Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палене на скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Истината е някъде по средата - според моето скромно мнение, възможноста за късане на ремъка при палене с бутане и теглене се увеличава не за друго, ами заради прихлъцването на мотора, т.е. ако проблема е само в тоците и колата запали "в два метра", опасността за ремъка е точно такава, каквато е и при използване на стартер, т.е. почти нулева. Когато обаче има и други проблеми в автомобила, например износен двигател особено при дизелите, не добро горивоподаване, въобще когато колата си пали и на стартер с доста въртене, тогава при бутане се получава поредица от опити да припали; можете да си представите какво се случва с ремъка - тук вече имаме интензивни, неравномерни, ударни сили. Точно в такива случаи се късат ремъците. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #17
      Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Slavi_Lancia написа:
        Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
        При стартер имаме само еднократно натоварване, след което въртенето е равномерно.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Чакаи ся, нали говорим за припалванията като тласъци на "неизправен" мотор а не за силата която задвижва мотора (стартер или бутане)
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Slavi_Lancia написа:
            PASSARELLA написа:
            Stefan Hadjov написа:
            PASSARELLA написа:
            Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
            Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания..........
            Ще взема да се съглася. Направо вече съм на мнение, че паленето на скорост е най-полезното нещо на света
            Ми ако малко "разумиш" с тая глава ще се съгласиш, щото човека много точно го е описал. На всичко отгоре е и правилно, я ти кажи що ще се скъса ремъка като го твърдиш. Изложи ми достатъчно основателни аргументи и аз ще се съглася с тебе. Ама ти освен че ще се скъса друго не каза, може би това ти е казал майстора, е ако е така майстора е прав аз тях много ги уважавам квтото кажат е закон за мен
            не спори, човека ги чува много. ако нямаш място пробваш на 4 или 5 , даже може хич и без скорост, докато те бутат си върти на стартер
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
              Колега ти как палиш?По горе казах ,че е хубаво да се помага със стартера за да се избегне това натоварване когато се пали на скорост.Те този стартер за това са го сложили там.
              Фиат Брава 1.4 12V 1998г

              Коментар


                #22
                bicho1976 написа:
                Slavi_Lancia написа:
                Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
                Колега ти как палиш?По горе казах ,че е хубаво да се помага със стартера за да се избегне това натоварване когато се пали на скорост.Те този стартер за това са го сложили там.
                недей приказва такива неща, ще вземе някой да ти повярва. ти сещаш ли се какво ще стане като завъртиш стартера на въртящ се двигател в момента на бутане? ако не, си приготви пари за нов стартер и евентуално маховик и опитай
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  pakumba написа:
                  bicho1976 написа:
                  Slavi_Lancia написа:
                  Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
                  Колега ти как палиш?По горе казах ,че е хубаво да се помага със стартера за да се избегне това натоварване когато се пали на скорост.Те този стартер за това са го сложили там.
                  недей приказва такива неща, ще вземе някой да ти повярва. ти сещаш ли се какво ще стане като завъртиш стартера на въртящ се двигател в момента на бутане? ако не, си приготви пари за нов стартер и евентуално маховик и опитай
                  Той ако се върти защо ще буташ?
                  Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                  Коментар


                    #24
                    bicho1976 написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
                    Колега ти как палиш?По горе казах ,че е хубаво да се помага със стартера за да се избегне това натоварване когато се пали на скорост.Те този стартер за това са го сложили там.
                    Е не вие ще ме уморите за кво натоварване може да става дума при палене на скорост бре хора!? кви ви ги раждат главите ? кви скъсани ремъци кви глупости дрънкате, ела цял ден щи я дам да я буташ на коя си искаш скорост ако скъсаш ремъка щи подаря колата. Ми при палене с дърпане тогава пък за кво говорим сигурно ще кажете че и вал ще счупим. А стартера е там за да не я буташ да пали, а не за да обира натоварване, кво може да обере тоя старер с неговите 7-8 зъба на фона на купчината зъби на гребен на маховика, които при препалване докато още не си пуснал ключа и стартера е зацепен с маховика ако не е свободния ход на бендикса в обратната посока ще види сметката на стартера за нула време. Разберете стартера не може да направи по равномерно припалването на мотора от това с бутането. Ако при бутането ви притесняват тласъците по време на палене тва вече е друга тема по ще се съглася че се товарят тампоните на мотора и има вероятност някои да се скъса от колкото ангренаж, по същата логика и пистовя ремък трябва да се скъса. Аи стига съм писал , кои раязбрал разбрал кои не разбрал да ходи вънка да бута и ако скъса ремък да се обади да потвърди тезата.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      bicho1976 написа:
                      pakumba написа:
                      bicho1976 написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      Ми ако двигателя не е в ред както казваш и припалва, какво пречи същите удари от припалване да се получават и като въртиш на стартер? И да не забравяме че причината за скъсън ремък не може да бъде свързана с палене по къвто и начин да е то, ако ремъка си е читав и сменян на време. За да се скъса значи си е бил пътник.
                      Колега ти как палиш?По горе казах ,че е хубаво да се помага със стартера за да се избегне това натоварване когато се пали на скорост.Те този стартер за това са го сложили там.
                      недей приказва такива неща, ще вземе някой да ти повярва. ти сещаш ли се какво ще стане като завъртиш стартера на въртящ се двигател в момента на бутане? ако не, си приготви пари за нов стартер и евентуално маховик и опитай
                      Той ако се върти защо ще буташ?
                      ами да запалиш двигателя трябва да го завъртиш- дали с манивела като едно време или с модерното бутане без да го завъртиш може да си буташ колкото искаш и в момента , в който включиш на скорост и в следващия момент докато отпускаш съединителя то завърташ двигателя. кога предлагаш да въртиш на стартер?
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Според мен нещата стоят така , когато палиш на стартер имаш контролирана честота на въртене ако акумолатора е в ред примерно 1000об./мин. когато палиш на бутане , тикане дърпане или каквото и да е тази честота липсва . Пример шофьора е западняк не е като нас отворко и всезнаещ слага човека на първа дърпат го и ускорява до към 40км./ч и тогава същия този човечец решава да пусне съединителя зада пробва да запали , вервайте ми удара или напрежението което изпитва ремъка е далеч ма много далеч от това което му предава стартера при палене :D и това не е всичко човека забравил да даде контакт и го дава но в най-критичния момент когато колата вече спира :D .......хипотези и хипотези . Това беше само един пример , а могат да се измислят поне още пет примера които са опасни за самия ремък.Конструкторите на автомобила не са предвидили че може да попадне на такива като нас "разбивачи на митове" и хора които знаят всичко затова са казали че НЕ е препорачително да се пали по такъв начин автомобила , и стига сте спорили научете се щом е казано че нетрябва значи нетрябва имат нещо в предвид хората.Колегата които предлага да правя опити с колата му дали мога да скъсам ремъка имам два въпроса уговорката важили още и ако успея предлага ли части за ремонта
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #27
                          А бе момчета, не е ли по добре да се бута на ръчна?

                          Коментар


                            #28
                            Rokambol написа:
                            ............. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.
                            Няма такива производители колега.Освен ако се отнася за автомобили с автоматични скоростни кутии.Но не заради ангренажния ремък.Точно обратното.Много добре е описано в експлоатационите инструкции как се пали кола чрез теглене.Ако на някой му се е скъсал ремъка,това е защото е бил пътник.За ремъка става въпрос де.......

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              Rokambol написа:
                              ............. Затова не се учудвам, че някои производители забраняват паленето чрез бутане.
                              Няма такива производители колега.Освен ако се отнася за автомобили с автоматични скоростни кутии.Но не заради ангренажния ремък.Точно обратното.Много добре е описано в експлоатационите инструкции как се пали кола чрез теглене.Ако на някой му се е скъсал ремъка,това е защото е бил пътник.За ремъка става въпрос де.......
                              Казах, че не се учудвам, а не че го твърдя. Има разлика. По горе, някой го беше написал....
                              BO написа:
                              ...Ама в крайна сметка в книгите излишно пише, че е забранено да се пали с бутане!!!...
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #30
                                Начи ко викаш, стартера върти с 1000 оборота в минута аз ша си я карам на стартер вече Повече за ремъка няма ви обяснявам явно нещете да помислите ами само пишете врели ни кипели. Дори и с 60 да ме задърпаш ако; казвам "АКО" успеея да вкарам първа което ще е почти невъзможно но да кажем че влезе пак няма да скъсам ремък, може да изпотроша скорости съединител но на ремъка му е през оная работа.И даите да видим коя е тая книжка и макра кола с ръчна скоростна на която пише че е забранено или поне не е препоръчително да се пали така. Които ми покаже книжката бирата в Пловдив е от мен. Наи голямо натоварване на ангренажа е при рязко подаване и отпускане на газ и то във високи обороти 4500-5000 +оборота, сега не ме питаите що така си го измислих Дори и това не е никак страшно за изправния и хубав ремък цял ден да го тормозите няма да се скъса. Ще се скъса този ремък които си е бил тръгнал, било то от старост или от износване от стара ролка, което всъщност е 95% от причината за късане на ремъка, затова хора не правете компромис с ртолките никога. А и да припомня, ако ще се къса ремъка ще се скъса при палене на стартер а не на бутане колегата горе много добре ви беше обяснил защо, ама за радост не ви се връзва кат мене и да пише тема след тема ами си траика и си гледа сиира :D
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X