Явно тезиседмици след излизане от казармата ме е подгонила каръщината!Излезнах от казармата започнах си пак работа като белите хора ама нали 6 месеца без пари излизам естествено е да нямам пари и тогава всичко с колите ще се случи каквото е възможно! Вече от 2 дни на типото му "умря" вървенето на бензин!Вече дори и не ще да запали на бензин та камо ли да тръгнешЗначи като си карам на газ в движение включвам на бензин и все едно изгасваш двигателя-ама никаква реакция!!!Само от време на време все едно и идва бензин ама колкото да го усетиш как удрат колелата и така минаваш още 100 метра и пак едно хлац за 0.1 секунда и така спира и това е!!!Какво ли може да е станалоЗабелязах само че ако помпаш педала на газта много и по-честичко "хлацва" от колкото ако го държиш постоянно натиснат!И като спрях на едно място включвам на бензин и помпам много барзо газта и едвам се задаржа на 1500об/мин и замириса много странно-според мен миризмата идваше от катализатора-едно такова на бензин масло изгорели газове феродо всичко в едно неможе да се опише-АМА това стана само като включих на бензин и започнах да помпам педала иначе си включих на газ и никакви проблеми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карък!
Collapse
X
-
Имал съм подобен проблем - и двата клапана ( бензиновия и газовия) пускаха. Освен това педното ми типо беше карбуратор и ако дълго не съм го карал на бензин, подскачаше по 10 километра, докато влезе в режим. Имах уно моно инжекция-същата работа...Сега вече редовно го преплаквам с бензинец, за всеки случай...Помпата се диагностицира сравнително лесно. Дано не е тя, че скъпоооо...Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A
-
Колега, подобен проблем имах преди време.Извади маркуча за обратния бензин от моноблока и запали - ако има струя бензин то тя трябва да е доста силна - ако е слабичка или никаква я няма - помпа. Обаче като свалиш помпата виж задължително състоянието на маркуча от самата помпа до фланеца на резервоара - моят беше спукан на много места и помпата си въртеше бензина в резервоара. Виж си също и състоянието на бензиновия филтър - аз започнах от него като само временно го замених с едно филтърче за 1лв от ШЕЛ - просто нещо което да снади тръбите.Принципно ако като дадеш контакт чуваш лекичко помпата би трябвало нищо да и няма - ако е повредена обикновено издава виещ или стържещ звук които е значително по-силен от нормалния.С пича дето правихме моята помпа сложихме помата в кофа с бензин пълна 2-3 пръста и и подадохме захранване - искам да ти кажа че без да запушваме изходящия отвор хвърляше струи бензин от маркуча на 2 метра. Той и пича това каза - 50-60% от хората направо сменят помпата а то маркуча е пукнат.Ако не е от това тръгваш по тежката пътека - датчици, стъпков мотор...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Иначе като си дам на контакт в първия момент се чува пускането на помпата и след 1.5-2 секунди спира-всичко изглежда нормално-Ще взема да извадя мъркуча за връщане и ще видя дали има бензинА много ли силно хвърля бензин-имам в предвид дали мога да го сложа в едно шише от 2л примерно и да събера бензина без да отива на вятъра или ше избие от шишето?А и къде мога да си премеря налягането което прави помпата да не се е сдухал клапана за налягането?И накрая може ли от развален ТПС да направи така че колата да стигне до такова състояние?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Иначе като си дам на контакт в първия момент се чува пускането на помпата и след 1.5-2 секунди спира-всичко изглежда нормално-Ще взема да извадя мъркуча за връщане и ще видя дали има бензинА много ли силно хвърля бензин-имам в предвид дали мога да го сложа в едно шише от 2л примерно и да събера бензина без да отива на вятъра или ше избие от шишето?А и къде мога да си премеря налягането което прави помпата да не се е сдухал клапана за налягането?И накрая може ли от развален ТПС да направи така че колата да стигне до такова състояние?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Митак май ще стане ти да си прав - за жалостДнеска сутринта като си подадох на контакт чух не абсолютно нормалния звук на помпата да се включва а леко идваше като чели и някаквъв звук по-странен-може и да си въобразявам!Беше нещо като хрупкането като стъпнеш в сняг-ако се сещате ама на сила така както като завърти бензиновата помпа-не е по-силно.Това го чух сутринта като беше тихо в квартала и подадох на контакт. после изгасих и пак подадох на контакт-ефекта беше същия!Някой който е сменял такъв вид помпа може да каже дали е много врътка дали да се заемам аз или да си я дам в сервиз, ама е кофтито че точно в багажника от където се сменя от горе е газовата бутилка и ще трябва май сам да си я сменям ако искам всичко да стане както си трябваДнеска се обадих съвсем случайно в някакъв магазин и ми казаха 140лв нова помпаКакво ще ме посъветвате- сега нямам пари и да не отида до италиянеца и да си взема една втора употреба или да бъде новаА тази помпа не подлежи ли на ремонт?А и най-притеснителното-тъй като си върти постоянно като карам на бензин или на газ, да не се запали нещо вътре в резервоара и да изгоря След 30 мин.(корекция)- звънях на познати и най-добрата оферта излезна 100лв на бош и с гаранция-не питах колко време ама ми се стори добра! какво ще кажете?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, смъкни я твоята и и направи тестове.В това време си карай на газ...Не бързай да си даваш парите докато не си доказал 101% че самата помпа е зле.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар