Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокирали скорости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Блокирали скорости

    Както някои вече знаят си купих катастрофирал Фиат Типо 1.1 карбуратор дето си търся части за него.Та има някакъв проблем в скоростите. 1,3,5 ги няма. Лоста не може да влезне в тях. 2,4,R нямат проблеми.Някой може ли да ме насочи към евентуалните причини за този проблем и как мога да ги остраня. Да допълня: автомобила не е каран повече от година и половина Също така ако можете да ми кажете и как да си сменя топчето на скоростния лост заедно с кожуха... Всички кожеси са различни от тоя и не виждам как да го хвана. На това Типо му е откачена топката от лоста, но на другото ми Типо не е и не мога да я извадя. Не веднъж съм я мъчил
    Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
    Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

    #2
    незнам колко синхронизатора има но да не би от това да е ?
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Прегледа ли щангите от ск. лост до кутията, заедно с шарнирите и втулките. На типо често се разбиват!

      Коментар


        #4
        Нещо от удара ще щом четните със задната се включват.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Незнам типото с лостове или жила е но това е най вероятно проблема лостовата система
          Putno gt powa

          Коментар


            #6
            нямаш проблем със скоростите, а с щангите
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Колата ще я карам тези дни на канал и ще видя щангите от доло където е хванат скоростния лост. Отпред са си наред
              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

              Коментар


                #8
                Механизма за превключване на предавките е малко сложничък! Наскоро брат му на колегата Niki Sixx имаше такъв проблем, оказа се, че механизма е блокирал на осичката на рейката! Поствам две снимки и там където механизмите трябва да се движат свободно са оградени с червено! Предполагам, че там е проблема!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Движат се, но са целите в ръжда. Те влизат 1,3,5 но лоста не се задържа в тях. Т.е. връща се на изключена от скорост и сега като ги пробвах ми се стори че 2,4,R са много къси като растояние... но това ще се види като я изкарам и да видя в движение кое влиза и кое не
                  Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                  Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                  Коментар


                    #10
                    Тони_Казичане написа:
                    Движат се, но са целите в ръжда. Те влизат 1,3,5 но лоста не се задържа в тях. Т.е. връща се на изключена от скорост и сега като ги пробвах ми се стори че 2,4,R са много къси като растояние... но това ще се види като я изкарам и да видя в движение кое влиза и кое не
                    Лостовата система на 100%Там има едни малки джуджавки се продават, сменят се и си готов.Щом колата е ударена може и нещо да се е изкривило - огледай го хубаво и ще разбереш.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Левия рог на колата вероятно е деформиран от катастррофата! На него се държи скоростната кутия посредством тампон! Ако е мръднал малко е възможно да прави мизериите!За нещастие съм на 500 км от тебе и немога да погледна колата! Но за да съм полезен, трябва някакси да ми асистираш! Все пак искам да си убеден, че тоя механизъм се движи леко около двете си осички, които съм посочил на снимката! Хвани механизма и на ръка пробвай да превключваш скоростите! При това положение двигателя прави ли опити да се измества! Сега поствам една снимка! Това е рейката! На нея има запресована ос, около която трябва механизма да се движи абсолютно леко!
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Ето я и алуминиеата отливка, която представлява нещо като мотовилка! Главата с бронзовата отливка лагерува на тая ос на рейката! Убеди се, че там се движи сглобката леко!
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Уж се движи свободно навсякъде. Не ми се вижда да са криви щангите на скоростите. Лявата греда е мръднала с няколко сантима на вън. Предполагам че и дясната е избягала с около сантим два на вътре
                          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                          Коментар


                            #14
                            Докарай роговете на геометрия! "Няколко сантима" са много! Това означава, че агрегата "двигател-ск. кутия" е изместен вляво и на щангите "не им достига ход"!

                            Коментар


                              #15
                              Още не съм я дойзпънал колата но вече я карам из квартала и в началото трябваше да държа лоста на 1, 3, 5 а сега може като ги вкарам да не държа лоста, но натисна ли леко амбиажа и веднага изхвърля лоста на изключена
                              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                              Коментар

                              Working...
                              X