Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палене на скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Палене на скорост

    днес акумулатора най неочаквано ми беше паднал и се наложи да паля колата на скорост.Засили ме един приятел за около 5 метра и на 3 та запали мн лесно.вредно ли е това палене на скорост?Интересно ми е нали за да запали помпата трябва да направи 3 бара налягане а то без акумулатор няма как.освен това когато колата е на контакт и пусна съединителя компютъра как разбира че паля на скорост и трябва да почва да дава импулси за запалване?Интересно ми е от какво падна акумулатора изведнъж- колата не я бях палил от събота.Като преди се е случвало доста повече да стои и си е палела без проблем, а сега толкова бече паднал че едвам отвори ел стъклото 3 см.утечки няма лампата в багажника гасне.Дали е успял да се зареди за 90 км днес?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    За 90 км не е заредил.Само си го вътбудил.Свали го и го зареди 1 денонощие.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?

      Коментар


        #4
        Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          PASSARELLA написа:
          Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
          Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.

          Коментар


            #6
            Stefan Hadjov написа:
            ....С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.....
            Подкрепям. От практиката съм се убедил, че повечето скъсани ремъци са именно в момент на запалване на колата.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Stefan Hadjov написа:
              PASSARELLA написа:
              Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
              Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.
              И аз колега колко пъти съм се опитвал да обесня на хората този момент ама нейсе. Не става, всеки си знае неговото щото му го е казал незнам кой си велик майстор и той разбирал много от тия работи.Така че това ще си остане към неразбиотите митове и легенди и хората ще си вярват и тва е положението. След време пак ще се появи същата тема със същия въпрос.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                lov написа:
                Stefan Hadjov написа:
                PASSARELLA написа:
                Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
                Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.
                И аз колега колко пъти съм се опитвал да обесня на хората този момент ама нейсе. Не става, всеки си знае неговото щото му го е казал незнам кой си велик майстор и той разбирал много от тия работи.Така че това ще си остане към неразбиотите митове и легенди и хората ще си вярват и тва е положението. След време пак ще се появи същата тема със същия въпрос.
                Ама в крайна сметка в книгите излишно пише, че е забранено да се пали с бутане!!!Не е опасност от скъсване на ангренажния ремък, а от разваляне на катализатора!
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.
                  Може и от стартера да се окаже.Ако стрелките на уредите забиват на горе при палене- акумолаторЧувал съм че при палене на скорост е хубаво да помагаш и със стартера.
                  Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                  Коментар


                    #10
                    bicho1976 написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.
                    Може и от стартера да се окаже.Ако стрелките на уредите забиват на горе при палене- акумолаторЧувал съм че при палене на скорост е хубаво да помагаш и със стартера.
                    да, много е хубаво-помагаш на майсторите после финансово
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.
                      Акумулатора не е сух, досега е имало случаи колата да стои повече и не ми е правил проблеми. Наскоро го доливах с вода и го зареждах, в една клетка леко се бяха показали електродите и го допълних, след това като мерих еектролита в всички други показа че е зареден само в изсъхналата даваше ниска плътност.Интересно ми беше от какво така изведнъж ми падна, даже нямаше сила ел стъклата да свали.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Ем начи ти си му знаеш състоянието, ще го разбереш лесно пусни го да се зарежда и ако тая клетка не "кипи" начи разбиваи касичката и бегаи за нов а тоя ще ти го изкупят маи за 10-15 лева
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          infineon написа:
                          ...Интересно ми беше от какво така изведнъж ми падна, даже нямаше сила ел стъклата да свали.
                          "Мъртва" клетка, например
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Stefan Hadjov написа:
                            PASSARELLA написа:
                            Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
                            Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.
                            Ще взема да се съглася. Направо вече съм на мнение, че паленето на скорост е най-полезното нещо на света

                            Коментар


                              #15
                              PASSARELLA написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              PASSARELLA написа:
                              Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
                              Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания..........
                              Ще взема да се съглася. Направо вече съм на мнение, че паленето на скорост е най-полезното нещо на света
                              Ми ако малко "разумиш" с тая глава ще се съгласиш, щото човека много точно го е описал. На всичко отгоре е и правилно, я ти кажи що ще се скъса ремъка като го твърдиш. Изложи ми достатъчно основателни аргументи и аз ще се съглася с тебе. Ама ти освен че ще се скъса друго не каза, може би това ти е казал майстора, е ако е така майстора е прав аз тях много ги уважавам квтото кажат е закон за мен
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X