Вкарах се в голямо приключение днес със изпускателната система.Гърнето което е пред задна лява гума има пропуск и реших да го демонтирам.Лошото е ,че не можах да разделя нито задното гърне от системата нито катализатора о средното гърне и се принудих да развивам катализатора от двуцевката към която се присъединява с 3 болта 8 мм.Единия се разви,другия се скъса ,а третия превъртя гайката и от там започна одисеята.Използвах ъглошлайф за отрязване на болта и успях ,но срязах и тръбата .Свалих и двуцевката като преди това демонтирах ламбдата и се оказа ,че около ламбдата тръбата е напукана малко.Въпроса е някой заварявал ли е двуцевка и получава ли се?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпускателната система на Браво 1,4 проблеми.
Collapse
X
-
ЧЕЛ СЪМ, че се заварява. реално ми се струва по-лесно да си купиш друга. аз съм сменял и ми искаха 30 лв за двуцевката, ти тепърва ще търсиш къде да заваряват, я стане я не, скоро на друго място ще се спука... ако намериш на добра цена вземай друга. ето пример http://micurl.com/4wnpxtLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Задното гърне и средното са заварени заедно, поне при Бравата. За да ги свалиш най-отзад дето е тампона му развиваш стойката, под бронята. А катализатора от гърнетата излиза много трудно, при мен беше мазано и с някаква паста, голям зор видях, иначе поне трите болта се развиха без да се скъсат.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Заварял съм двуцевка с СО, имаше пукнатина около 2см точно между тръбите от вътрешната страна, до мястото където се съединяват. Сигурно и при теб е на същото място. И при мен трите болта от към гърнето се скъсаха и се молех да не се скъсат и шпилките от другата страна, че ей тогава е голямото приключение. Много бяха заяли, но за късмет не се скъсаха.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Всикчо е готово заварено и поставено.Оказа се ,че средното гърне вътре се е окотило ама ще изкара още малко.Двуцевката ми беше напукана точно около мястото където се монтира ламбдата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Проблемите продължиха до преди малко след като изкарах всичката вата от задното гърне.Едвам съм се прибрал от Казанлък до Търново.Имах чувството ,че двигатела си е заминал и през цялото време си мислех как да пасна двигател от друго Браво в коша.В крайна сметка след заварките които правих по системата задното гърне му дойде времето.Сега след изтърбушването колата литна.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар