днес акумулатора най неочаквано ми беше паднал и се наложи да паля колата на скорост.Засили ме един приятел за около 5 метра и на 3 та запали мн лесно.вредно ли е това палене на скорост?Интересно ми е нали за да запали помпата трябва да направи 3 бара налягане а то без акумулатор няма как.освен това когато колата е на контакт и пусна съединителя компютъра как разбира че паля на скорост и трябва да почва да дава импулси за запалване?Интересно ми е от какво падна акумулатора изведнъж- колата не я бях палил от събота.Като преди се е случвало доста повече да стои и си е палела без проблем, а сега толкова бече паднал че едвам отвори ел стъклото 3 см.утечки няма лампата в багажника гасне.Дали е успял да се зареди за 90 км днес?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене на скорост
Collapse
X
-
Палене на скорост
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
lov написа:Stefan Hadjov написа:PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
bicho1976 написа:Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ем начи ти си му знаеш състоянието, ще го разбереш лесно пусни го да се зарежда и ако тая клетка не "кипи" начи разбиваи касичката и бегаи за нов а тоя ще ти го изкупят маи за 10-15 леваПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
PASSARELLA написа:Stefan Hadjov написа:PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар