stanleyhacker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 i.e не пали
Collapse
X
-
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
-
Захванат е с 2 болтчета.Дали са 6-грам или нормални не си спомням.Сякаш се развиваха с ключ номер 10,но не съм сигурен.Смяната е лементарна.Откачаш датчика от буксата,развиваш болтчетата,изваждаш го,поставяш новият и след това по обратният ред.Успех!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Захванат е с 2 болтчета.Дали са 6-грам или нормални не си спомням.Сякаш се развиваха с ключ номер 10,но не съм сигурен.Смяната е лементарна.Откачаш датчика от буксата,развиваш болтчетата,изваждаш го,поставяш новият и след това по обратният ред.Успех!Проблемът е бил кабелът след буксата на датчика на коляновия вал, там където от двоен кабел минава в единичен се прокъсал единият кабел, и ту контактува, ту не ще, като намерих датчика явно съм разместил тая връзка и запали, но след километър-два пак същото, с тая разлика че тоя път пръсна и гърнето... Но поне надуших проблема и го отстраних. Иначе датчикът е там, дето слънце не огрява.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Иначе датчикът е там, дето слънце не огрява.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Гърнето го залепи или аз не разбирам за кое гърне стажа дума? Може би си го заварил? Пробвай да откачиш акумулатора за половин час или повече и след това я запали на бензин без да даваш газ за 10 минути.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Гърнето го залепи или аз не разбирам за кое гърне стажа дума? Може би си го заварил? Пробвай да откачиш акумулатора за половин час или повече и след това я запали на бензин без да даваш газ за 10 минути.Гърнето е това, дето е като туба, закъса ли я още малко и му слагам една тръба и без него, но засега всичко с него си е ок. А дали е възможно връзката която направих да променя съпротивлението, едва ли, кой не е свързвал 2 кабела, макар тоя да е с особено важна мисия, без него колата е недвижимо имущество... Ще откача акумулатора, наистина е било побъркация за компа тва всичкото, то не бяха гърмежи, то не бяха прекъсвания и лоши/никакви контакти.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар