Здравейте , колеги поздравявам ви за хубавия форум , много полезна информация има тук , но не можах да намеря нещо конкретно свързано с моя проблем
значи ще започна от начало , в какво се изразява проблема защото не сум много наясно с този двигател . колата е брава 1.4 12V 96 г., ще го обясня по елементарно , значи карам всичко е наред , след около 6-7 км започва да примигва лампата за акомолатора , с различна интензивност понякога и постоянно друг път спира , оборотите се менят по оборотомера приблизително + / - 100 обр. отварям капака и забелязвам че алтернатора някакси се мъчи , набира обороти намаля се , всеедно нещо го спира , преди няколко дена сменях маркуча на хидравликата които минава точно над него и го полях малко с хидравлична течност , знаете колко кофти е разположен и не можах да го избегна тоя алтернатор , вазможно ли е от това да е проблема , като измеря с мултицета акомолатора при работещ двигател ми дава 14.10 волта при нормално вартене , а когато се мъчи алтернатора пада на 12.7-13.20 и се мени . в алтернатора ли е проблема или нещо с оборотите на двигателя не е наред. 2 дни след злополучното поливане на алтернатора лампата на акомолатора светеше постоянно , и след това се оправи от самосебеси уж, и така 2 седмици нямаше проблем и сега пак почна да ми прави старите номера. посъветваите ме какво да правя , някои имал ли е подобен случаи


Коментар