Значи май заради радиото ми беше паднал акумулатора до около 11 волта без товар.Свалих да го зареждам и преди да го пусна на зарядното го мерих с аерометър- на 3 от клетките показваше зелено тоест че са заредени, на една се колебаеше между бяло и зелено и на две клетки показваше бяло- ниска плътност.Защо се получава че при изтощен акумулатор някой клетки са заредени?Като му пуснах ток в клетките които бяха зелени почти веднага почна да прави мехурчета и в тях електролита беше леко мътен,в другите 2 клетки не правеше мехурчета и електролита беше бистър като вода.Има ли шанс да се оправи този акумулатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно поведение на акумулатор
Collapse
X
-
Странно поведение на акумулатор
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Roko написа:ivan_dmx написа:моя пък като го зех с колата светеше зелено ся е бяло от повече от половин годинано като чукна и си пали... без да превтртаи на акумолатора пишеЛАНЧИЯ ФИАТ ...оригиналния е 8 годишен ... диалносамо дето незнам ако си играя да го заредя дали ще му удължа живота или ще го съкратя ...?
Коментар
-
Ами акумулатора е италиански с него дойде колата и е на 3 или 4 години поне на него 03 и 04 и месеца ама се е изтрила маркировката. И едната крайна клетка му беше поизсъхнала. Почна да ми рпави проблеми след като го долях преди това си работече 4 месеца без проблемиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ivan_dmx - акумулатора ти действително ли е сух, от тези с желето вътре, или просто е от тип "ниска поддръжка", които са си съвсем мокри? Ако е от втория - сваляй смело, отваряй и доливай докато още е жив. infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих нов
Коментар
-
ogi28b написа:infineon - и моя стария като твоя имаше такива симптоми, няма страшно: заредих го, на следващата седмица умря и си купих новhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.
Коментар
-
1115 написа:И понеже темата е актуална правя малко офтопик:От къде да си купя евтин и качествен акумулатор и понеже знам, че няма таквоз животно ми трябва да е с най-доброто съотношение цена/качество.Лошото е че ми трябват два по 50Ач.Другият въпрос е къде изкупуват най на добра цена стари. (събрал съм 7...8бр).Гришата ми каза за Гниляне, но нещо не се оправих там.
Коментар
-
ММ пич, на темпрата бях забравил една круша в купето да свети 4 дена. След това нищо по таблото не светеше. Мерих с уреда - ако щеш вярвай беше около 2или 3 волта. казах си край. Но реших да пробвам старата процедура. Акумулатора беше с окото необслужваем. Пълен заряд с малък ток - 3 А. След това разряд с крушки правещи консумация 1/3 или 1/4 от неговия капацитет. После пак заряд и пак разряд. И пак заряд. Ами още това беше началото на зимата и чак на лятото вече каза че ще си ходи. Ефекта който ми описваш с заливането и че става по зле. Ами всичката маса паднала долу ти я разреждаш и я правиш по проводима и става още по яко късо за клетките. Ако ти се играе имаше една тема ама в друг форум май как един пич си чисти акумулатора. Изливаш всичко от него и почваш промивки докато падне всичко. След това наново го заливаш с електролит и дестилирана вода. Пича е успял и си е подкарал акумулатора . А за евтин акумулатор - вземах Шнайдер. Доволен съм засега . Не е от най- евтините но не е и като вартата и другите от тоя клас.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар