Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махнахте ли си катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махнахте ли си катализатора?

    Естествено става въпрос за хората каращи автомобили подминали X00 000км. Темата за и против е разисквана доста но не си спомням да имаше анкета, която да обобщи мненията.
    Fiat Punto 1.7TD

    #3
    ами аз мисля да го махна защото:1. вече е доста задръстен (от което се губи мощност и се покачва разхода на гориво)2. в българия никои не гледа имаш ли катализатор или нямаш3. и без другото не ми го признават в данъчното защото колата била над 100 коня4. от него могат да се избият около 100 лв
    FIAT ili FERRARI se tam
    FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
    FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
    FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p

    Коментар


      #4
      колата ми е на 200,000 км махнах го когато беше на 160,000 км и определено е много по добре имам само един двоен ауспух,от колекторите до ауспуха нямам нито едно гърне,звукът е невероятен и колата се истрелва като коршум

      Коментар


        #5
        Аз определено се набутах по начин който не пожелавам на никого. Първо катализатора работеше - от ауспуха не миришеше на нищо - на нещо като изкуствен дим в дискотека. Второ не беше задръстен, а само имаше да се позакърпят няколко дупки. И трето не на последно място не знаех че трябва да ми дадат пари за него. Мина ми през акъла да си го взема, но като се сетих че няма къде да го държа и го оставих на майстора.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #6
          Мислех си за това да махам катализатора,но в крайна сметка евентуалната печалба в мошност не си заслужава.Зада се постигнат добри резултати,трябва да се преработи цялата генерация,а не само този детайл.Всичко е въпрос на личен избор,но колкото и егоистично да гледаме на нещата ще дойде момента,когато ще се търсят катализатори МАСОВО!п.п. Съвет към колегите,които са решили да си махат катализатора,ако не е запушен НЕ го "подарявайте" на сервиза в който го премахвате.Запазете си го,щото може да ви потрябва! А дори и запушен,си мисля че ще има опция да се подменят на принципа пълно за празно с минимално доплащане!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #7
            100% съм съгласен с колегата Jimi, защото всяка година се въвеждат нови, по-строги норми за изгорелите газове и ще дойде момент в който ще трявява да слагаме катализатори на колите. Моят е премахнат от предишния собственик, но имам един от рено 19, супер запазен и мисля да го слагам, най-малкото този зад мен в задръстването няма да се задушава от моята кола, ако всички направят така София например ще може да се вижда от Витоша. Миналата седмица, между другото, минах преглед, та показанията бяха 5 пъти над нормата, но в СБА ме пуснаха, още на следващия ден си смених ламбда сондата, понеже беше сдала и се надявам вече да е по-малко.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #8
              Липсва: "Нямам катализатор" (фабрично)

              Коментар


                #9
                аз си го махнах вчера и първоначално ми се стори че изтегля по барзоама неска като я карах ми се струва същото ...за го махнах сложих гърне на негово мястои ми дадоха 50 лв.и чао и това беше
                Fiat Brava 1.6 16V 2001

                Не на войната по пътищата !
                http://media.causes.com/ribbon/478500

                Коментар


                  #10
                  Аз все още се почесвам по главата и се чудя дали да го махна! Ама като си работи колата и мирише на бадеми!

                  Коментар


                    #11
                    ДА, изхвърлих го с най-голяма радост :D
                    BMW E90 320D
                    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                    Коментар


                      #12
                      А бе хора аз го махнах и сега дилемата е дали да го продам и дали ще мога да мина ГТП без него
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #13
                        а ние хората с 2 ламбда сонди какво правим в случая ?

                        Коментар


                          #14
                          Има много добра препрадка в другата тема "катализатор" !!!
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #15
                            kiler_4o написа:
                            а ние хората с 2 ламбда сонди какво правим в случая ?
                            Не мисля, че ще е проблем. Имам само един въпрос - втората сонда същата ли е като първата, в смисъл дали и напрежението, което подава се мени в същите граници? Тя трябва да отчита по-бедна смес в сравнение с първата заради катализатора. Трябва да се измисли нещо, върху което да отива част от напрежението генерирано от сондата според мен или да се замести с емулатор ако става.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар

                            Working...
                            X