Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още един проблем с Типото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В един момент като ти писне и ще го смениш или ще смениш колата Yellow_Flash_Colorz_PDT_28
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #17
      grishav написа:
      Ами като тръгне съединителя направо на куп,ама за сега няма да сменям лагера.Като загрее колата спира да вие
      само да не блокира и да те остави някъде на път
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #18
        stef написа:
        само да не блокира и да те остави някъде на път
        Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #19
          brat_John написа:
          stef написа:
          само да не блокира и да те остави някъде на път
          Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
          има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #20
            stef написа:
            brat_John написа:
            stef написа:
            само да не блокира и да те остави някъде на път
            Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
            има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
            Дай Боже да не ми се случва!!! А на тебе случвало ли ти се е? Какви са симптомите?
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #21
              brat_John написа:
              stef написа:
              brat_John написа:
              stef написа:
              само да не блокира и да те остави някъде на път
              Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
              има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
              Дай Боже да не ми се случва!!! А на тебе случвало ли ти се е? Какви са симптомите?
              на приятел на рено 21 симптомите са същите вие вие и накрая блокира и се чупи и си еб.ло мамата
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #22
                pugsy писах че има и бира :")) пук сам ми е скучно и бирата не минава през гърлото някакси инак пари за ремонт не давам

                Коментар


                  #23
                  brat_John написа:
                  stef написа:
                  само да не блокира и да те остави някъде на път
                  Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
                  Чупи се и още как! Моят като започна да свири, в началото го правеше само, когато натисна съединителя. Така около 3 месеца. След това нещата се развиха и влошиха за по-малко от седмица. На последното кръстовище, което преминах с този лагер колата се разтърси ( ганди вибрации по цялото купе ), след което на около 400м от работното ми място вече съединител НЯМАХ. Още си го пазя, заедно с притискателния диск и съединителя. Лагера беше завлякъл листовите пружини и беше направил канал в тях ( там където се опира ). Така че шега не бива, че най-като не трябва ще те остави
                  Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                  Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                  BlueStorm transforms . . .
                  . . . !!!

                  Коментар

                  Working...
                  X