Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още един проблем с Типото
Collapse
X
-
Re: Още един проблем с Типото
grishav написа:Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Още един проблем с Типото
stef написа:grishav написа:Колеги,днес изникна още един проблем с типото.При тръгване,като отделя съединителя придърпва малко колата,при превключване от 2ра на 3та и повече от 3та на 4та нещо вие като натискам съединителя.То е ясно че другиден ще ходим при чичко доктор,но все пал може ли да ми кажете от какво е това?ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
icecool написа:Лагер 18 лв.Притискателен диск 54 лв.Феродовиа май бесхе около 20 лв.а ремонта е 4 часа с бирата и ако не е прекалено студено в гаража само някой да ти помага за свалянето и качването на скоростната кутиа :"))
Коментар
-
Не си вземай италиански лагер от 18лв. Един такъв ме изкара година и половина и почна да свири на студено. Отначало слабо, но после се усили. По принцип на лагера нищо му няма и може да кара още, но започна да ме дразни сутрин и на студено докато позагрее колата. Смених го с по-скъп - 28 лв. (за съжаление не мога да ти кажа марка). За труд ми взеха 50лв.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Абе нещо съм се объркал бе,съединителя е екстра,даже и не е тръгнал.Може би нещо падат обороти,ама другиден ще я карам да я видят за клапаните и неравномерните обороти и всичко ще е ок .Иначе я пробвах на 2ра,ръчна и леко се опитах да тръгна.Резултатът,колата загасна :D .Мерси все пак за помоща.А иначе виенето от 3та към 4та си го има,ама то е много тихо и като чели мноого тихо стържене ама незнам.Ще го погледна утре.Айде със здравеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
grishav написа:Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
grishav написа:Лагера вие,а съединителя е сменяван от предишния собственик и е перфект.А този лагер вие от 2ра на 3та и от 3та на 4та при натиснат съединител,само лагера+работата колко парици ще излезне?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Ами като тръгне съединителя направо на куп,ама за сега няма да сменям лагера.Като загрее колата спира да виеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар