Истината е някъде по средата - според моето скромно мнение, възможноста за късане на ремъка при палене с бутане и теглене се увеличава не за друго, ами заради прихлъцването на мотора, т.е. ако проблема е само в тоците и колата запали "в два метра", опасността за ремъка е точно такава, каквато е и при използване на стартер, т.е. почти нулева. Когато обаче има и други проблеми в автомобила, например износен двигател особено при дизелите, не добро горивоподаване, въобще когато колата си пали и на стартер с доста въртене, тогава при бутане се получава поредица от опити да припали; можете да си представите какво се случва с ремъка - тук вече имаме интензивни, неравномерни, ударни сили. Точно в такива случаи се късат ремъците. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене на скорост
Collapse
X
-
Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:PASSARELLA написа:Stefan Hadjov написа:PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
bicho1976 написа:Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:bicho1976 написа:Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
bicho1976 написа:Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
bicho1976 написа:pakumba написа:bicho1976 написа:Slavi_Lancia написа:Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Според мен нещата стоят така , когато палиш на стартер имаш контролирана честота на въртене ако акумолатора е в ред примерно 1000об./мин. когато палиш на бутане , тикане дърпане или каквото и да е тази честота липсва . Пример шофьора е западняк не е като нас отворко и всезнаещ слага човека на първа дърпат го и ускорява до към 40км./ч и тогава същия този човечец решава да пусне съединителя зада пробва да запали , вервайте ми удара или напрежението което изпитва ремъка е далеч ма много далеч от това което му предава стартера при палене :D и това не е всичко човека забравил да даде контакт и го дава но в най-критичния момент когато колата вече спира :D .......хипотези и хипотези . Това беше само един пример , а могат да се измислят поне още пет примера които са опасни за самия ремък.Конструкторите на автомобила не са предвидили че може да попадне на такива като нас "разбивачи на митове" и хора които знаят всичко затова са казали че НЕ е препорачително да се пали по такъв начин автомобила , и стига сте спорили научете се щом е казано че нетрябва значи нетрябва имат нещо в предвид хората.Колегата които предлага да правя опити с колата му дали мога да скъсам ремъка имам два въпроса уговорката важили още и ако успея предлага ли части за ремонтаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Rokambol написа:............. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Rokambol написа:............. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.BO написа:...Ама в крайна сметка в книгите излишно пише, че е забранено да се пали с бутане!!!...
Коментар
-
Начи ко викаш, стартера върти с 1000 оборота в минута аз ша си я карам на стартер вече Повече за ремъка няма ви обяснявам явно нещете да помислите ами само пишете врели ни кипели. Дори и с 60 да ме задърпаш ако; казвам "АКО" успеея да вкарам първа което ще е почти невъзможно но да кажем че влезе пак няма да скъсам ремък, може да изпотроша скорости съединител но на ремъка му е през оная работа.И даите да видим коя е тая книжка и макра кола с ръчна скоростна на която пише че е забранено или поне не е препоръчително да се пали така. Които ми покаже книжката бирата в Пловдив е от мен. Наи голямо натоварване на ангренажа е при рязко подаване и отпускане на газ и то във високи обороти 4500-5000 +оборота, сега не ме питаите що така си го измислих Дори и това не е никак страшно за изправния и хубав ремък цял ден да го тормозите няма да се скъса. Ще се скъса този ремък които си е бил тръгнал, било то от старост или от износване от стара ролка, което всъщност е 95% от причината за късане на ремъка, затова хора не правете компромис с ртолките никога. А и да припомня, ако ще се къса ремъка ще се скъса при палене на стартер а не на бутане колегата горе много добре ви беше обяснил защо, ама за радост не ви се връзва кат мене и да пише тема след тема ами си траика и си гледа сиира :DПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар