Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, защото и така си работи.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #17
      Май гризнах дървото с бобината. Навъртях днес 60км. градскобез проблеми и пак баш пред нас се прецака. Свалих я тая бобинаи след замерване показа 9,59 килоома (нормално) , на другото не показва нищо.Мерих и кабелите на свещите (отляво надясно):1 - 3,5 килоома2 - 750 ома3 - 900 ома4 - 6 килоома.Дали да ги сменям ?Гледам, че при повечето хора съпротивлението расте, при мен пък на 2 и 3 намалява. Някой беше писал, че е нормално да е между 2 и 3 килоома.
      Прикачени файлове
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #18
        Втората бобина, която дава искра на 2ри и 3ти цилиндър, май никаква я няма. За кабелите - нека някой спец да каже дали тези ниски съпротивления на 2рия и 3тия кабел оказват лошо влияние.Между другото, сигурен ли си, че тази бобина е за твоя двигател. Много прилича на моята, а ми казаха, че са различни за по-стария и за по-новия двигател. Тук може и да греша.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #19
          simeon3000 написа:
          Между другото, сигурен ли си, че тази бобина е за твоя двигател. Много прилича на моята, а ми казаха, че са различни за по-стария и за по-новия двигател. Тук може и да греша.
          Не знам, така я взех колата. Но предполагам, че си е оригиналната, не виждам нещо да е преправяно. Ето една снимка точно преди да я сваля.
          Прикачени файлове
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #20
            Kабелите са ти ок долу горе.( наи интересното е че на най-късия е наи голямо съпротивлението )Бобината обаче Дърпаш назад маи едни 140лвАко има някои колега с такъв двигател няма да е лошо да пробвате с неговата бобина за всеки случаи де!Колкото до модела на бобината точно тя си е за твоя двигател Би трябвало твоята да е марка Шампион На по новата версия след 99г на този двигател слагат бобина марка Беру Но и такава да намериш пак не е проблем абсолютно еднаки са стоиностите.В интерес на истината ми направи впечатление че точно на 2 и 3 трети цилиндър са ти добри съпротивленията на кабелите( колкото по малки толкова по добре ) пък точно там ти се е очаткала бобината.

            Коментар


              #21
              Здравей колега trace ,ще споделя проблема си подобен на твоя който отстраних тези дни а именно :Също като при твоята загуби мощност светна червената индикация /инжекцион/,за кратко на следващият ден за повече време, нотова състояние се получаваше след пробег минимум 20 км или затоплен добре двигател.Указа се дефектна бобина и дефектен кабел наи вероятно предизвикал дефекта в бобината.Но преди да я сменяш провери има ли липса на електрическа искра когато ти светне лампата /инжекцион/
              Fiat Marea Weekend 97

              Коментар


                #22
                plams1 написа:
                Здравей колега trace ,ще споделя проблема си подобен на твоя който отстраних тези дни а именно :Също като при твоята загуби мощност светна червената индикация /инжекцион/,за кратко на следващият ден за повече време, нотова състояние се получаваше след пробег минимум 20 км или затоплен добре двигател.Указа се дефектна бобина и дефектен кабел наи вероятно предизвикал дефекта в бобината.Но преди да я сменяш провери има ли липса на електрическа искра когато ти светне лампата /инжекцион/
                Да, липсва искра на първия и последния отляво надясно, вчера проверих.Днес обаче слагам бобината, паля колата и всичко си работи на 6.Ама явно се е скапала и ще я сменям.idm: Да, Шампион е.
                Ex Fiat 126P
                Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                Alfa Romeo 147 1.6 TS
                Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                Коментар


                  #23
                  Така, купих си нова бобина и засега всичко е наред.Не знам да пускам ли нова тема или тук да питам - от какво се развалят бобините ? Може ли да се повреди от кабели, свещи и т.н.или просто с времето си се прецакват сами ?
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #24
                    Разбира се, че може да замине от повредени свещи/кабели, но като ти гледам подписа 11г не са малко да си замине и без външна причина.Какво ти е съпротивлението на новите бибини? При мен дават към 5,5К, нормално ли е?За кабелите при мен дава от 2К до 4К. Не са оригинални, ами сини - Janmor или нещо такова. Пише Made in USA на тях, каквото и да значи това Бях взел оригинални, ама първо даваха към 25К, пък единия отиваше на над 100к и после и се прецакаха - на едната метала на лулата остана в/у свеща, боклуци.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Премерих новата бобина, съпротивленията са 8,85 и 8,89 килоома, ако на някой мму трябва.
                      Ex Fiat 126P
                      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS
                      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                      Коментар


                        #26
                        Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6

                        trace написа:
                        Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
                        Аз имам подобен проблем,Когато си иска работи на 3 целлиндара.Смениж цвещи и кабели,проработи по-добре но пак прави този номер.Днес като ми направи номера нахнах акумолатора за 10 мин за да из4иста грешките се оправи.Помогнете!!!
                        http://mebelico.bg/

                        Коментар


                          #27
                          Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6

                          peckata написа:
                          trace написа:
                          Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
                          Аз имам подобен проблем,Когато си иска работи на 3 целлиндара.Смениж цвещи и кабели,проработи по-добре но пак прави този номер.Днес като ми направи номера нахнах акумолатора за 10 мин за да из4иста грешките се оправи.Помогнете!!!
                          Май ще направя задна ножица с 140лв-160лв
                          http://mebelico.bg/

                          Коментар


                            #28
                            Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6

                            [quote="peckata"]
                            peckata написа:
                            trace написа:
                            Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
                            Аз имам подобен проблем,Когато си иска работи на 3 целлиндара.Смениж цвещи и кабели,проработи по-добре но пак прави този номер.Днес като ми направи номера нахнах акумолатора за 10 мин за да из4иста грешките се оправи.Помогнете!!! Май ще направя задна ножица с 140лв-160лв
                            http://mebelico.bg/

                            Коментар


                              #29
                              Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6

                              peckata написа:
                              Аз имам подобен проблем,Когато си иска работи на 3 целлиндара.Смениж цвещи и кабели,проработи по-добре но пак прави този номер.Днес като ми направи номера нахнах акумолатора за 10 мин за да из4иста грешките се оправи.Помогнете!!!
                              Всъщност провери на 2 или 3 ра6оти. Аз в темата съм писал, че ра6оти на 3, но всъщноствпоследствие се оказа че е на 2. Ако е така - 6о6ина най-вероятно.Махането на акумулатора не знам дали е повлияло с нещо. Просто 6о6ината сама си решава кога да ра6оти.rally_86 продава 6о6ина, коректен е:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46102
                              Ex Fiat 126P
                              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS
                              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                              Коментар


                                #30
                                По принцип тази бубина трябва да подава едновременно искра на два цилиндъра. Затова ако не работят два от цилиндрите които са на една от двете бубини проблема е в нея.

                                Коментар

                                Working...
                                X