Здравейте!Фиат Темпра 1.6 1992 год. пали не от първия път. По всичко намирисва, че бендикса е заминал! Днес свалих стартера и като видях венеца, веднага разбрах- Работата е сериозна. Трябва да се сваля скоростната кутия и да се сменя венеца. В участъка, който се виждаше беше със страшно износени зъби. Реших да го поогледам по целия му периметър и с почуда видях, че венеца в останалата му част е като НОВ!!!Вероятно гаси при едно и също положение на маховика! Не съм мерил компресията в цииндрите, щото стана късно, но ако някой има представа на какво се дължи това, нека сподели!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно износен венец на маховика!!!
Collapse
X
-
Така е , винаги се износва на едно или 2 места. Ако в най-лошата си част зъбите са изядени до половина не си играй да го сменяш, освен ако имаш възможност и време. Това от опит - може да върти и на 1/3 зъб. Все пак е голяма играчка.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
И аз зная че пръстена със зъбите се обръща, номера става чрез загряване - вадиш и слагаш обратно след охлаждането си той се стяга.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
При моя Фиат Браво има аналогичен проблем. Започна да пали от 3-тия път. Отидох да ремонтирам стартера. Хората каза, че бендикса е заминал и го оправиха. Казаха ми, че венеца на маховика е износен. На въпроса ми колко ще карам, ако не сменя този венец - след един месец щял да се върна при тях. За момента пали нормално, без шумове. Какво трябва да очаквам да се случи в най-лошия случай? БлагодаряКара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
Както е описал колегата по горе двигателя винаги спира в едно и също положение,особено дизела.Така на всяко палене се натоварват едни и същи зъбци от венеца и с времето те се износват.Най тънкия вариант е да го нагреиш свалиш и завъртиш на 45-90градуса.Така ще започва въртенето на чисто нова част от венеца и ще се избегне превъртането.Но като сметниш цялата работа до там едва ли ще ти хареса.Освен ако е просто да спасиш положението за малко.
Коментар
-
Това със спирането на едно и също място не го разбрах, и как става точно, можеш ли да го обясниш, просто не виждам логиката?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
В зависимост от броя цилиндри и вида на двигателя(редови или V-образен)и дизел или бензин начина на спиране е винаги в определено положение.При бензина спира на повече точки,при дизела са от една до три точки,като по спомен три бяха на шестцилиндровите демек при теб предполагам ще са две. Може малко да се разминавам но това съм го учил преди 25г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар