Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ремонт и още нещо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ремонт и още нещо.

    имам няколко въпросчета...за втория съм малко на Х дали да го задам че много ме е яд ама...айде...та първия ми е относно моята кола...нещо много здраво взе да ми удря на метал отзад в дясно...много ме притеснява какво може да е...като се има в предвид че сега съм предвидил пари да я вкарвам в бокса за някой неща това направо ме ошашка и сега незнам дали ще имам достатъчно...другото...стрелката на температурата ми си прави каквото си поиска...от лични наблюдения стигам до извода че термостата си отваря и затваря нормално...при кратко каране радиатора ми си е студен или съвсем леко топъл а при по дълго задължително е горещ...да ама стрелката на температурата все стои долу или...постоянно се движи нагоре надолу...обикновено след по дълъг път като спра и я оставя да работи стрелката скача точно до средата и аха да я подмине се включва перката издухва и пада пак долу...мисля че може да е някой температурен датчик ама знам ли...дори незнам къде да го търся а сега нямам $ и за нов термостат..та ако някой знае нещо по въпроса...ще съм му благодарен а и кажете ми къде във Варна мога да отида на качествена диагностика? другият ми въпрос е относно един колега...понеже вече се носят слухове че нашата фирма е спонсор на фиат...вече има 5-6 фиата всякакви браво ТД100 брава ТД100 и ЖТД105 ,мареа 1,8 16в и ЖТД130, пунто-кабрио...та един колега сега си купи брава...1.6 16в...голям прос...купи я без дори да я види а един месец му надувах главата да не прави така...та сега е на Х...вчера му докараха колата...първи проблем като е в движение му премигва лампата с дюзичката на таблото като е на празен ход на място няма премигване...втори проблем премигва му лампата на ръчната спирачка...трети проблем днес той живее на центъра на Варна и до работа докато стигне останал без грам вода...колата прегряла и изхвърлила всичката...сега се чуди и се вае тръгна си от работа с една 10Л туба с вода за изпът..та...някакви предположения за водата аз предполагам или термостат или и аз незнам като доливаше вода нямаше следи от масло или други такива ама каза че докато карал стрелката на температурата му забила на червеното...и едва като започнал да долива вода се включила перката на радиатора...та той ме помоли да ви попитам и за марка за ролки ремъци и консумативи които бихте му препоръчали...понеже аз от бензини си нямам много представата се обръщам към вас...кажете какво да сменя и какво да направи колата е 1.6 16в 97-ма год има и клима...а и какво масло да слага? а ако кажете и сервиз във Варна надежден цена нямате а ще го направим и него почетен форумец айде наздраве аз отварям бирата и чакам да ви потече мисълта
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

    Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, но може би се протрила някъде изолацията към датчика на колектора (ламбда сондата) и да дава на късо и да присветква. А може и и самата ламбда сонда да да си е затръгвала... Но това вече една диагностика ще си каже.
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

      Sandeto написа:
      Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, ама ми се чини като на ламбда сонда да отиват нещата... Но това вече една диагностика ще си каже.
      забавното е че всичката вода е хвърлена през казанчето и доколкото разбрах радиатора или нещо такова...няма скъсани връзки...няма течове...като тръгнахме карах след него...няма и следа от вода...
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

        kiselo написа:
        забавното е че всичката вода е хвърлена през казанчето и доколкото разбрах радиатора или нещо такова...няма скъсани връзки...няма течове...като тръгнахме карах след него...няма и следа от вода...
        Ако това наистина е така... освен да му духа здраво през гарнитурата на двигателя... не се сещам за друг вариант!
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          Мале и ако е укривил главата с това прегряване.
          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

          Коментар


            #6
            Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

            Sandeto написа:
            Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, но може би се протрила някъде изолацията към датчика на колектора (ламбда сондата) и да дава на късо и да присветква. А може и и самата ламбда сонда да да си е затръгвала... Но това вече една диагностика ще си каже.
            лампата на "ръчната" светва от ниско ниво в казанчето на спир. течност. вече причината за ниското ниво може да са износени накладки и недолята течност и също да са си наред накладките пък да изпукс атечност отнякъде
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Грарнитура на главата - дано не я е изкривил.За лапмичката на ръчната - накладки или липса на спирачна течност.За лампичката с дюзата - читава диагностика.
              Brava 1.6 16v ELX 2001г.
              Punto М2 1.2 SX 2000г.
              МРАЗЯ НАП!!!

              Коментар


                #8
                Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

                kiselo написа:
                имам няколко въпросчета...за втория съм малко на Х дали да го задам че много ме е яд ама...айде...та първия ми е относно моята кола...нещо много здраво взе да ми удря на метал отзад в дясно...много ме притеснява какво може да е...като се има в предвид че сега съм предвидил пари да я вкарвам в бокса за някой неща това направо ме ошашка и сега незнам дали ще имам достатъчно...другото...стрелката на температурата ми си прави каквото си поиска...от лични наблюдения стигам до извода че термостата си отваря и затваря нормално...при кратко каране радиатора ми си е студен или съвсем леко топъл а при по дълго задължително е горещ...да ама стрелката на температурата все стои долу или...постоянно се движи нагоре надолу...обикновено след по дълъг път като спра и я оставя да работи стрелката скача точно до средата и аха да я подмине се включва перката издухва и пада пак долу...мисля че може да е някой температурен датчик ама знам ли...дори незнам къде да го търся а сега нямам $ и за нов термостат..та ако някой знае нещо по въпроса...ще съм му благодарен а и кажете ми къде във Варна мога да отида на качествена диагностика? другият ми въпрос е относно един колега...понеже вече се носят слухове че нашата фирма е спонсор на фиат...вече има 5-6 фиата всякакви браво ТД100 брава ТД100 и ЖТД105 ,мареа 1,8 16в и ЖТД130, пунто-кабрио...та един колега сега си купи брава...1.6 16в...голям прос...купи я без дори да я види а един месец му надувах главата да не прави така...та сега е на Х...вчера му докараха колата...първи проблем като е в движение му премигва лампата с дюзичката на таблото като е на празен ход на място няма премигване...втори проблем премигва му лампата на ръчната спирачка...трети проблем днес той живее на центъра на Варна и до работа докато стигне останал без грам вода...колата прегряла и изхвърлила всичката...сега се чуди и се вае тръгна си от работа с една 10Л туба с вода за изпът..та...някакви предположения за водата аз предполагам или термостат или и аз незнам като доливаше вода нямаше следи от масло или други такива ама каза че докато карал стрелката на температурата му забила на червеното...и едва като започнал да долива вода се включила перката на радиатора...та той ме помоли да ви попитам и за марка за ролки ремъци и консумативи които бихте му препоръчали...понеже аз от бензини си нямам много представата се обръщам към вас...кажете какво да сменя и какво да направи колата е 1.6 16в 97-ма год има и клима...а и какво масло да слага? а ако кажете и сервиз във Варна надежден цена нямате а ще го направим и него почетен форумец айде наздраве аз отварям бирата и чакам да ви потече мисълта
                Що не го вземеш направо на сбирката в неделя
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  Премигването на лампата за "ръчната" означава, че трябва да се долее спирачна течност и да се следи нивото й, защото може да има теч! А тази за накладките е друга.ПП: Докато намеря снимката и да я прикача и колегите са ме изпреварили!
                  Прикачени файлове
                  Space Star 1.9 DID

                  Коментар


                    #10
                    Roko написа:
                    Премигването на лампата за "ръчната" означава, че трябва да се долее спирачна течност и да се следи нивото й, защото може да има теч! А тази за накладките е друга.
                    Абсолютно е така :D
                    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                    Punto М2 1.2 SX 2000г.
                    МРАЗЯ НАП!!!

                    Коментар


                      #11
                      Отзад в дясно на теб ти чука лагера на носача 90% съм сигурен, в този случай се сменя и другия и ти излиза всичко около 200лв. , соленичко, ама няма как иначе може да почне да износва гумите отзад и ще ти чука, най-лесно се проверява като се напъне носача с лост, ако има луфт знаеш вече какво е. Твоя човек да е гледал! Да върви на елкон да рабере какво има по инжекцията, но по-голям проблем му е водата, много вероятно е да е затворен термостата и да прави мизерии от това, ако е прегрял главата ще има антифриз в малото и ще стане кафеникаво и ще вдига нивото предполагам, а за ръчната не знам би трявало да дава просто на късо, ако са износени накладки ще свети тази за абс-а, не за ръчната, но може и да бъркам.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        За какъв ремонт става на въпрос "Въпрос за ремонт и още нещо"... та то и аз трябва да си сменя кормилния накрайник ...
                        My car is the best :P
                        Fiat Tempra SW 1.9 TD

                        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                        Коментар


                          #13
                          fifi sw написа:
                          За какъв ремонт става на въпрос "Въпрос за ремонт и още нещо"... та то и аз трябва да си сменя кормилния накрайник ...
                          за ремонт няа задно дясно колело както съм го описал...а отделно искам да сменям носачи и хидравлична помпа...и д аправя диагностика и да си проверя климатика...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

                            B1keP_B0y написа:
                            Що не го вземеш направо на сбирката в неделя
                            ам предложих му ама каза че нямало да може да дойде...пък сега говорих с един колега дето се прибира с него и каза че колата била абсолутен кошник...изпуснати предни амортисьори...вътре хлопала като каруца а ве каза човека колата е кошмар...като стара циганска лада...а някой да знае нещо за този температурен датчик?има ли такъв и как се сменя
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Re: Въпрос за ремонт и още нещо.

                              kiselo написа:
                              B1keP_B0y написа:
                              Що не го вземеш направо на сбирката в неделя
                              ам предложих му ама каза че нямало да може да дойде...пък сега говорих с един колега дето се прибира с него и каза че колата била абсолутен кошник...изпуснати предни амортисьори...вътре хлопала като каруца а ве каза човека колата е кошмар...като стара циганска лада...а някой да знае нещо за този температурен датчик?има ли такъв и как се сменя
                              Ами има да, ще приложа снимка и дано го улуча поне за 1.6. Някъде бях чел че е някой от оградените , мисля че втория от ляво надясно. Другите колеги ще се изкажат по-точно ако греша
                              Прикачени файлове
                              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X