Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пунто 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пунто 2

    Здравейте фенове на ФИАТ,искам да получа съвет ако може.Имам ПУНТО модел 97, отскоро му се случва следното,запалвам колата и откъм двигателният отсек започва да се чува някакво виене,гася двигателя и го запалвам 3-4 пъти и чак тогава виенето спира.А още по отскоро започна да се чува виене и по време на движение,започва изведнъж и пак изключвам и стартирам двигателя 2-3-4-пъти докато не спре.Предполагам че имам проблем със стартера но не разбирам чак толкова и затова моля за съвет къде може да е проблема!Благодаря предварително!!!

    #2
    Стартера няма връзка с двигателя след като запали, не би трябвало да е от него. Най вероятно ролка на ремъка. Възможно е да е от хидравлична помпа, но при теб не знам дали има изобщо хидравлика.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Сменил ли си си ролки ремъци ? Иначе и стартера може да е бендикса да се е намокрил покрай тия дъждове ,ама той се оправя за 1-2 дена после.
      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

      Коментар


        #4
        nasty написа:
        Сменил ли си си ролки ремъци ? Иначе и стартера може да е бендикса да се е намокрил покрай тия дъждове ,ама той се оправя за 1-2 дена после.
        Ремъци и ролки съм сменил като го взех преди 4 години, а това за стартера,бендикса и дъжда има резон защото виенето се появи по време на шофиране в един от яките дъждовни дни.

        Коментар


          #5
          Пунто

          така като казваш е ремък няма кора под двигателя и се мокри може да се натегне или да е пренатегнат
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Аз също залагам за ремък.При мен имаше леко виене,което след пренатягане изчезна.
            Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
            ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

            Коментар


              #7
              Аз също мисля, че е свързано със стартер. Ако е ремък или ролка ще го има непрекъснато. На мой приятел на Есперо не се беше отделил от маховика и от въртенето се запалил и добре че само той. После ми го показа - ми той вътре с пластмасови зъбни колела - целите обгорели. Не знам и наште как са, но на предишната ми кола Рено 21 нямаше пластмаси вътре. Ако има външна само-обтяжна ролка и е поразбита, има вероятност да се размества в даден момент и да не е съостна с ремъка. Но защо пък само при стартиране Може би един трябва да стартира а друг да слуша и гледа какво става! Поздрави и успех!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Възможно е бендикса да не се връща и от това да се получи виенето, а по време на движение да са самозацепва пак, той има една пружина която го връща и ако пружината ти е счупена само тогава може в движение да се самозацепи въпреки че такъв дефект до сега не съм виждал /става въпрос за счупена пружина/, а иначе за блокирането на мен ми се е случвало няколко пъти на други коли не на Пунтото.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  пак проблем пунто

                  Добър вечер колеги,става въпрос за виенето на пунтото дето ви молих за съвет вчера.Значи днес успях да го закарам до един сервиз за мнение от майстори.По закона на гадоста виенето се чу като го запалих в гаража преди да тръгна, след гасене и запалване на двигателя няколко пъти изчезна,по пътя към сервиза го нямаше и там естествено пред самите майстори пак не се появи.Палиха,гасиха сумати пъти не и не,провериха ремъци шайби всичко и всичко пред тях работи перфектно,накрая един взе една тръба и я допря до алтернатора,сложи си ухото да чуе шум и установи че проблема е в лагерите на алтернатора.Аз ви споменах че не разбирам много от двигатели но го попитах кво се случва в тоя случай,кво става с лагерите при положение че виенето изчезва след рестарти на двигателя.Отговора беше никакъв,някакъви общи обяснения на много технически език и всичко опира до лагерите.Искам вашето компетентно мнение ако не ви затруднявам.Опасявам се да не би проблема да е друг и да отсранят "несъществуващ" проблем.

                  Коментар


                    #10
                    Не бих приел това за решение на проблема!Става въпрос за лагерите на алтернатора. Те или ще вият или няма. Самият ти можеш да го провериш. Като започне да вие вдигни капака и огледай - може да е нещо елементарно.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Много много не прочетох с пълна концентрация темата ама ми направи впечатление, че ремъци и ролки са сменяни преди 4г, което е ужасно много. Според мен е време за нова смяна

                      Коментар


                        #12
                        123

                        Благодаря за съветите момчета, ще се занимая сериозно с пунтото в събота и неделя дано успея да отсраня истинския проблем че сега майстори под път и над път.После ще споделя с вас ако някога някой има същите ядове поне да знае кво да прави,между другото да ме насочите къде мога да намеря инфо за пунто от рода на обща техническа подръжка.Благодаря и лека вечер.

                        Коментар


                          #13
                          Re: 123

                          niedax написа:
                          Благодаря за съветите момчета, ще се занимая сериозно с пунтото в събота и неделя дано успея да отсраня истинския проблем че сега майстори под път и над път.После ще споделя с вас ако някога някой има същите ядове поне да знае кво да прави,между другото да ме насочите къде мога да намеря инфо за пунто от рода на обща техническа подръжка.Благодаря и лека вечер.
                          http://fiat.comnet.bg/
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            В книжката на мойта кола пише следното за ремъците: 1) Да се проверят на 60 000км. Ако е нужно да се сменят. 2) Да се сменят на 120 000км. ИЛИ 3)Смяна на 4 години - при каране в по -тежки условия смяна на 3 години. При каране в облегчен режим може и смяна на 5 години. Под тежък режим се разбира непрекъсната промяна в температурата - висока, ниска. Например ако колата се кара във Финландия.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X