имам няколко въпросчета...за втория съм малко на Х дали да го задам че много ме е яд ама...айде...та първия ми е относно моята кола...нещо много здраво взе да ми удря на метал отзад в дясно...много ме притеснява какво може да е...като се има в предвид че сега съм предвидил пари да я вкарвам в бокса за някой неща това направо ме ошашка и сега незнам дали ще имам достатъчно...другото...стрелката на температурата ми си прави каквото си поиска...от лични наблюдения стигам до извода че термостата си отваря и затваря нормално...при кратко каране радиатора ми си е студен или съвсем леко топъл а при по дълго задължително е горещ...да ама стрелката на температурата все стои долу или...постоянно се движи нагоре надолу...обикновено след по дълъг път като спра и я оставя да работи стрелката скача точно до средата и аха да я подмине се включва перката издухва и пада пак долу...мисля че може да е някой температурен датчик ама знам ли...дори незнам къде да го търся а сега нямам $ и за нов термостат..та ако някой знае нещо по въпроса...ще съм му благодарен а и кажете ми къде във Варна мога да отида на качествена диагностика? другият ми въпрос е относно един колега...понеже вече се носят слухове че нашата фирма е спонсор на фиат...вече има 5-6 фиата всякакви браво ТД100 брава ТД100 и ЖТД105 ,мареа 1,8 16в и ЖТД130, пунто-кабрио...та един колега сега си купи брава...1.6 16в...голям прос...купи я без дори да я види а един месец му надувах главата да не прави така...та сега е на Х...вчера му докараха колата...първи проблем като е в движение му премигва лампата с дюзичката на таблото като е на празен ход на място няма премигване...втори проблем премигва му лампата на ръчната спирачка...трети проблем днес той живее на центъра на Варна и до работа докато стигне останал без грам вода...колата прегряла и изхвърлила всичката...сега се чуди и се вае тръгна си от работа с една 10Л туба с вода за изпът..та...някакви предположения за водата аз предполагам или термостат или и аз незнам като доливаше вода нямаше следи от масло или други такива ама каза че докато карал стрелката на температурата му забила на червеното...и едва като започнал да долива вода се включила перката на радиатора...та той ме помоли да ви попитам и за марка за ролки ремъци и консумативи които бихте му препоръчали...понеже аз от бензини си нямам много представата се обръщам към вас...кажете какво да сменя и какво да направи колата е 1.6 16в 97-ма год има и клима...а и какво масло да слага? а ако кажете и сервиз във Варна надежден цена нямате а ще го направим и него почетен форумец айде наздраве аз отварям бирата и чакам да ви потече мисълта
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ремонт и още нещо.
Collapse
X
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, но може би се протрила някъде изолацията към датчика на колектора (ламбда сондата) и да дава на късо и да присветква. А може и и самата ламбда сонда да да си е затръгвала... Но това вече една диагностика ще си каже.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
Sandeto написа:Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, ама ми се чини като на ламбда сонда да отиват нещата... Но това вече една диагностика ще си каже.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
kiselo написа:забавното е че всичката вода е хвърлена през казанчето и доколкото разбрах радиатора или нещо такова...няма скъсани връзки...няма течове...като тръгнахме карах след него...няма и следа от вода...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
Sandeto написа:Премигването на лампичката за ръчната означава износени накладки.Съвсем нормално е, щом е останал без вода да не му се включва перката на радиатоар, просто защото няма какво да охлажда. Иначе т’ва много лошо звучи, дето я е вкарал в червеното и не се е усетил да спре веднага... дано няма последствия. Иначе какво има да му мисли - гледа от къде тече и поправя. Ако му се е измъкнал някой маркуч, тези 10л хич няма да го оправят. А лампичката с дюзата, колегите да кажат, но може би се протрила някъде изолацията към датчика на колектора (ламбда сондата) и да дава на късо и да присветква. А може и и самата ламбда сонда да да си е затръгвала... Но това вече една диагностика ще си каже.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
kiselo написа:имам няколко въпросчета...за втория съм малко на Х дали да го задам че много ме е яд ама...айде...та първия ми е относно моята кола...нещо много здраво взе да ми удря на метал отзад в дясно...много ме притеснява какво може да е...като се има в предвид че сега съм предвидил пари да я вкарвам в бокса за някой неща това направо ме ошашка и сега незнам дали ще имам достатъчно...другото...стрелката на температурата ми си прави каквото си поиска...от лични наблюдения стигам до извода че термостата си отваря и затваря нормално...при кратко каране радиатора ми си е студен или съвсем леко топъл а при по дълго задължително е горещ...да ама стрелката на температурата все стои долу или...постоянно се движи нагоре надолу...обикновено след по дълъг път като спра и я оставя да работи стрелката скача точно до средата и аха да я подмине се включва перката издухва и пада пак долу...мисля че може да е някой температурен датчик ама знам ли...дори незнам къде да го търся а сега нямам $ и за нов термостат..та ако някой знае нещо по въпроса...ще съм му благодарен а и кажете ми къде във Варна мога да отида на качествена диагностика? другият ми въпрос е относно един колега...понеже вече се носят слухове че нашата фирма е спонсор на фиат...вече има 5-6 фиата всякакви браво ТД100 брава ТД100 и ЖТД105 ,мареа 1,8 16в и ЖТД130, пунто-кабрио...та един колега сега си купи брава...1.6 16в...голям прос...купи я без дори да я види а един месец му надувах главата да не прави така...та сега е на Х...вчера му докараха колата...първи проблем като е в движение му премигва лампата с дюзичката на таблото като е на празен ход на място няма премигване...втори проблем премигва му лампата на ръчната спирачка...трети проблем днес той живее на центъра на Варна и до работа докато стигне останал без грам вода...колата прегряла и изхвърлила всичката...сега се чуди и се вае тръгна си от работа с една 10Л туба с вода за изпът..та...някакви предположения за водата аз предполагам или термостат или и аз незнам като доливаше вода нямаше следи от масло или други такива ама каза че докато карал стрелката на температурата му забила на червеното...и едва като започнал да долива вода се включила перката на радиатора...та той ме помоли да ви попитам и за марка за ролки ремъци и консумативи които бихте му препоръчали...понеже аз от бензини си нямам много представата се обръщам към вас...кажете какво да сменя и какво да направи колата е 1.6 16в 97-ма год има и клима...а и какво масло да слага? а ако кажете и сервиз във Варна надежден цена нямате а ще го направим и него почетен форумец айде наздраве аз отварям бирата и чакам да ви потече мисълтаRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Отзад в дясно на теб ти чука лагера на носача 90% съм сигурен, в този случай се сменя и другия и ти излиза всичко около 200лв. , соленичко, ама няма как иначе може да почне да износва гумите отзад и ще ти чука, най-лесно се проверява като се напъне носача с лост, ако има луфт знаеш вече какво е. Твоя човек да е гледал! Да върви на елкон да рабере какво има по инжекцията, но по-голям проблем му е водата, много вероятно е да е затворен термостата и да прави мизерии от това, ако е прегрял главата ще има антифриз в малото и ще стане кафеникаво и ще вдига нивото предполагам, а за ръчната не знам би трявало да дава просто на късо, ако са износени накладки ще свети тази за абс-а, не за ръчната, но може и да бъркам.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
fifi sw написа:За какъв ремонт става на въпрос "Въпрос за ремонт и още нещо"... та то и аз трябва да си сменя кормилния накрайник ...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
B1keP_B0y написа:Що не го вземеш направо на сбирката в неделяRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: Въпрос за ремонт и още нещо.
kiselo написа:B1keP_B0y написа:Що не го вземеш направо на сбирката в неделяRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар