Да, защото и така си работи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
Collapse
X
-
Май гризнах дървото с бобината. Навъртях днес 60км. градскобез проблеми и пак баш пред нас се прецака. Свалих я тая бобинаи след замерване показа 9,59 килоома (нормално) , на другото не показва нищо.Мерих и кабелите на свещите (отляво надясно):1 - 3,5 килоома2 - 750 ома3 - 900 ома4 - 6 килоома.Дали да ги сменям ?Гледам, че при повечето хора съпротивлението расте, при мен пък на 2 и 3 намалява. Някой беше писал, че е нормално да е между 2 и 3 килоома.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Втората бобина, която дава искра на 2ри и 3ти цилиндър, май никаква я няма. За кабелите - нека някой спец да каже дали тези ниски съпротивления на 2рия и 3тия кабел оказват лошо влияние.Между другото, сигурен ли си, че тази бобина е за твоя двигател. Много прилича на моята, а ми казаха, че са различни за по-стария и за по-новия двигател. Тук може и да греша.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:Между другото, сигурен ли си, че тази бобина е за твоя двигател. Много прилича на моята, а ми казаха, че са различни за по-стария и за по-новия двигател. Тук може и да греша.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Kабелите са ти ок долу горе.( наи интересното е че на най-късия е наи голямо съпротивлението )Бобината обаче Дърпаш назад маи едни 140лвАко има някои колега с такъв двигател няма да е лошо да пробвате с неговата бобина за всеки случаи де!Колкото до модела на бобината точно тя си е за твоя двигател Би трябвало твоята да е марка Шампион На по новата версия след 99г на този двигател слагат бобина марка Беру Но и такава да намериш пак не е проблем абсолютно еднаки са стоиностите.В интерес на истината ми направи впечатление че точно на 2 и 3 трети цилиндър са ти добри съпротивленията на кабелите( колкото по малки толкова по добре ) пък точно там ти се е очаткала бобината.
Коментар
-
Здравей колега trace ,ще споделя проблема си подобен на твоя който отстраних тези дни а именно :Също като при твоята загуби мощност светна червената индикация /инжекцион/,за кратко на следващият ден за повече време, нотова състояние се получаваше след пробег минимум 20 км или затоплен добре двигател.Указа се дефектна бобина и дефектен кабел наи вероятно предизвикал дефекта в бобината.Но преди да я сменяш провери има ли липса на електрическа искра когато ти светне лампата /инжекцион/Fiat Marea Weekend 97
Коментар
-
plams1 написа:Здравей колега trace ,ще споделя проблема си подобен на твоя който отстраних тези дни а именно :Също като при твоята загуби мощност светна червената индикация /инжекцион/,за кратко на следващият ден за повече време, нотова състояние се получаваше след пробег минимум 20 км или затоплен добре двигател.Указа се дефектна бобина и дефектен кабел наи вероятно предизвикал дефекта в бобината.Но преди да я сменяш провери има ли липса на електрическа искра когато ти светне лампата /инжекцион/Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Така, купих си нова бобина и засега всичко е наред.Не знам да пускам ли нова тема или тук да питам - от какво се развалят бобините ? Може ли да се повреди от кабели, свещи и т.н.или просто с времето си се прецакват сами ?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Разбира се, че може да замине от повредени свещи/кабели, но като ти гледам подписа 11г не са малко да си замине и без външна причина.Какво ти е съпротивлението на новите бибини? При мен дават към 5,5К, нормално ли е?За кабелите при мен дава от 2К до 4К. Не са оригинални, ами сини - Janmor или нещо такова. Пише Made in USA на тях, каквото и да значи това Бях взел оригинални, ама първо даваха към 25К, пък единия отиваше на над 100к и после и се прецакаха - на едната метала на лулата остана в/у свеща, боклуци.
Коментар
-
Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
trace написа:Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
Коментар
-
Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
peckata написа:trace написа:Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
Коментар
-
Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
[quote="peckata"]peckata написа:trace написа:Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
Коментар
-
Re: Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
peckata написа:Аз имам подобен проблем,Когато си иска работи на 3 целлиндара.Смениж цвещи и кабели,проработи по-добре но пак прави този номер.Днес като ми направи номера нахнах акумолатора за 10 мин за да из4иста грешките се оправи.Помогнете!!!Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар