Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 i.e не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stanleyhacker написа:
    Най-добре сменяй. Кажи в магазина ще взема и двете и после ще върна едно от двете. Не вярвам да ти откажат. Но преди това огледай всяко куплунгче по двигателя и го напръскай със спрейче. Особено към бобината и към компютъра. Бобината обикновено се хваща от компютърната диагностика, докато датчик не. Има още нещо- сложи един светодиод с резисторче на кабелите, които влизат в бобината, докато някой върти на стартер. Така ще разбереш дали идва ток към бобината и да я отпишеш от възможните проблеми.
    Благодаря за полезните съвети, имам такъв въпрос, при смяната на датчика има ли тънкости, че в книжката много сложно е описано, или не чета за каквото трябва, какви специални инструменти или е за нещо друго. Сваляш стария слагаш новия ли е задачата? Иначе за бобината намерих в таблицата данни за 1.4 и описание на пробата за първична и вторична намотка.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      На скоростната кутия не знам как се сменя, но на коляновия вал е с едно шестограмче. Просто сваляш и слагаш.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #18
        Захванат е с 2 болтчета.Дали са 6-грам или нормални не си спомням.Сякаш се развиваха с ключ номер 10,но не съм сигурен.Смяната е лементарна.Откачаш датчика от буксата,развиваш болтчетата,изваждаш го,поставяш новият и след това по обратният ред.Успех!
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          Захванат е с 2 болтчета.Дали са 6-грам или нормални не си спомням.Сякаш се развиваха с ключ номер 10,но не съм сигурен.Смяната е лементарна.Откачаш датчика от буксата,развиваш болтчетата,изваждаш го,поставяш новият и след това по обратният ред.Успех!
          Благодаря за помощта и пожеланието за успех колеги, проработи Проблемът е бил кабелът след буксата на датчика на коляновия вал, там където от двоен кабел минава в единичен се прокъсал единият кабел, и ту контактува, ту не ще, като намерих датчика явно съм разместил тая връзка и запали, но след километър-два пак същото, с тая разлика че тоя път пръсна и гърнето... Но поне надуших проблема и го отстраних. Иначе датчикът е там, дето слънце не огрява.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #20
            Plastex написа:
            Иначе датчикът е там, дето слънце не огрява.
            Той продължава да е там а гърнето го залепих, вече не гърми, обаче машината ми не ще държи ниски обороти, нито на газ, нито на бензин- гасне. Това след като гръмна гърнето, сеща ли се някой каква може да е причината, че нещо не ми идва на ум какво може да е ?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #21
              Гърнето го залепи или аз не разбирам за кое гърне стажа дума? Може би си го заварил? Пробвай да откачиш акумулатора за половин час или повече и след това я запали на бензин без да даваш газ за 10 минути.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #22
                stanleyhacker написа:
                Гърнето го залепи или аз не разбирам за кое гърне стажа дума? Може би си го заварил? Пробвай да откачиш акумулатора за половин час или повече и след това я запали на бензин без да даваш газ за 10 минути.
                Студена заварка от Бриколажа, или течен метал, немски е, много добро нещо за температури до 180 градуса, за втори път лепя гърне, няма грешка. Е, като гръмна, излетя старата заварка, поне 6 месеца си стоя без проблеми. Лепил съм и радиатора- резултатът същия, абсолютно добър материал, ипредпазва от срещи със зли хора-майстори разни Гърнето е това, дето е като туба, закъса ли я още малко и му слагам една тръба и без него, но засега всичко с него си е ок. А дали е възможно връзката която направих да променя съпротивлението, едва ли, кой не е свързвал 2 кабела, макар тоя да е с особено важна мисия, без него колата е недвижимо имущество... Ще откача акумулатора, наистина е било побъркация за компа тва всичкото, то не бяха гърмежи, то не бяха прекъсвания и лоши/никакви контакти.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар

                Working...
                X