работила цялата беше в гняс.Клеканах отдолу и един риятел наливаше масло.И кво да вида масло не тече от тръбата която влиза в картера(стеснението на тръбата за наливане)свалих я цялата беше в боклуци и в самия отвор имаше като тапа застанала от тази гняс.Просто незнам колата преди 3 месеца ми я докараха от италия там маслата за нищо ги нямат.Карам я 7 ден нямам загуба масло сичко е ок.Дано помогна на някои.

          Коментар


            #35
            Моят съвет е да започнеш с една смяна на гумички. Най-евтино ще ти излезе и да видиш какво е положението след тази процедура. Сегментите изискват повече работа. Както казаха колегите...гумички или сегменти.П.П. Духа ли ти от щеката?
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #36
              Не духа от никъде.

              Коментар


                #37
                Petar_Bravo написа:
                Не духа от никъде.
                Аз викам да си сложиш едно хубаво много гъсто масалце.Не съм голям разбирач ама Пунтягата дето я карам гореше масло да си е*е байката точно както твоята прави.Препоръчаха ми по гусно масло преди да пипам двигателя. Смених го и от тогава съм доволен и предоволен!Сега за 6000 километра ми е изгорила има няма 200 грама .Пак казвам не съм разбирач нито искам да споря с някой.Това се случи с мен.

                Коментар


                  #38
                  И на мене ми гореше 1 л на 1000 км. обаче със някакъв Мотеорекс 10/ 40. След като сложих Селения Голд ми гори много малко. Около 100 - 200 мл. на хиляда километра и то при каране 130 - 140 км/ч. Така че извода за мене е ПРЕДИ да пипаш по двг-то си сипи по-гъсто (хубаво) масло и най-вече сипвай това което ти препоръчва произвдитея! Осен това аз маслото го смням на 6 месеца (както е по книжка).
                  Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                  MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                  Engine Stamp: 176B9.000
                  Version Code: 176BV
                  Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                  Коментар

                  Working...
                  X