Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палене на скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ///// написа:
    А бе момчета, не е ли по добре да се бута на ръчна?
    Аз съм чувал, че на ръчна и на задна е най-добре. Особвено ако са и двете и по възможност - левия крак на спирачакта
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      мале мале,значи и като използваш двигателя за спирачка пак може да се скъса ремък

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        PASSARELLA написа:
        Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
        Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.
        Напълно поткрепям това мнение! Ако ремъка се късаше от едно палене на скорост то представете си какво му се случва на 1 при рязко подаване на газ или от 5-та да върнеш на 3-та.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          Danchojn написа:
          Напълно поткрепям това мнение! Ако ремъка се късаше от едно палене на скорост то представете си какво му се случва на 1 при рязко подаване на газ или от 5-та да върнеш на 3-та.
          Леле ужас като се сетя как веднъж по погрешка с над 90 вкарах на втораЗа малко щях да гризна волана
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #35
            infineon написа:
            Danchojn написа:
            Напълно поткрепям това мнение! Ако ремъка се късаше от едно палене на скорост то представете си какво му се случва на 1 при рязко подаване на газ или от 5-та да върнеш на 3-та.
            Леле ужас като се сетя как веднъж по погрешка с над 90 вкарах на втораЗа малко щях да гризна волана
            Волана няма да гризнеш, но спокойно можеш да избиеш някой семеринг
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #36
              Имаше един колега от ланча форума, който по погрешка вкарал от 5-та на 1-ва, щот’ не можал да нацели 3-тата (как е успял е една друга тема)! Та тоя пич после търсеше скорости, но нищо не е споменавал за скъсан ремък или повреда в двигателя!

              Коментар


                #37
                ///// написа:
                Имаше един колега от ланча форума, който по погрешка вкарал от 5-та на 1-ва, щот’ не можал да нацели 3-тата (как е успял е една друга тема)! Та тоя пич после търсеше скорости, но нищо не е споменавал за скъсан ремък или повреда в двигателя!
                Възглавница търсил ли е :D
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #38
                  Stefan Hadjov написа:
                  PASSARELLA написа:
                  Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
                  Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.
                  карам Punto

                  Коментар


                    #39
                    Не съм чел темата, но моето мнение е да отидеш да ти видят алтернатора. Ако не зарежда хубаво също се получава така Успех

                    Коментар

                    Working...
                    X