Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

(Типо)Скърца дясното външно каре...според мен. Опасност?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    (Типо)Скърца дясното външно каре...според мен. Опасност?

    Здравейте, описвам накратко: Фиат Типо 1.4 i.e. AGTпояви се изведнъж едно постоянно скърцане в предницата дори и при най-малкото движение - скърцането е на гума.Скърца при полюшване на предницата и при въртене на волана. Установих след като напръсках с масло почти всичко по окачването, че скърцането се появява при промяна на ъгъла между полуоската и главината. Не се сещам там да има гумени уплътнения, но и не съм толкова запознат, че да коментирам. Та... отворих маншона от външната страна на полуоската и видях, че има доста грес - малко я разнесох и стегнах отново скобата на маншона. Скърцането изчезна за около час, след което пак се появи. Какво може да причинява това скърцане?Опасно ли е? Може ли да стане фал?Как мога да го оправя?Благодаря!

    #2
    Може да е от карето- понякога съчмите правят нарези в каналите и зацепват и създават съпротивление и на този етап само грес не помага- трябва смяна на карето. Ако при пълен ляв или десен волан чатка- външното каре е.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      според мен проблема е в шарнира на носача
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        stef написа:
        според мен проблема е в шарнира на носача
        Възможно е- колегата не само е смазал карето, ами е напръскал всичко по окачването.трябва когато се разскърца най- яко- да се слезе от колата и да натиска калника и ако скърца е шарнир, ако чука при пълен завой- каре.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          А ако чука при непълен завой? Вътрешно, външно? или пък не може да се каже?

          Коментар

          Working...
          X