Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

работа на климатроника

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    работа на климатроника

    Има ли възможност климатроника да затопля бързо купето? Сутрин при потегляне, са необходими 3-4 км. за да се получи това, макар че задавам исканите позиции на конзолата. Имам чувство, че това е обвързано изцяло с парното на колата и загряването на двигателя. Направи ми впечатление, че това не е така с возилото на един приятел, което е оборудвано с обикновен климатик(вярно по-ново изпълнение). Същия буквално затопля купето за стотина метра при студен двигател, както лично се убедих. Благодаря предварително за разяснението и се извинявам за некомпетентността!

    #2
    Термостата ти е за смяна, Дедрата духа доста топло още след 400-500 метра и водата е на 70 гр.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2748Тук съм писал за загряването, макар че според колегите съм бил със "зимен" термостат и затова загрявала толкова бързо.Климаттроник(аз съм с такъв) или обикновен климатик, или даже просто парно е все едно, важното е да има гореща вода.
    Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

    Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Коментар


      #3
      Re: работа на климатроника

      stot написа:
      ...Същия буквално затопля купето за стотина метра при студен двигател, както лично се убедих.
      Единственото обяснение е, че този климатик работи на ел. енергия или по популярното "ток".
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Има и коли с допълнителни печки които са включени към охладителната система и са на принципа на горелка и водна риза някои от тях даже са автономни и може преди запалването да са подгрели двигателя и купето като се активират с дистанционно или с таймер а на почти всички Вектри В 2.0 дизел са с стандартно монтирани печки които се активират при температура около 0 градуса при стартиране на двигателя като са с мощност от 3-4 Киловата и помагат за много кратко време да достигне нормална температура охладителната течност даже си имам две такива печки ама са на нафта а аз съм с бензинова кола и не ми вършат работа

        Коментар


          #5
          Тия печки са много яки, баща ми има такава във Форд Галакси(2,3 16кл. бензин), Вебасто е печката, пали се с дистанционно или с таймер, много е гот зимата да седнеш в топла кола, размразени и сухи прозорци.
          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Коментар


            #6
            имай предвид, че климатика/климатроника на колата не е като у дома. прави само студено. не може да прави топло. парното в колите зависи само от охладителната течност и нейната температура. разбира се има и коли с печки както са написали колегите.
            TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

            Коментар

            Working...
            X