Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло за хидравликата на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло за хидравликата на волана

    Значи маслото на хидравликата ми е с сиво- черен цвят, а трябва да е червено доколкото знамНаложително ли е да го сменям, В смисъл ако не го сменя веднага нанася ли поражения по помпата или рейката?Какво хидравлично масло е добре да купя за Браво 1.6 16v?

    #2
    Точно 1 ден след като го налееш е същото. 3 кола имам и все така става. По принцип някой, някъде беше обяснил как да се промие системата, но аз лично не съм го правил и проблем не съм имал, така че ако си го сменял скоро - не го мисли.Иначе аз ти препоръчвам Repsol или Exxon

    Коментар


      #3
      Аз като изсмуках това от резервоара, налях новото, палнах и същата работа на цвят, но по рядко някак си. И да промиеш системата, мисля , че пак така ще стане, а е добре да го смениш все пак, защото сигурно си е свършило работата . Аз си сложих Приста, но ще го сменя с Dextron 2 , защото не е от най-добрите (пристата)
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        аз пък съм чувал че не е хубаво да се сменя маслото...и затова изобщо не съм го мислил само гледам че е пълно там и толкоз
        Fiat Brava 1.6 16V 2001

        Не на войната по пътищата !
        http://media.causes.com/ribbon/478500

        Коментар


          #5
          PASSARELLA написа:
          Точно 1 ден след като го налееш е същото. 3 кола имам и все така става. По принцип някой, някъде беше обяснил как да се промие системата, но аз лично не съм го правил и проблем не съм имал, така че ако си го сменял скоро - не го мисли.Иначе аз ти препоръчвам Repsol или Exxon
          На предната ми кола маслото си беше тъмно червено на цвят след доста километри каквото трябва да е.Тука не съм го сменял и затова се притеснявам да не поврежда помпата като не е сменяно.Кажи точно какъв модел от марките които препоръчваш че предполагам има повече от 1 модел

          Коментар


            #6
            www.repsol-bulgaria.comТам имаш всякаква информация + цени. Магазина се намира зад хотел Плиска.Например:Хидравлично масло14 RP MOTO HORQUILLAS 15W30 Нисковискозитетно масло за амортисьори и мотовилки CP-1/2 0,5 24 45 7 RP MOTO HORQUILLAS 10W20 CP-1/2 0,5 24 45 7и двете са ти по 7 лева литър от фирмения магазин.

            Коментар


              #7
              Re: Масло за хидравликата на волана

              butaloto написа:
              Значи маслото на хидравликата ми е с сиво- черен цвят, а трябва да е червено доколкото знамНаложително ли е да го сменям, В смисъл ако не го сменя веднага нанася ли поражения по помпата или рейката?Какво хидравлично масло е добре да купя за Браво 1.6 16v?
              Щом е с такъв цвят сменяй задължително! Но преди това промивка на системата.Хидравличното масло се сменя на около 60 000 км (зависи и от производителя де).Как става смянята, прочети темата в раздела "Често задавани..." - обяснено е подробно!Какво масло ше си избререш - ти решаваш. Аз налях Valvolinе ATF Type D. Важното е да отговаря по спецификация на Dextron II D, т.е. това са масла за автомат. скоростни кутии!Системата събира около 0.800 - 0.900 мл., като за добра промивка вземи още 1 л и промий с нея (така няма да се появи проблема на колегата, които казва че 3 пъти е сменял и пак е черно!).
              Space Star 1.9 DID

              Коментар


                #8
                е добре...заинтерисовахте ме и кокато си го сменя ще се промени ли въртенето на волана?или това е препоръчително?ако не се смени какво може да стане?аз мойта сам я карал вече 40 хил. км.и не сам барал нищо
                Fiat Brava 1.6 16V 2001

                Не на войната по пътищата !
                http://media.causes.com/ribbon/478500

                Коментар


                  #9
                  Re: Масло за хидравликата на волана

                  Roko написа:
                  Щом е с такъв цвят сменяй задължително! Но преди това промивка на системата.Хидравличното масло се сменя на около 60 000 км (зависи и от производителя де).Как става смянята, прочети темата в раздела "Често задавани..." - обяснено е подробно!Какво масло ше си избререш - ти решаваш. Аз налях Valvolilinе ATF Type D. Важното е да отговаря по спецификация на Dextron II D, т.е. това са масла за автомат. скоростни кутии!Системата събира около 0.800 - 0.900 мл., като за добра промивка вземи още 1 л и промий с нея (така няма да се появи проблема на колегата, които казва че 3 пъти е сменял и пак е черно!).
                  100 % съгласен. Аз сложих Tutela Gi/A по спецификацията .Също след първата смяна резултата ми беше почти нулев за цвета, НО катоп прочетох ВСИЧКИ теми за смяна та на хидравличната течност си направих промивка по ’лесния ’ начин - със спринцовка и изсмукване на течноста от казанчето - на няколко пъти.. прочети го добре е описано.В момента маслото ми е с цвета на кръв доста приятна гледка в сравнение със калната мътилка след първата смяна без промивка.

                  Коментар


                    #10
                    Смяната на това масло е доста пипкава работа и малко майстори биха се хванали, за това трява сам да си промиеш системата. На някои коли има пробка на рейката и е сладка работа, ама тук трява да откачиш маркуча който е към рейката и да се промива няколко пъти и най-добре първо с нафта, после и цялата система се промива веднъж с масло. Цялата работа ще ти отнеме доста време и нерви, на 1,6 не знам, но на 1,8 няма никакво място в коша и много трудно се стига до рейката. В крайна сметка като работи карай и не се занимавай!
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      van_dal написа:
                      Смяната на това масло е доста пипкава работа и малко майстори биха се хванали, за това трява сам да си промиеш системата. На някои коли има пробка на рейката и е сладка работа, ама тук трява да откачиш маркуча който е към рейката и да се промива няколко пъти и най-добре първо с нафта, после и цялата система се промива веднъж с масло. Цялата работа ще ти отнеме доста време и нерви, на 1,6 не знам, но на 1,8 няма никакво място в коша и много трудно се стига до рейката. В крайна сметка като работи карай и не се занимавай!
                      НЕ съм съгласен !!!има много хубави теми по въпроса !

                      Коментар


                        #12
                        Re: Масло за хидравликата на волана

                        u_bo написа:
                        Roko написа:
                        Щом е с такъв цвят сменяй задължително! Но преди това промивка на системата.Хидравличното масло се сменя на около 60 000 км (зависи и от производителя де).Как става смянята, прочети темата в раздела "Често задавани..." - обяснено е подробно!Какво масло ше си избререш - ти решаваш. Аз налях Valvolilinе ATF Type D. Важното е да отговаря по спецификация на Dextron II D, т.е. това са масла за автомат. скоростни кутии!Системата събира около 0.800 - 0.900 мл., като за добра промивка вземи още 1 л и промий с нея (така няма да се появи проблема на колегата, които казва че 3 пъти е сменял и пак е черно!).
                        100 % съгласен. Аз сложих Tutela Gi/A по спецификацията .Също след първата смяна резултата ми беше почти нулев за цвета, НО катоп прочетох ВСИЧКИ теми за смяна та на хидравличната течност си направих промивка по ’лесния ’ начин - със спринцовка и изсмукване на течноста от казанчето - на няколко пъти.. прочети го добре е описано.В момента маслото ми е с цвета на кръв доста приятна гледка в сравнение със калната мътилка след първата смяна без промивка.
                        И аз ще го промивам с спринцовка и маркуче без да разглабям.А ще кажеш ли това тутела Gi/a откъде да го купя да не е менте?Колко пари е и 2 литра ще стигнат ли и за промивка?

                        Коментар


                          #13
                          Маслото се сменя много лесно. Правил съм я процедурата. Теми има много и добре обяснени потърсете.Аз лично не усетих разлика във въртенето на волана освен че едно скърцане при пълен ляв и десен изчезна
                          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                          Коментар


                            #14
                            човека който ми сменя маслото каза че си взел някакво, не му помня марката за 18лв литъра и каза че за неговата кола ( не фиат) имало много голяма разлика и управлението станало много по лесно аз лично смятам да направя процедурата със смяната с едно маркуче тънко и колкото се може повече да изкарам на няколко пъти с промивка. В някоя тема четох , че ако се разглоби рейката има опасност да се скъса резбата или нещо такова и ако не го правиш сам може да ти прецакат цялата хидравлика. Тъй като немога сам, с маркучето и така
                            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              #15
                              аз си смених маслото със спринцовка. без никакви промивки и глупости изсмуках колкото успях и налях новото и тва е. вече 7-8 месеца си е червено както трябва. никаква разлика не усетих в управлението
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X