Значи май заради радиото ми беше паднал акумулатора до около 11 волта без товар.Свалих да го зареждам и преди да го пусна на зарядното го мерих с аерометър- на 3 от клетките показваше зелено тоест че са заредени, на една се колебаеше между бяло и зелено и на две клетки показваше бяло- ниска плътност.Защо се получава че при изтощен акумулатор някой клетки са заредени?Като му пуснах ток в клетките които бяха зелени почти веднага почна да прави мехурчета и в тях електролита беше леко мътен,в другите 2 клетки не правеше мехурчета и електролита беше бистър като вода.Има ли шанс да се оправи този акумулатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно поведение на акумулатор
Collapse
X
-
Странно поведение на акумулатор
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Roko написа:ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
аз затова си знам че е на доизживяване...
поне добре че я карам секи ден че се зарежда нонстоп
Коментар
-
Ами акумулатора е италиански с него дойде колата и е на 3 или 4 години поне на него 03 и 04 и месеца ама се е изтрила маркировката. И едната крайна клетка му беше поизсъхнала. Почна да ми рпави проблеми след като го долях преди това си работече 4 месеца без проблемиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ivan_dmx - акумулатора ти действително ли е сух, от тези с желето вътре, или просто е от тип "ниска поддръжка", които са си съвсем мокри? Ако е от втория - сваляй смело, отваряй и доливай докато още е жив. infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих нов
Коментар
-
ogi28b написа:infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих новhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.
Коментар
-
1115 написа:И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.
Коментар
-
ММ пич, на темпрата бях забравил една круша в купето да свети 4 дена. След това нищо по таблото не светеше. Мерих с уреда - ако щеш вярвай беше около 2или 3 волта. казах си край. Но реших да пробвам старата процедура. Акумулатора беше с окото необслужваем. Пълен заряд с малък ток - 3 А. След това разряд с крушки правещи консумация 1/3 или 1/4 от неговия капацитет. После пак заряд и пак разряд. И пак заряд. Ами още това беше началото на зимата и чак на лятото вече каза че ще си ходи. Ефекта който ми описваш с заливането и че става по зле. Ами всичката маса паднала долу ти я разреждаш и я правиш по проводима и става още по яко късо за клетките. Ако ти се играе имаше една тема ама в друг форум май как един пич си чисти акумулатора. Изливаш всичко от него и почваш промивки докато падне всичко. След това наново го заливаш с електролит и дестилирана вода. Пича е успял и си е подкарал акумулатора. А за евтин акумулатор - вземах Шнайдер. Доволен съм засега . Не е от най- евтините но не е и като вартата и другите от тоя клас.
Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар