Здравейте на всички преди време пуснах тема за пушек от ауспуха (може да бъде изтрита) ,оказа се лошо сложен ангренаж. На всмукателните един зъб напред на изпускателните два назад.След като го оправих,колата ми се струва по-пъргава не ми цапа свещи по-добре работи двигателя мерих одеве компресията на цилиндрите 1-12,5/2-12/3-12/4-12,5 колата от 2,3 часа не беше палена беше студена горе долу.Изкарах я и я покарах около 7 км. и забелязах,че когато загря и спирам на светофар лампата за маслото ми примигва като натисна газта изчезва. Ходих до един магазин върнах се да съм се забавил 10 мин. запалих и се почнаха отзад едни пушилки много гъст сив дим като дадох газ ми се стори, че излезе и черен дим изгасих запалих пак пуши изгасих я и изчаках 5 мин. запалих и работеше супер, не знам какво става с тая кола ...Не съм сигурен понеже не съм я засичал но ми се струва, че харчи много, също така за 1.6 16V 100 коня не се представя добре.Извинявам се, ако пиша глупости, но ако някои се е сблъсквал с подобен проблем или може да ме насочи къде да търся или да каже някой читав майстор моля да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво лампата за маслото ми примигва...
Collapse
X
-
За да ти присветва лампата на маслото ( кат вдигнеш оборотите щом изгасва ) възможните проблеми основно са 2! 1. Кофти маслен филтър( Ако си го сменял скоро ) 2. Кофти масло( ако е на повечко километри е сдало багажа вече )А нали няма нужда да те питам сменял ли си скоро маслото И ако да какво наля ако не е таина
-
Rokambol написа:За да присветва лампата, при положение, че маслото и филтъра са добри, остава маслената помпа да е износена или оборотите на пр. ход да са прекалено ниски. Под 700. Ако оборотите са в ред (800-900), може помпата да е тръгнала. Има вариант и масления датчик да прави мизерии."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Смени си маслото със Сeления както и филтъра и бягай бързо на една диагностика за мотораFIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Препоръчвам измерване на налягането на маслото както на празен ход както и на по високи обороти.Имерването може да се направи на като на мястото на датчика се монтира подходящия уред.Ако всичко е ок смяна на датчика,ако няма достатъчно налягане започва одисея по откриване на причинитела на проблема който може да бъде както маслена помпа както и износени основни лагери или биелни което ме съмнява много.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравей,на скоро и аз имах същия проблем, при мен се оказа, че снопа с кабели водещи до таблото се е търкал в един метален корпус и точно веригата за масления датчик беше засегната. В началото ми го правеше много рядко и като подам газ се оправяше (явно от вибрациите) след време светеше(примигваше) почти нон стоп. Най лесно е да се откачи датчика и ако лампата продължава да свети да се търси къде точно се окъсява веригата. Успех и дано проблемът ти се окаже от такова естество.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
charlie написа:Rokambol написа:За да присветва лампата, при положение, че маслото и филтъра са добри, остава маслената помпа да е износена или оборотите на пр. ход да са прекалено ниски. Под 700. Ако оборотите са в ред (800-900), може помпата да е тръгнала. Има вариант и масления датчик да прави мизерии.
Коментар
-
Tornado написа:Препоръчвам измерване на налягането на маслото както на празен ход както и на по високи обороти.Имерването може да се направи на като на мястото на датчика се монтира подходящия уред.Ако всичко е ок смяна на датчика,ако няма достатъчно налягане започва одисея по откриване на причинитела на проблема който може да бъде както маслена помпа както и износени основни лагери или биелни което ме съмнява много.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар