Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Товарна вилка за акумулатор??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Товарна вилка за акумулатор??

    Искам да си тествам акумулатора как се държи но нямам товарна вилка.Мога ли с помоща на 3 лампи по 60 и една от 100 вата свързани успоредно и волтметър да направя товарна вилка?На какъв ток трябва да се тества акумулатора 62 аН
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Не, няма да стане така.Трябва ти резистор с мощност около 600W и съпротивление около 1 Оm. Около 50А.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Защо да не стане? Ако свърза успоредно 10 крушки по 60 вата ще го докарам тока който да се консумира.Мен ме притеснява че в първия момент докато светнат крушките гълтат много голям ток и се получава все едно късо.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Защо да не стане? Ако свърза успоредно 10 крушки по 60 вата ще го докарам тока който да се консумира.Мен ме притеснява че в първия момент докато светнат крушките гълтат много голям ток и се получава все едно късо.
        Представяш ли си тогава в първия момент стартера какво прави Да ти имам и притеснението...
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Ами товарната вилка трябва консумира около 300 А. Смятай колко крушки ще ти трябват. А и не ти решава проблема. моя го мериха с товарна вилка и казаха че е супер а той си беше пътник. С товарната вилка мериш само дали държи на голяма консумация за кратко време. А има още многооооо неща ....
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #6
            lz2rmi написа:
            Ами товарната вилка трябва консумира около 300 А. Смятай колко крушки ще ти трябват. А и не ти решава проблема. моя го мериха с товарна вилка и казаха че е супер а той си беше пътник. С товарната вилка мериш само дали държи на голяма консумация за кратко време. А има още многооооо неща ....
            Хмм че то като е 300 А по добре да повъртя колата малко на стартер и да меря напрежението през това време :D 73 !

            Коментар


              #7
              акумулатор

              а що не минеш през някой акумолаторджия да погледне как е мисля че няма да струва пного
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                butaloto написа:
                Хмм че то като е 300 А по добре да повъртя колата малко на стартер и да меря напрежението през това време :D 73 !
                Да ама като не знаеш дали ти е в ред стартера какво ще измериш. Голям пад на напрежение и нищо повече след като не знаеш колко е тока. Нали това с товарната вилка се прави за да се разбере дали първо ти е в ред акомулатора и ако той е добре заначи проблема е по нататък.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Ей това за крушките сега го прочетох по обстойно. Пич не ме разсмивай - това е опасно в радиоелектрониката когато се зареждат кондензатори. Тогава е накъсо трафа. Тука най-тежкия режим е при дизела - първо подгрей после върти. Ампеража на акумулатора означава че трябва да отдава този ток в продължение на 10 сек мисля, като напрежениет не трябва да спада под определено. това определено зависи от това по кой стандарт се работи. Ще напиша един ден малко повече относно тая тема. Поне това което знам.
                  Fiat Palio Weekend TD70
                  ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                  Коментар


                    #10
                    lz2rmi написа:
                    Ей това за крушките сега го прочетох по обстойно. Пич не ме разсмивай - това е опасно в радиоелектрониката когато се зареждат кондензатори. Тогава е накъсо трафа. Тука най-тежкия режим е при дизела - първо подгрей после върти.
                    Искаш да кажеш че е опасно за акумулатора ако вържа много крушки едновременно???? Какво общо имат трафа и кондензаторите тука??? Някакви кондензатори не съм споменал Между впрочем и аз съм lz и се работя много точно с радиоелектроника в една фирма
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Всъщност на теб за какво точно ти е товарна вилка? За проверка на клетките или за измерване на стартов ток? Може би и за двете?
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        Всъщност на теб за какво точно ти е товарна вилка? За проверка на клетките или за измерване на стартов ток? Може би и за двете?
                        За проверка на клетките една клетка ме съмнява че на моменти сякаш окъсява
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Аз имам под ръка реостат 1-240 Om, 1kW, но си ми далече. В началото на другия месец ще минавам през София, мога да ти го дам, ако дотогава не си решил проблема
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            infineon написа:
                            За проверка на клетките една клетка ме съмнява че на моменти сякаш окъсява
                            Що ще си играеш с крушки. Потърси накаккъв нагревате на спирала ако няма от къде да си намериш не навиван вкати го като се стараеш да получиш необходимото съпротивление усочиго и закачи един по точен прибор и мери какъв ще е пада. След като те съмнява само една клетка че окъсява не ти е необходим чак толкива голям ток. Тъй като имаш база за сравняване останалите клетки не те интересува даже с каква точност ти е товара . За това на това му казват сравнително измерване и ако няков от клетките даде голяма разлика значи е дала фира и ще ти отънее джоба.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #15
                              Темата е стара ,но понежех рових в гугъл за схема на товарна вилка и ето къде попаднах.Някой може ли да даде схемичка и резлно каква шина или медна жица да използвам за да изпълня проекта.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X