Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помогнете !!! Къде е проблема алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги помогнете !!! Къде е проблема алтернатор

    Здравейте , колеги поздравявам ви за хубавия форум , много полезна информация има тук , но не можах да намеря нещо конкретно свързано с моя проблем значи ще започна от начало , в какво се изразява проблема защото не сум много наясно с този двигател . колата е брава 1.4 12V 96 г., ще го обясня по елементарно , значи карам всичко е наред , след около 6-7 км започва да примигва лампата за акомолатора , с различна интензивност понякога и постоянно друг път спира , оборотите се менят по оборотомера приблизително + / - 100 обр. отварям капака и забелязвам че алтернатора някакси се мъчи , набира обороти намаля се , всеедно нещо го спира , преди няколко дена сменях маркуча на хидравликата които минава точно над него и го полях малко с хидравлична течност , знаете колко кофти е разположен и не можах да го избегна тоя алтернатор , вазможно ли е от това да е проблема , като измеря с мултицета акомолатора при работещ двигател ми дава 14.10 волта при нормално вартене , а когато се мъчи алтернатора пада на 12.7-13.20 и се мени . в алтернатора ли е проблема или нещо с оборотите на двигателя не е наред. 2 дни след злополучното поливане на алтернатора лампата на акомолатора светеше постоянно , и след това се оправи от самосебеси уж, и така 2 седмици нямаше проблем и сега пак почна да ми прави старите номера. посъветваите ме какво да правя , някои имал ли е подобен случаи
    Fiat Brava 1.4 12v SX

    #2
    Здрасти пич , пробвай с ремък на алтернатора

    Браво 1,6 16V

    Коментар


      #3
      ремака го гледах , изглежда здрав, не е хлабав , на 3000км е . днес пак ще я огледам и ако откриа нещо ново ще пиша
      Fiat Brava 1.4 12v SX

      Коментар


        #4
        Това че си го полял с хидравлична течност въобще не е добре! Ако бе с вода лесна работа - от топлото щеше да се изпари. Хидравличната течност може да ти изгори алтернатора, като даде накъсо! И според мен точно това се получава след, като звука от алтернатора се променя. Според мен е добре първо да погледеш ремъка, ако е хлабав, или омаслен, го натегни, или смени! Възможно е да си омазнил ремъка и шайбите с хидравличната течност и да приплъзват. Ако не е в това проблема, свали алтернатора, разглоби го основно и го почисти!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          ок благодаря за съвета дано не съм изгорил нещо по него
          Fiat Brava 1.4 12v SX

          Коментар


            #6
            aron666 написа:
            ок благодаря за съвета дано не съм изгорил нещо по него
            И аз моя го бях залял с хидравлично масло, напръсках го обилно с контактен спрей и спря да ми прави проблеми вече месец, да чукам на дърво.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              van_dal написа:
              aron666 написа:
              ок благодаря за съвета дано не съм изгорил нещо по него
              И аз моя го бях залял с хидравлично масло, напръсках го обилно с контактен спрей и спря да ми прави проблеми вече месец, да чукам на дърво.
              По добре да не ти прави проблеми ,че ако знаеш как се вади алтернатор на 1,8 да не ти е работа.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                ако измия алтернатора с пароструйка с топла вода и го оставя да изсухне без да го демонтирам от двигателя дали ще има някакъв ефект или ще стане по зле работата
                Fiat Brava 1.4 12v SX

                Коментар


                  #9
                  Ами ако му смъкнеш лакировката с тая пароструйка - можеш да го хвърлиш. Какво написаха колегите това направи - сваляне, разглобяване, основно почиства - т.е. само забърсвване със сух парцал - не влакнест. Огледай го някакви наранявания вътрешно и ако няма сглобявай, монтирай и би трябвало да няма ядове ако е само от това проблема. Ако не е само това - той пак ще се обади.
                  Fiat Palio Weekend TD70
                  ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                  Коментар

                  Working...
                  X