Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губи ми масло колицата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Губи ми масло колицата

    Здравейте колеги Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 аз съм с небезизвестното Фиат Браво.Понеже колата ми губи масло (от 200 км е загубила към 100 мл,може и по малко,но при яко ръчкане на колата .И когато я запаля след няколко часова почивка ,пуши сиво -син дим )и искам да ви попитам да ми препоръчате свестни майстори за да ми я погледнат(ако може и цените да са по -тънки ,че вече се разорявам с тая кола) Мерси предварително ,извинявам се ако има подобни теми но ми трябва спешно информация.Много съм разочарован и се видях в чудо с тая кола P.S от София съм

    #2
    Покарай отново, ама културката до към 2500-3000 оборота, 40-50 км. и след това на място вдигни до 5-6000, ако изкарва син пушек, значи работата е ясна, може да провериш, пипни ауспуха, ако отлаганията са мазни и не можеш да ги махнеш от пръстите си без да си миеш ръцете, само с търкане, значи отиваш на ремонт, клапани и гумичките най-вероятно ще са за смяна.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Ми читави майстори малко в София
      [img=http://img108.imageshack.us/img108/4186/ladys200x150152ri2.th.gif]

      Коментар


        #4
        Много ти благодаря ще пробвам.Аз се съмнявам понеже беше грешно зацепен ангренажа данеби по клапаните мизерия или незнам ще се види.Сменил съм кабели,свещи,бобина,диагностика и ми се струва че пак не върви като за 100коня.Компресията е висока ще се прави видело се е :D

        Коментар


          #5
          van_dal написа:
          Покарай отново, ама културката до към 2500-3000 оборота, 40-50 км. и след това на място вдигни до 5-6000, ако изкарва син пушек, значи работата е ясна, може да провериш, пипни ауспуха, ако отлаганията са мазни и не можеш да ги махнеш от пръстите си без да си миеш ръцете, само с търкане, значи отиваш на ремонт, клапани и гумичките най-вероятно ще са за смяна.
          Една забележка към колегата за мазните отлагания в ауспуха.Едно време както съм писал в други теми управлявах Москвич от новите и достигнах до степен на горене на масло в голяма доза.Това чудо на техниката тогава вървеше като обезумяло.Ремонта си го на правих сам в домашни условия и смених сегментите от които имаше счупени 3 маслосъбирателни и два компресионни.Та мисълта ми беше докато стигнете степен на омазняване на крайното гърне доста зор ще видите.Двигател който гори масло върви яко защото маслото се качва над маслосъбирателния сегмент /бутален пръстен/ и компенсира проуските на компресионните.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            up

            Коментар


              #7
              Днес ходих при маистор и ми каза да мина на диагностика, че можело ланда сонда ако не ремонт клапани.

              Коментар


                #8
                Каква диагностика, точно ще разбере от какво ти гори масло не знам. Ламбда сонда, ако е ще свети лампата на таблото. За маслото има два варианта: гумички на клапаните или маслени сегменти.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  А дали не е от инжекцията нещо ....?

                  Коментар


                    #10
                    Не!
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      И все пак свестни майстори в София?

                      Коментар


                        #12
                        Можеш да направиш няколко елементарни проби.1. След престой палиш без газ. Ако запуши синьо и се избистри след мъничко - гумички на клапани.2. След запалване, потегли леко, без ръчкане, мини от първа на втора с превключване в нормални обороти. Ако при превключването и/или веднага след него пуши сиьно - пак гумички.3. 1-ва, 2-ра, 3-та със смени в червеното, ако пуши синьо във високите обороти - сегменти.Точка 2 изисква някой да кара зад теб. Точка 3 ще я видиш и в огледалото. Не претендирам за достоверност, но личният ми опит ме е довел до тези бегли изводи.

                        Коментар


                          #13
                          Колега каза че като карал зад мен като сменям предавки изхвърляла сиво черен дим.Събота слагам нови свещи,слагам ’’редекс’’мисля за чистене на инжекцион трагвам минах 10км спирам на един световар,зачаках към 30сек. вклучвам първа и давам газ замалко не изгасна и изведнъж се изстреля зад мен облак нищо не се вижда сив дим.Оставих я за час запалих я и парвоначално пушеше после се оправи.И вече пети ден я карам не ми прави ядове ама имам много голяма ралика в маслото.Незнам мисля да свалям валове и да права клапани ама ако е друго по сериозно незнам.Реве ми се се не е като хората а иначе двигателя работи тихо не тресе сичко ок.

                          Коментар


                            #14
                            Чакай бе човек, сакън! Много е лесно да се разкоства двигател. По-напред пробвай да диагностицираш по-успешно проблема.1. Сив дим е признак за лошо горене.2. Харч на масло е свързан със син пушек.

                            Коментар


                              #15
                              Дима е син извинявам се.Но даите съвет какво да права говорил съм пак ще я карам на диагностика, но много се съмнявам че е от електрониката.За клапани си мисля защото е карана с грешно зацепен ремък на изпускателните клапани и то 2 зъба назад.Не стържеше преди да я права но може гумички да са издухали.

                              Коментар

                              Working...
                              X