Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още един проблем с Типото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Още един проблем с Типото

    Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Re: Още един проблем с Типото

    grishav написа:
    Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?
    според мен е лагера на съединителя но обикновено сваляш ли да сменяш лагер се сменя целия комплект феродов притискател и лагер
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: Още един проблем с Типото

      stef написа:
      grishav написа:
      Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?
      според мен е лагера на съединителя но обикновено сваляш ли да сменяш лагер се сменя целия комплект феродов притискател и лагер
      Това колко пари ще рече,защото не сам в час
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #4
        Минималното с което можеш да се разминеш е 150 лв.за феродов диск,притискателен диск и аксиален лагер.Парите за труд са отделно!
        Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

        Коментар


          #5
          труда е около 50лв нормална цена
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Лагер 18 лв.Притискателен диск 54 лв.Феродовиа май бесхе около 20 лв.а ремонта е 4 часа с бирата и ако не е прекалено студено в гаража само някой да ти помага за свалянето и качването на скоростната кутиа :"))

            Коментар


              #7
              icecool написа:
              Лагер 18 лв.Притискателен диск 54 лв.Феродовиа май бесхе около 20 лв.а ремонта е 4 часа с бирата и ако не е прекалено студено в гаража само някой да ти помага за свалянето и качването на скоростната кутиа :"))
              аз ги купувах на същите цени,само феродовия ми беше по скъп 28лв и сам си ги смених за 3-4 часа

              Коментар


                #8
                Не си вземай италиански лагер от 18лв. Един такъв ме изкара година и половина и почна да свири на студено. Отначало слабо, но после се усили. По принцип на лагера нищо му няма и може да кара още, но започна да ме дразни сутрин и на студено докато позагрее колата. Смених го с по-скъп - 28 лв. (за съжаление не мога да ти кажа марка). За труд ми взеха 50лв.
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Абе нещо съм се объркал бе,съединителя е екстра,даже и не е тръгнал.Може би нещо падат обороти,ама другиден ще я карам да я видят за клапаните и неравномерните обороти и всичко ще е ок .Иначе я пробвах на 2ра,ръчна и леко се опитах да тръгна.Резултатът,колата загасна :D .Мерси все пак за помоща.А иначе виенето от 3та към 4та си го има,ама то е много тихо и като чели мноого тихо стържене ама незнам.Ще го погледна утре.Айде със здраве
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #10
                    Mitko написа:
                    Хехе, 18 месеца си е много. Моя си засвири далеч по-ранко
                    Абе той свирна още преди да направи година ама аз го търпях още 6 месеца
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        grishav написа:
                        Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?
                        ще излезе цената на лагер +около 50лв за ремонт , за съжаление цената труда за смяня на съединител и само за смяна на лагер е една и съща щото и в двата случая се свалят скоростите
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Ми няма да сменям лагер тогава.
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #14
                            grishav написа:
                            Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?
                            При мене лагера виеше независимо дали беше натиснат съединителя или не и то на студен двигател. Като позагрееше и спираше да вие. Колкото до смяната му - доста дебела работа. Свалят се полуоските, разкачат се лостовете на скоростната кутия, маха се стартера и се откача и скоростната кутия. В сервиза отиде един ден работа и ми взеха 48лв. + лагера.
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #15
                              Ами като тръгне съединителя направо на куп,ама за сега няма да сменям лагера.Като загрее колата спира да вие
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X