Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно поведение на акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно поведение на акумулатор

    Значи май заради радиото ми беше паднал акумулатора до около 11 волта без товар.Свалих да го зареждам и преди да го пусна на зарядното го мерих с аерометър- на 3 от клетките показваше зелено тоест че са заредени, на една се колебаеше между бяло и зелено и на две клетки показваше бяло- ниска плътност.Защо се получава че при изтощен акумулатор някой клетки са заредени?Като му пуснах ток в клетките които бяха зелени почти веднага почна да прави мехурчета и в тях електролита беше леко мътен,в другите 2 клетки не правеше мехурчета и електролита беше бистър като вода.Има ли шанс да се оправи този акумулатор?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    На колко годинки е?Това са много лоши симптоми.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
      Fiat Brava 1.6 16V 2001

      Не на войната по пътищата !
      http://media.causes.com/ribbon/478500

      Коментар


        #4
        ivan_dmx написа:
        моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
        Какво ще му стане пък, ако го заредиш нали той се зарежда постоянно, когато колата е запалена.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          ivan_dmx написа:
          моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
          Ами щом "свети" бяло, значи трябва да се долее и да се зареди. Ако свети черно - само се зарежда.
          Space Star 1.9 DID

          Коментар


            #6
            Roko написа:
            ivan_dmx написа:
            моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
            Ами щом "свети" бяло, значи трябва да се долее и да се зареди. Ако свети черно - само се зарежда.
            да ама като е сух как да му долея... аз затова си знам че е на доизживяване...поне добре че я карам секи ден че се зарежда нонстоп
            Fiat Brava 1.6 16V 2001

            Не на войната по пътищата !
            http://media.causes.com/ribbon/478500

            Коментар


              #7
              Ами акумулатора е италиански с него дойде колата и е на 3 или 4 години поне на него 03 и 04 и месеца ама се е изтрила маркировката. И едната крайна клетка му беше поизсъхнала. Почна да ми рпави проблеми след като го долях преди това си работече 4 месеца без проблеми
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                ivan_dmx - акумулатора ти действително ли е сух, от тези с желето вътре, или просто е от тип "ниска поддръжка", които са си съвсем мокри? Ако е от втория - сваляй смело, отваряй и доливай докато още е жив. infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих нов

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих нов
                  е моя умря на 2 седмици след първото зареждане и сега пак му бая белким живне малко че нямам пари за нов акумулатор.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.

                    Коментар


                      #11
                      1115 написа:
                      И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.
                      Къде можеш да изкара добра ценаот старите не мога да ти помогна щото не съм от софия. Ама за новите акомулатори за съжаление наблюдението ми е че се държат добре докато не им мине гаранцията. Като почти няма разлика дали е марков или не.Щото такива са ни и търговците все гледат да вземат нещо евтино и да ни го пробутат. Така че цена кчество малко не се връзват у нас. И другото което е че според производителите живота на един акомулатор е около 5 години независимо дали се експлоатира или не.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #12
                        ММ пич, на темпрата бях забравил една круша в купето да свети 4 дена. След това нищо по таблото не светеше. Мерих с уреда - ако щеш вярвай беше около 2или 3 волта. казах си край. Но реших да пробвам старата процедура. Акумулатора беше с окото необслужваем. Пълен заряд с малък ток - 3 А. След това разряд с крушки правещи консумация 1/3 или 1/4 от неговия капацитет. После пак заряд и пак разряд. И пак заряд. Ами още това беше началото на зимата и чак на лятото вече каза че ще си ходи. Ефекта който ми описваш с заливането и че става по зле. Ами всичката маса паднала долу ти я разреждаш и я правиш по проводима и става още по яко късо за клетките. Ако ти се играе имаше една тема ама в друг форум май как един пич си чисти акумулатора. Изливаш всичко от него и почваш промивки докато падне всичко. След това наново го заливаш с електролит и дестилирана вода. Пича е успял и си е подкарал акумулатора . А за евтин акумулатор - вземах Шнайдер. Доволен съм засега . Не е от най- евтините но не е и като вартата и другите от тоя клас.
                        Fiat Palio Weekend TD70
                        ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                        Коментар

                        Working...
                        X