Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    martez написа:
    принудителен празвен ход има на Вартбурга или Трабанта, не помня коя беше от двете, като карам по нанадолнище на скорост и махнеш крака от педала на газта и колата автоматично минава на нулева предавка.......
    Би трябвало принудителния празен ход да го има и при двата автомобила, защото и двата са с двутактови двигатели. Преди време един познат дал колата си(Вартбург) на свой приятел, обаче като зарежда онзи забравил да сложи масло в бензина и мотора блокирал.
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #17
      Кола с две бутала и един будала, който си мисли че кара кола не е кола! По темата - колега честито за колата - 103 коня е - ще разбереш като платиш данъка Безаварййни ти пожелавам
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #18
        martez написа:
        Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
        Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          martez написа:
          Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
          Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?
          интересно, кои ти казал че прекасва помпата ?, естетвено, че като си на 5-та и спускаш на 2000 оборота, пак подава малко количество бензин, иначе вдигателя би ти работил, все едно да си включил на пета и да спускаш понанадолнище, но на изключен двигател и без да си дал контакт, все едно без ключа да е на ключалката, като се абстрахираме от това че може да се залючи волана
          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
          182A4.000, 1998г.

          Коментар


            #20
            Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

            LuboT написа:
            здравейте колеги! от 3-4 дни съм собственик на фиат брава... 1.6 16V, 100 коня... 2000 година.. тъмно синя климатроник, еърбег, джанти 15-ки, летни гуми Мишлен, италиянски монтиран там супер качествен газов инжекцион СТАРГАЗ бутилката е към 45 л. колата варви изключително пъргаво наистина м/у бензин и газ разлика не виждам разлика макар, че вчера наливах 25 л. V-power рейсинг да си имам и варви се така добре днес на софия-русе направих едно ауди а4 тди смешно и много му се зарадвах.. та интересува ме какви са характеристиките .. 0-100 .. мах. скорост и.т.н? бтв, аз съм карал 1.6 16V, ама стария мотор със старата скоростна кутия.. на 3000 оборота вървеше към 100 км/ч. този на 3000 е към 125 км/ч. което е супер... та някой знае ли данни, че в нета намирам само на стария мотор до 98 г.
            Колега,малко разяснение по въпроса,защото като чета постовете и на другите колеги не са наясно.През 2000 год Фиат подменя мотора 182А4.000 с нов 182B6.000.Новия е също 1,6-103 кс,но с много,много разлики от стария.Пласмасовите всмукат.колектори е най-малката разлика.Ще изброя разликите за които се сещам на първо време:1.Двигателя е по стандарта Евро-32.Сменен е диаметъра на буталото и хода му/коляновия вал/като е запазена кубатурата-1,6.Има малка разлика в кубатурата-стария е 1581 куб.см.,а новия е 1596 куб.см.3.Има две Ламбда-сонди и нов тип катализатор заради стандарта Евро-3.4.Оборотите на въртящия му момент са свалени с 1000 об,което е много добро постижение в характеристиката му.5.Сменена е скоростната кутия с нови преводни числа.По натоварена е-по дълги скорости.6.Разхода на колата с този двигател е значително по-нисък.7.Изцяло е сменен софтуера на контролера.Стария е IAW49F,а новия е IAW49EF-Marelli За сега се сещам за тези,но има и др.по-дребни разлики,които не са толкова съществени.Tака,че разликите са много съществени и двгателя е изцяло нов вид.Препоръчвам на колеги,които са решили да си купуват кола 1,6 да бъде с новия двигател.Има защо.

            Коментар


              #21
              martez написа:
              ogi28b написа:
              martez написа:
              Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
              Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?
              интересно, кои ти казал че прекасва помпата ?, естетвено, че като си на 5-та и спускаш на 2000 оборота, пак подава малко количество бензин, иначе вдигателя би ти работил, все едно да си включил на пета и да спускаш понанадолнище, но на изключен двигател и без да си дал контакт, все едно без ключа да е на ключалката, като се абстрахираме от това че може да се залючи волана
              Над 1500-1600 об,всички съвременни коли/независимо бензин,дизел/ при върната газ и движение на колата подаването на гориво е НУЛА.Липсва такова.Щом се подаде газ се възстановява подаването му.Точно както казва колегата:все едно си изключил запалването и се движеш на включена скорост.Двигателя в този режим работи като компресор и добре задържа по наклон надолу.И няма разход на гориво разбира се.

              Коментар


                #22
                Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

                Аз мислех ,че 182B6.000 започва да се монтира на Фиат Стило. Сигурен ли си,че се слага и на Браво/Брава? Ако е така наистина е по-добре човек да си търси кола с този мотор. Това дето си написъл,че "оборотите на въртящия момент са свалени с 1000 оборота" вероятно имаш в предвид спрямо 182А4.000(144Nm/4000). Но в един руски сайт-catalog.auto.ru дават и на 182B6.000 същия въртящ момент при същите обороти- 145Nm/4000
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #23
                  Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

                  VooDoo написа:
                  Аз мислех ,че 182B6.000 започва да се монтира на Фиат Стило. Сигурен ли си,че се слага и на Браво/Брава? Ако е така наистина е по-добре човек да си търси кола с този мотор. Това дето си написъл,че "оборотите на въртящия момент са свалени с 1000 оборота" вероятно имаш в предвид спрямо 182А4.000(144Nm/4000). Но в един руски сайт-catalog.auto.ru дават и на 182B6.000 същия въртящ момент при същите обороти- 145Nm/4000
                  На Браво,а и Мареа се слага този двигател от 2000 год.На Стило се слага от края на 2001-2002 год.Преполагам,че на колегата,който започна темата е точно този двигател.Да ,оборотите на върт.момент спрямо мотора 182А4 става въпрос.Наистина обявения макс. момент е при 4000 об,но по заводската характеристика го държи почти хоризинтално до 3000 об.което е много добро постижение.Градския разход е свален с 0,5 литра спрямо стария.Извън градския-също.Ускорението от 0 до 100км/час при стария двигат е 11,5 сек,а при новия е 10,9сек.Това се дължи именно на много по добрия въртящ момент при ниските обороти на двигателя,въпреки че скоростната кутия е с по натоварени предавки.Въобще разликите със стария двигател са във всичко.

                  Коментар


                    #24
                    martez написа:
                    интересно, кои ти казал че прекасва помпата ?
                    "Казва" ми го релето което я управлява, като цъка когато изключва и включва. Освен ако нямаш по-добро обяснение кое е това реле което цъка, когато съм над 2000 и пусна газта, без да изключвам предавката?

                    Коментар

                    Working...
                    X