Водих миналата седмица Пунтото на майстор да види окачването, че нещо много зе да се литка по неравности и по завоите. Оказа се десен носач за смяна - цял а на левия втулки и н.т. Аз очаквах амортисьори и то задни да са проблема ама... Взех си доволен колата след работа и отпраших за вкъщи гледайки как вози. По едно време зе да се чува един шум все едно някаква ламаринка се търка в спирачните дискове и звука постоянно се усилваше. Свалих джама да чувам по добре и положението беше доста стряскащо. Веднага направих обратен към сервиза много ядосан. Хората обаче бяхя свестни и не въврвеше да им викам. Гледаха, чудиха се, вдигаха, въртяха гумите, сваляха ги, караха колата - шума го нямаше. Е как да им обясня какво имам предвид. При поредното дигане на крика като врътнаха гумите на ръка се чу стържетето но много леко. Единия предположи че е ръжда попаднала при ремонта. Продухаха на компресор дисковете и казаха да карам спокойно. И аз доволен вече цяла седмица карам без проблеми. Вчера връщайки се от работа пак растърга по същия начин. Чува се по скоро от страната на дясната гума но звука се разсейва и не мога да го локализирам. Както се появи така и изчезна след 5мин. Днеска сутринта карайки към работа пак така. Направо щях да отпраша към сервиза защото съм сигурен, че едва ли е от ръжда това стържене. Но докато размишлявах карайки около 10мин. пак изчезна. Едва ли някой от вас може така от това обяснение да разбере проблема но... Ако някой има идея да казва. Възможно ли е да е лагер. Звука си е силничък и най-точно мога да го оприлича на "въртеливо стържене"...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Въртеливо стържене" след ремонт.
Collapse
X
-
Сещам се за една причина... но тя пък няма нищо общо със смяна на носачите! Преди време спирачните ми апарати опираха при определени ситуации в дисковете и от там се чуваше "въртеливо" и метално шумче. Точно, като триене на метал в метал. Работата се оправи, като зад спирачните апарати сложих шайби с, които ги изкарах малко напред...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ще покарам още малко преди да отида в сервиз да видя дали проблема ще се задълбочи или ще изчезне. Не съм в час с ремонтите и предпочитам да не се излагам като отида при майсторите. ще ми се да локализирам проблема. Предполагам, че е ако е лагер би трябвало тотално да се разбие и да не стържи през седмица за по 5 мин. а постоянно. Сега се сещам, че миналата година пак така ми пристърга нещо отпред ама за кратко докато се прибирах от работа и така и не се повтори за да се притесня. Ще изчакам. Правилно ли разсъждавам, че ако е лагер проблема ще се задълбочи?Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Ако е лагер ще ръмжи непрекъснато дълго време и после може да вземе да стърже - ама стигне ли до стъргане работата е много лоша.Едва ли е лагер.По скоро като са сменяли носача може да са изкривили една ламарина която е зад спирачните дискове и ги пази от боклуци и тя да стърже. Или накладките ти са заминали и стържат - просто може да е съвпаднало като време.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:По скоро като са сменяли носача може да са изкривили една ламарина която е зад спирачните дискове и ги пази от боклуци и тя да стърже.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
bogidar написа:Yavor написа:По скоро като са сменяли носача може да са изкривили една ламарина която е зад спирачните дискове и ги пази от боклуци и тя да стърже.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар