Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 75 - трудно пали на студено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 75 - трудно пали на студено

    Здравейте,наскоро откато застудя, колата пали трудно сутрин.Схемата е ’палиш-гасне’ - така 2-3 пъти, на 3тия вече всичко е наред...Колата е ПунтоELX/75 1997ма.Къде може да се крие миз(ст)ерията ?

    #2
    а кое е по вероятно все пак на добро време го няма проблема, може би датчика ?той къде се намира/колко струва, че ако трябва да го сменя сам...

    Коментар


      #3
      gradinka написа:
      колко струва, че ако трябва да го сменя сам...
      В Русе в магазина на Киров - BOSCH ми казаха 21лв. (за Типо) но го нямаха в наличност. Иначе малко повече инфо тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2755 При тебе обаче проблема е друг.
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        сутринта и аз го имах същия проблем....за първи път я паля при такова студено време, сутринта беше -1 градуса. Освен че запалих трудно...мотора едва работеше...все едно на два цилиндъра...а малко след това в купето замириса на бензин...като ли че не го изгаря както трябва

        Коментар


          #5
          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ght=ходих по сержизи иникаде не мойаха да установат от какво е лично премерих си4ки датчици докато накрая се оказа датчика за налягането на горивото тои е механичен .Намира се там кадето жлиза горижото и се разпределя на инйекторите и излиза ненуйното горижо има едно малко маркуче за вакум на този клапан .Намерих го при италянеца на пежо 406 и 806 го има с сигорнос ,не мога да се сетя какжо точно пише на него но уте ше ти кажа старото сам го разглобил ма ми е на работата има една прожина с мембрана ,но разглоби6 ли го няма правене
          FIAT PUNTO 1.2 MPI 75
          SKYPE: motiff

          Коментар


            #6
            Е тожа пи6е на този клапан за налягането на горивото WEBER RPM 36 http://www.avcweber.gr/malpasi/weber11.htm
            FIAT PUNTO 1.2 MPI 75
            SKYPE: motiff

            Коментар


              #7
              motiff написа:
              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=47&highlight=ходих по сержизи иникаде не мойаха да установат от какво е лично премерих си4ки датчици докато накрая се оказа датчика за налягането на горивото тои е механичен .Намира се там кадето жлиза горижото и се разпределя на инйекторите и излиза ненуйното горижо има едно малко маркуче за вакум на този клапан .Намерих го при италянеца на пежо 406 и 806 го има с сигорнос ,не мога да се сетя какжо точно пише на него но уте ше ти кажа старото сам го разглобил ма ми е на работата има една прожина с мембрана ,но разглоби6 ли го няма правене
              Колега не се обиждай, дето се видим, ще се черпим докато се , обаче кажи моля ти се: На какъв език или диалект пишете в Етрополе!?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                Малко оф топик, ама я ми разяснете точно за какво служи тоя регулатор. В сайта на Вебер по-горе пише че ако сменя заводския с такъв който е с 0.5 бара повече, щял да стане двг по-еластичен и край на замислянето в ниските обороти
                ALFA ROMEO 145 1.3 boxer
                АLFA ROMEO 146 1.4TS
                FIAT PUNTO 1.9JTD/баща ми пак се уреди/

                Коментар


                  #9
                  Регулатор...Р

                  boian написа:
                  Малко оф топик, ама я ми разяснете точно за какво служи тоя регулатор. В сайта на Вебер по-горе пише че ако сменя заводския с такъв който е с 0.5 бара повече, щял да стане двг по-еластичен и край на замислянето в ниските обороти
                  Редуцира налягането от помпата/около5- 6 бар./ до работното в горивната шина-/1-1.5бар за моно/ 2.5-3.0 бар.за много точков/и го подържа постоянно,независимо от дебита. Регулаторите на налягането при много точковите инжекциони обикновено са вакумно управляеми за по-прецизна регулация.Повишаването на налягането води до увеличаване дебита на горивото през дюзите...
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар

                  Working...
                  X