Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шарнир Мареа 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шарнир Мареа 1.8 16V

    колеги понеже мн взе да лопа десния ми шарнир и се ориентирах към смяната му но случаино разбрах че вървял с носача и намерих 2 варианта за 72 лв турски и за 131 лв немски та мисълта ми е заслужава ли си да дам 131 лв за немския дали ще е 2 пъти по здрав каквато е и цената му спрямо турския ако някои има опит и наблюдение по въпроса нека пише.

    #2
    Re: Шарнир Мареа 1.8 16V

    divlimon написа:
    колеги понеже мн взе да лопа десния ми шарнир и се ориентирах към смяната му но случаино разбрах че вървял с носача и намерих 2 варианта за 72 лв турски и за 131 лв немски та мисълта ми е заслужава ли си да дам 131 лв за немския дали ще е 2 пъти по здрав каквато е и цената му спрямо турския ако някои има опит и наблюдение по въпроса нека пише.
    ако турския е на асметал или технорот слагай смело и все пак на коя фирма е немския
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      На мен ми е много интересно дали има вариант, да се смени само шарнира и дали някой го е правил, защото единия носач го смених само заради шарнира сега и дугия ми е заминал и пак трява да сменя фактически здрав носач. Иначе моя го смених с birth за 60лв. и за сега е здрав, но нямам впечатления, защото съм минал само 2000км.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Аз се научих да си сменям тампоните в домашни условия остава да измисля нещо за шарнирите и ще съм цар.Все си мисля ,че ако на нов носач се постави гресьорка на шарнира и се смазва редовно няма да има проблеми с него.Имам три стари носача и ще експериментирам първо на тях и ако се получи ще пиша.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            van_dal написа:
            Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
            От какъв автомобил нов ,че да го завариш?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              van_dal написа:
              Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
              По принцип става, ама не точно както си го описал. Пиниза е, че се вади шарнира от носача, кара се носача на шлайф и се слага шарнир от Москвич, аз един път направих така и изкара малко над 40 000км, ама оня ден взе нещо да тропа пак оттам. Та така, излезна ми 25-30лв. някъде, това преди година и половина в Добрич.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                sachma написа:
                van_dal написа:
                Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
                По принцип става, ама не точно както си го описал. Пиниза е, че се вади шарнира от носача, кара се носача на шлайф и се слага шарнир от Москвич, аз един път направих така и изкара малко над 40 000км, ама оня ден взе нещо да тропа пак оттам. Та така, излезна ми 25-30лв. някъде, това преди година и половина в Добрич.
                каква ти е колата?шарнир от какъв москвич ползваш?какъв шлайф , ще уточниш ли?

                Коментар


                  #9
                  Колата е Типо, окачването е същото като при Мареята, не знам колко мм е шлайфа, майсторите се занимаваха,а и както казах беше отдавна, знам само, че шарнира е от джуган. Интересното беше, че предишния собственик ги беше сменял носачите и за нула време се разтропаха. И както написах след този ремонт за 25-30лв изкарах 40 000км.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    Да това е много интересно, би трявало да стане и при носача на браво, въпрос на напасване е да се уцели точния шарнир, пък от каква кола ще е няма значение.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      van_dal написа:
                      Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
                      При заваряване ще се повреди шарнира по-точно ще се стопят тефлоновите подложки на ябълката на самия шарнир.Трябва да се охлажда повреме на заварката което от своя страна ще доведе до кристализирането на структората на метала около заварката което довежда до пукнатини. Заварки по носачите просто забрави опасно е , не е препорачително.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Atanas71 написа:
                        van_dal написа:
                        Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
                        При заваряване ще се повреди шарнира по-точно ще се стопят тефлоновите подложки на ябълката на самия шарнир.Трябва да се охлажда повреме на заварката което от своя страна ще доведе до кристализирането на структората на метала около заварката което довежда до пукнатини. Заварки по носачите просто забрави опасно е , не е препорачително.
                        И по моя няма заварки.
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #13
                          прав си за заваркатаняма да станеще се стопи тефлоновата втулка и смазката ще се запалиосвен ако не сглобяваш шарнира в последствие по някакъв начинобаче с тези заварки доста се рискувапо-добре качествени шарнири и внимателно каранеи пак смяна
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #14
                            как ще заварявате носач?!това е фиат ,няма скъпи части намери по-добра цена или по-хубаво ,ако не ти се дават пари за нов си възстанови стария...ще ти струва до 25 лв.
                            tipo 1.4
                            tempra 1.8i.sw
                            brava 1.6 16v
                            kappa 2.0 20v

                            Коментар

                            Working...
                            X