Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 i.e не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4 i.e не пали

    Здравейте колеги, днес колицата / Фиат типо 1.4 моноинжекция 1992г/ си запали нормално, минах я на газ, покарах я и още на втория светофар най-напред започна да форсира яко сама - стъпковия мотор си показа рогата. Това както и да е, мина и отмина, и друг път е било, загря и я подкарах, след това обаче започна да придърпва, все едно ту и отива ток, ту не отива, започна да подскача на тласъци, докато двигателя, зацепен престане да работи, а лампите си светят... Спирам, веднага завъртам със стартер - пали си нормално, хуква си нормално и след 20-30 сек, отново същото- заглъхва, придърпва, някой и друг гърмеж и угася, това се повтори поне около 8-10 пъти, докато съвсем престана да пали . Викам си стъпковия мотор ги прави тия , та го разкачих, и го върнах в крайно задно положение, все едно е изключен, преди с друго типо направих същото и си работеше нормално, е с малко по-ниски обороти, и така не заработи. Проверих и мисля че не греша, не идва искра на свещите, нямах време а и не съм съвсем сигурен как да проверя дали отива ток на бобината преди делкото, а и не знам дали тя ще е причината за това всичкото. Ще съм благодарен на всеки , който даде идея откъде да я захващам
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    От бензиновата помпа,филтъра за гориво и наличието на гориво в резервоара.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Смени датчика на коляновия вал.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        От бензиновата помпа,филтъра за гориво и наличието на гориво в резервоара.
        Ами и на газ си беше същата история, макар че... Майтап да е свършила газта без да разбера.
        stanleyhacker написа:
        Смени датчика на коляновия вал.
        А къде се намира въпросният датчик?
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #5
          На шайбата на коляновия вал. това е долу вляво на двигателя ако го гледаш отпред.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            stanleyhacker написа:
            Смени датчика на коляновия вал.
            И на мен ми мирише на това.Поне преди години такова типо ми правеше подобни магарии и точно по този начин реших проблема.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              На някои типота е на маховика.
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                kimirai написа:
                На някои типота е на маховика.
                И това е едно от тях :D
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Махни акумулатора за 5-6 мин първо. Това може да го прави и от грешки.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    kimirai написа:
                    На някои типота е на маховика.
                    И къде точно се намира в тоя случай? Някъде към скоростната кутия ли е?
                    GTipo написа:
                    Махни акумулатора за 5-6 мин първо. Това може да го прави и от грешки.
                    Ще го видим днес какви ще ги върши, от много въртене вчера му баталяса акумулатора, та го зареждах през нощта. Иначе снощи за последно като че имаше искра на свещите-припалваше, нещо което липсваше напълно по време на "премеждието".
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #11
                      мда провери си датчика на ХОЛ така се казва този въпросният за положението на коляновия вал. мен есента такъв номер ми врътна на едно голямо кръстовище че не е истина. ако този датчик не дава инаформация комутатора нито пуска ток към бобината нито искра към свещите. ако се съмняваш че е от датчика го премери с мултицет но вече колегите ще кажат колко трябва да е като съпротивление. при мен беше от поредъка на 800-900 ома но това е за темпрата.УСПЕХ!!!
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #12
                        Някога не става с мултицет, просто го прави при определени условия. На мен ми го прави ако е загряла и оставена 20-30 минути. После ако искам да запаля пали чак на 5-6 въртене.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          е и при мен така се прецака като загрее ДВГто, но като е в работно състояние ДВГ и датчика има едно съпротивление а като откаже да пали колата съпротивлението драстично се променя и аз по това го познах мойто.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Ewing написа:
                            е и при мен така се прецака като загрее ДВГто, но като е в работно състояние ДВГ и датчика има едно съпротивление а като откаже да пали колата съпротивлението драстично се променя и аз по това го познах мойто.
                            С нахъсен акумулатор резултатът същия и това е. Никаква искра не идва към свещитем макар снощи да чувах че припалва по малко. Ако при въртене от стартер бобината трябва да дава искра към делкото, такава няма и там. Понеже четох във форума доста обосновано мнение че може да е от бобината- по същият начин се държи преди да загине, как да разбера бобината дали е в ред, или само мога да замеря датчика, другият въпрос е дали датчикът е тоя, дето се намира до пробката на скоростната кутия, и ако е той, еднакви ли са датчиците, или има различни видове за коляновият вал и за маховика. Описания на действията при замерване на датчика със мултицет ще свършат работа и на мен, а и на колеги които четох тук-там да питат из темите. Бре! 5 години карам типо, никога не съм подозирал че така може да те изостави на пътя!
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Най-добре сменяй. Кажи в магазина ще взема и двете и после ще върна едно от двете. Не вярвам да ти откажат. Но преди това огледай всяко куплунгче по двигателя и го напръскай със спрейче. Особено към бобината и към компютъра. Бобината обикновено се хваща от компютърната диагностика, докато датчик не. Има още нещо- сложи един светодиод с резисторче на кабелите, които влизат в бобината, докато някой върти на стартер. Така ще разбереш дали идва ток към бобината и да я отпишеш от възможните проблеми.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X